Jump to content

Tisho

Members
  • Мнения

    188
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Tisho

  • Рожден ден 14.03.1979

Друго

  • Kaра
    Опел

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

1946 профилни разглеждания

Tisho's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Внимавай с техника втора употреба имах усилвател Техникс доста висок клас купен от оказион. Свиреше уникално с класи над сегашния ми ресивър обаче ми изгори около 10-тина пищялки. Като се присети пуска някой пик по високите честоти и чао говорител...
  2. Един глас за DENON, ако го позволява бюджета! Аз като търсих Ресивър и разпитвах ми казаха нещо интересно... Усилватели и колони се избират освен по всичко друго и по тежест! По-тежък усилвател -> по-голям траф по-стабилни кондензатори трафа е много важно да е як за да издържа на пиковете... По-тежки колони -> по-стабилен кабинет по-мек звук... Това беше във връзка с по-ниските класове на SONY PIONER YAMAHA - ами някой от тях, които гледах на времето нямаха и 2кг. представи си, какви са им трансформаторите вътре. Ако става ? само за домашно кино SONY-то си върши работата доволно но за STEREO хм...
  3. Шезлонга е като нов купен е на 01.07.2010 за нескромната сума от 200.00лв. Бебешор просто не го хареса и не искаше да седи в него т.е. почти не е ползван. Има доста екстри повече инфо тук Актуална снимка ... Цена 80.00лв За справки 0889441497 или на лично
  4. Tisho

    конденз в багажника

    колега имаш ли люк ако да.... там търси отговора.... по специално в отводнителите зад задните гуми....
  5. Колега единствения начин да не се мачкат толкова, казвам толкова, защоте те винаги се мачкат е да: 1. Слагаш по-малко дрехи, например една пералня е за две сушилни - не е много по-дълго времето за сушене, защото сушилните сушат интуитивно докато събира вода в кондензатора продължава да суши по-малко дрехи по-бързо суши. 2. Никога не оставяш изсушените дрехи да седят в сушилнята, след като е приключила програмата. 3. Може да ползваш програма, при която дрехите не излизат напълно сухи /при мене се водат сухи за гладене при тебе незнам/и докато са още топли се окачат на простора и там изсъхват за около половин един час и са доста по-несмачкани
  6. При мене влага няма много... Виж топлина има, миризма на перилни препарати и омекотител из цялата къща също но влага не особено, само че аз нямам врата т.е не затворена сушилнята в стая и може би влагата се разпределя из целия коридор и не се усеща...
  7. Колега имаме в къщи сушилня HOTPOINT-ARISTON Не мога да преценя точно, повече пречи или повече помага. Като за сушене - суши дрехите, НО ако и сложиш повече дрехи излизат супер смачкани, направо нямат гладене после, дори и да ги слагаш предварително сгънати да се сушат. По-цветните и по-капризните дрехи им разгонва фамилията, дори да и пуснеш най-щадящата програма тя пак ги суши според мене с повече от 60-70'С /имах няколко боядисани фанели по случая/. От друга страна през зимата е супер особено за завивки чаршафи ей такива работи - суши ги без грешка, вярно мачка ги ама голяма работа.А също така имахме проблем, преди време зимата дрехите не могат да изсъхнат бързо и няколко пъти ни мухлясваха - сушилнята го реши. Аз само ти споделям мойте наблюдения може с нея може и без... Сега тука говорихма за най масово разпространените сушилни в България кондензационна. Има и такива на принципа на конвекция т.е. обдухва дрехите с въздух, дори може да ги суши и със студен въздух от тази сушилня дрехите излизат изгладени общо взето няма минуси. Доколкото знам обаче са доста скъпи искат да са вързани към комин и не съм виждал никъде по магазините тука такива.
  8. Доста прилично върви няма много спортно усещане, ама като я настъпиш се наема. Разхода си е.... - доста в града- иначе извънградско пей сърце 8-9 с до 100 и 9-10 до 130 и колкото повече толкова повече. За газ не я бива много - мотора е капризен от към газоразпределение. Мене лично ме отказа да я мъча на газ. Звука на 5-така е покъртителен, но според мене v6 е по-добрия избор по-балансиран мотор - почти същия разход.
  9. Tisho

    Демпферна шайба

    Ето така изглежда демпфера на citroen Тука се виждат едни втулки в гумата, които дори и при напъване на шайбата с ръка има някакво движение... Т.е. може външният/дето се закача ремъка/ кръг да се отклонява независимо от коляновия вал в известна степен.... Ето тука ми се струва, че има някакъв смисъл /умисъл/ в монтирането на такава шайба
  10. Tisho

    Демпферна шайба

    Kолеги, след ремонта успях да си извадя един извод, който ми се иска да споделя. Значи този прословут демпфер няма нищо общо с обиране на вибрации по каналния ремък и прикачените му агрегати /тука става ? за шайбата за моята кола/,защото видях шайба свалена от ситроен и там точно това му е работата! Сега не мога да снимам, какво представлява, но ви пускам една доста грозна рисунка за да добиете представа... Така към това търкало се закача допълнителна шайба, която ляга върху него, и на която са нарезите за каналния ремък. НО тя се закача преди гумената част на демпфера т.е. шайбата, която върти ремъка е абсолютно твърдо и непоклатимо свързана с коляновия вал и няма нищо общо с гумената част и по никакъв начин гумата не играе роля в работата на пистовия ремък. И така възниква въпроса за какво е там тази гума .... Ами да ви кажа изобщо нямам представа.... Значи този демпфер има една единствена роля да служи като някаква противотежeст или баланс на коляновия вал /тежи около 5-6кг може и повече/,поне аз стигнах до този извод. А защо не е направена от монолитно желязо... очаквам предложения...
  11. Tisho

    Демпферна шайба

    Ами шайбата има отклонение странично, да кажем окло 3-4мм, в ниските обороти и от време на време закача малко в една ламарина. Този шум ме накара да погледна какво всъщност става. Иначе като е във високи обороти се стабилизира. Майстора я разбута малко и каза че не се е разхлабила/както си мислих или по-скоро се надявах/ ами най-вероятно се е закъсала гумената част. И те така....
  12. Tisho

    Демпферна шайба

    Този AAR е същия като NG - само управлението на инжекциона е малко по различно. Аз се чуда дали няма да стане шайбата от НГ-то. За съжаление няма как да сравнявам и да търса съвместима шайба, защото трябва да извадя първо мойта и после да търся по магазините, а ако не намеря, да поръчам нова, която ще пристигне след една седмица, а през това време колата трябва да седи разглобена. Незнам... Филм...
  13. Tisho

    Демпферна шайба

    Абе и аз си мисля, че не е много добър вариант,а пък този дето ми каза, че са му заварили шайбата - то става въпрос за една стара тойота дето на неговата шайба виси само една водна помпа и алтернатора. А при мене има серво пък и тоя климатик като включи си е бая удър за ремъка. Незнам мъка мъка ще се ръса май...
  14. Tisho

    Демпферна шайба

    Предлагат ми някакви стругарски изпълнения -заваряване на старата ама на мене ми се струва че това са разни ладови изпълнения. Някой колега кара ли със заваарена шайба?
  15. Tisho

    Демпферна шайба

    Колеги, майсторчето ми каза, че ми е тръгнала демпферната шайба! Това за моя изненада се оказа голям/скъп/ проблем! За колата от подписа излиза, че има само оригинална шайба с поръчка от Германия за скромната сума от 530.00лв + около 100.00-150.00лв за смяна + някъв болт дето трябва и той да се смени и ги докарвам до към 700.00лв В тази криза тоя разход ще ме остави на банички за два месеца! Ако някой има идея дали може да се сложи някаква съвместима - гледам за други модели има евтини неоригинални шайби по 200-300лв Има ли вариант за рециклиране и има ли смисъл от втора ръка!
×
×
  • Create New...