-
Мнения
188 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно Tisho
- Рожден ден 14.03.1979
Друго
-
Kaра
Опел
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
София
Последни посетители
1946 профилни разглеждания
Tisho's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Внимавай с техника втора употреба имах усилвател Техникс доста висок клас купен от оказион. Свиреше уникално с класи над сегашния ми ресивър обаче ми изгори около 10-тина пищялки. Като се присети пуска някой пик по високите честоти и чао говорител...
-
Един глас за DENON, ако го позволява бюджета! Аз като търсих Ресивър и разпитвах ми казаха нещо интересно... Усилватели и колони се избират освен по всичко друго и по тежест! По-тежък усилвател -> по-голям траф по-стабилни кондензатори трафа е много важно да е як за да издържа на пиковете... По-тежки колони -> по-стабилен кабинет по-мек звук... Това беше във връзка с по-ниските класове на SONY PIONER YAMAHA - ами някой от тях, които гледах на времето нямаха и 2кг. представи си, какви са им трансформаторите вътре. Ако става ? само за домашно кино SONY-то си върши работата доволно но за STEREO хм...
-
Шезлонга е като нов купен е на 01.07.2010 за нескромната сума от 200.00лв. Бебешор просто не го хареса и не искаше да седи в него т.е. почти не е ползван. Има доста екстри повече инфо тук Актуална снимка ... Цена 80.00лв За справки 0889441497 или на лично
-
колега имаш ли люк ако да.... там търси отговора.... по специално в отводнителите зад задните гуми....
-
Някой ползва ли сушилна...? Споделете мнение ...!
Tisho отговори в темата на MrD - Техника / Електроника
Колега единствения начин да не се мачкат толкова, казвам толкова, защоте те винаги се мачкат е да: 1. Слагаш по-малко дрехи, например една пералня е за две сушилни - не е много по-дълго времето за сушене, защото сушилните сушат интуитивно докато събира вода в кондензатора продължава да суши по-малко дрехи по-бързо суши. 2. Никога не оставяш изсушените дрехи да седят в сушилнята, след като е приключила програмата. 3. Може да ползваш програма, при която дрехите не излизат напълно сухи /при мене се водат сухи за гладене при тебе незнам/и докато са още топли се окачат на простора и там изсъхват за около половин един час и са доста по-несмачкани -
Някой ползва ли сушилна...? Споделете мнение ...!
Tisho отговори в темата на MrD - Техника / Електроника
При мене влага няма много... Виж топлина има, миризма на перилни препарати и омекотител из цялата къща също но влага не особено, само че аз нямам врата т.е не затворена сушилнята в стая и може би влагата се разпределя из целия коридор и не се усеща... -
Някой ползва ли сушилна...? Споделете мнение ...!
Tisho отговори в темата на MrD - Техника / Електроника
Колега имаме в къщи сушилня HOTPOINT-ARISTON Не мога да преценя точно, повече пречи или повече помага. Като за сушене - суши дрехите, НО ако и сложиш повече дрехи излизат супер смачкани, направо нямат гладене после, дори и да ги слагаш предварително сгънати да се сушат. По-цветните и по-капризните дрехи им разгонва фамилията, дори да и пуснеш най-щадящата програма тя пак ги суши според мене с повече от 60-70'С /имах няколко боядисани фанели по случая/. От друга страна през зимата е супер особено за завивки чаршафи ей такива работи - суши ги без грешка, вярно мачка ги ама голяма работа.А също така имахме проблем, преди време зимата дрехите не могат да изсъхнат бързо и няколко пъти ни мухлясваха - сушилнята го реши. Аз само ти споделям мойте наблюдения може с нея може и без... Сега тука говорихма за най масово разпространените сушилни в България кондензационна. Има и такива на принципа на конвекция т.е. обдухва дрехите с въздух, дори може да ги суши и със студен въздух от тази сушилня дрехите излизат изгладени общо взето няма минуси. Доколкото знам обаче са доста скъпи искат да са вързани към комин и не съм виждал никъде по магазините тука такива. -
Доста прилично върви няма много спортно усещане, ама като я настъпиш се наема. Разхода си е.... - доста в града- иначе извънградско пей сърце 8-9 с до 100 и 9-10 до 130 и колкото повече толкова повече. За газ не я бива много - мотора е капризен от към газоразпределение. Мене лично ме отказа да я мъча на газ. Звука на 5-така е покъртителен, но според мене v6 е по-добрия избор по-балансиран мотор - почти същия разход.
-
Ето така изглежда демпфера на citroen Тука се виждат едни втулки в гумата, които дори и при напъване на шайбата с ръка има някакво движение... Т.е. може външният/дето се закача ремъка/ кръг да се отклонява независимо от коляновия вал в известна степен.... Ето тука ми се струва, че има някакъв смисъл /умисъл/ в монтирането на такава шайба
-
Kолеги, след ремонта успях да си извадя един извод, който ми се иска да споделя. Значи този прословут демпфер няма нищо общо с обиране на вибрации по каналния ремък и прикачените му агрегати /тука става ? за шайбата за моята кола/,защото видях шайба свалена от ситроен и там точно това му е работата! Сега не мога да снимам, какво представлява, но ви пускам една доста грозна рисунка за да добиете представа... Така към това търкало се закача допълнителна шайба, която ляга върху него, и на която са нарезите за каналния ремък. НО тя се закача преди гумената част на демпфера т.е. шайбата, която върти ремъка е абсолютно твърдо и непоклатимо свързана с коляновия вал и няма нищо общо с гумената част и по никакъв начин гумата не играе роля в работата на пистовия ремък. И така възниква въпроса за какво е там тази гума .... Ами да ви кажа изобщо нямам представа.... Значи този демпфер има една единствена роля да служи като някаква противотежeст или баланс на коляновия вал /тежи около 5-6кг може и повече/,поне аз стигнах до този извод. А защо не е направена от монолитно желязо... очаквам предложения...
-
Ами шайбата има отклонение странично, да кажем окло 3-4мм, в ниските обороти и от време на време закача малко в една ламарина. Този шум ме накара да погледна какво всъщност става. Иначе като е във високи обороти се стабилизира. Майстора я разбута малко и каза че не се е разхлабила/както си мислих или по-скоро се надявах/ ами най-вероятно се е закъсала гумената част. И те така....
-
Този AAR е същия като NG - само управлението на инжекциона е малко по различно. Аз се чуда дали няма да стане шайбата от НГ-то. За съжаление няма как да сравнявам и да търса съвместима шайба, защото трябва да извадя първо мойта и после да търся по магазините, а ако не намеря, да поръчам нова, която ще пристигне след една седмица, а през това време колата трябва да седи разглобена. Незнам... Филм...
-
Абе и аз си мисля, че не е много добър вариант,а пък този дето ми каза, че са му заварили шайбата - то става въпрос за една стара тойота дето на неговата шайба виси само една водна помпа и алтернатора. А при мене има серво пък и тоя климатик като включи си е бая удър за ремъка. Незнам мъка мъка ще се ръса май...
-
Предлагат ми някакви стругарски изпълнения -заваряване на старата ама на мене ми се струва че това са разни ладови изпълнения. Някой колега кара ли със заваарена шайба?
-
Колеги, майсторчето ми каза, че ми е тръгнала демпферната шайба! Това за моя изненада се оказа голям/скъп/ проблем! За колата от подписа излиза, че има само оригинална шайба с поръчка от Германия за скромната сума от 530.00лв + около 100.00-150.00лв за смяна + някъв болт дето трябва и той да се смени и ги докарвам до към 700.00лв В тази криза тоя разход ще ме остави на банички за два месеца! Ако някой има идея дали може да се сложи някаква съвместима - гледам за други модели има евтини неоригинални шайби по 200-300лв Има ли вариант за рециклиране и има ли смисъл от втора ръка!