Jump to content

nicoldy

Members
  • Мнения

    3384
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно nicoldy

  • Рожден ден 4.09.1980

Друго

  • Kaра
    _

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

28115 профилни разглеждания

nicoldy's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. оставям това тук https://www.audiworld.com/forums/a6-s6-c5-platform-discussion-7/2001-a6-blinker-solid-turn-signal-solid-hazard-switch-repair-2866468/ днес подмених релето в бутона. има го в квазер http://kvazer.com/relay/54606-g8n-1s-12v-omron.html 'g8n -1' вече не се предлагал, а 'g8n -1s' го дават като заместител (както и няколко други с по една буква след единицата, но не записах кои са) п.с. при мен симптомите бяха, че от време навреме при подаден ляв мигач той не се задействаше. или мигаше няколко пъти и спираше докато не тропна по бутона на аварийките, с което се сещаше пак да мига. с десен мигач и аварийки проблем нямаше.
  2. nicoldy

    OBDeleven

    а дали обърна внимание и че двете снимки са с с различно съдържание на поръчката? при втория за 5евра отгоре имаш 100 кредита и калъфче, които не ми се рови да видя колко точно биха стрували. друг е въпросът дали си заслужава. както и че няма промо пакет само на устройството, което би било примамлива оферта.
  3. nicoldy

    OBDeleven

    Някъде се коментираше че при покупка в приложението има оскъпяване заради такси към плейстора и тн.. Препоръчват се покупки директно от сайта на obd11
  4. Преди няколко дни и аз се занимах с това. Пластмасата на капачките старее и почва да се чупи като вафла. При мен освен застопоряването на централната ос се бяха изпочупили ушите в които влизат винтчетата с които капачките се захващат за основното алуминиево тяло. 3 мм винчета с дължина 45 мм с шайби , свършиха чудесна работа за стабилно закрепване на капачките, като ги притискат от външната страна, преди изпочупените уши. Само не трябва да се стягат много, за да не се случват нови поражения по капачките. В началото на средния прът има прорез широк 3 мм. Захванах в основата на капачката стопер в който да бъде законтрен пръта за да не се развива като използвах прореза за законтряне. Не ми харесва че самия прът остава без винта който го задържа фиксиран към капачката, но за момента работи и без това. 15 оборота на оста обратно на часовниковата стрелка, законтря се, слага се обратно и щората пак работи. В интернет има файлове за 3д принт на целите капачки (прилагам едни които свалих), както и само на елементи за лявата капачка които обездвижват централната ос. Има платени и безплатни файлове, стига да има къде да се принтират на добра цена. Капачките са се предлагали като резервна част (4B9863498B1EJ ), но вече не се предлагат. Тук се предлагат вече изработени от пластмаса - https://www.etsy.com/listing/1449919441/audi-a6-c5-cargo-cover-repair-kit Попаднах и на ентусиаст който прави капачки от алуминий, но 155$ (с доставката до България) ми бяха доста извън бюджета за този ремонт. https://www.audizine.com/forum/showthread.php/464749-diy-fix-a-broken-cargo-cover https://www.thingiverse.com/thing:399921 https://www.audiworld.com/forums/audi-allroad-18/do-you-have-broken-cargo-cover-end-caps-3035850/#post25688568 Audi A6 C5 back cover plastic cup without button.stl Audi A6 C5 back cover plastic cup with button.stl
  5. nicoldy

    Драма със заключване

    Подобно поведение имах с мокрен ключ. Платката на дистанционното беше тръгнала да корозира и работеше само отключването. p.s. но на ц5. не знам дали тук може да се получи същото.
  6. нямам идея дали това е полезно в случая. за реле 369: https://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/306288.phtml p.s. при ц5 май е на същото място
  7. любопитен факт - при аналогична ситуация преди доста години се оказа че в един ден са ми изгорели реотанчетата за късите в крушките (H4) в един ден. дългите си работеха, двата предпазителя си бяха ок. ако не ми се беше случило на мен, нямаше да вярвам че такъв съвпъдък е възможен.
  8. +1 Трябва да се отбележи че този интерфейс става само за четене и триене на грешки от ecu-то на двигателя, което не мисля че е изчерпателно определение на 'диагностика'. Това става и става и с донгълче за под 10 лв. Ако очакванията са да се прави нещо повече от това (гледане на различни канали с данни, като с вагком), то този интерфейс няма да е подходящ.
  9. ауди 1,9 TDI PD, 131 коня, 2004та, евро 3 = еко 1 шкода 1.9 TDI с роторна помпа, 110 коня, 2003та = еко 2 ?! В талона на шкодата не пише коя евро категория е. Доколкото съм чел, роторните помпи са евро 2 (най-много). И тук идва забавния момент. Ако в талона не е упомената евро категорията, в пункта не я въвеждат като данна за автомобила при прегледа и това води до повишаване на еко категорията. И това е така защото така е направена системата.. Направо съм без думи.
  10. https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=8e9887301a https://www.ilcats.ru/skoda/?function=getParts&market=SVW&model=SUP&modelcode=632&year=2008&group=8&subgroup=885&part=885070&language=en
  11. По спомени, няма български представител. Зад този адрес стоеше румънски продавач. Същият продава и в емаг на още по-надути цени. п.с. Вчера получих следния мейл от обд11: За някого може да е важно. На мен за лична употреба горното май скоро няма да ми влезе в употреба. p.p.s https://forum.obdeleven.com/thread/6123/bulgaria-distributors?page=1&scrollTo=26719 https://www.emag.bg/cartlclz/55346/v?ref=see_vendor_page
  12. https://audibg.com/forum/index.php?/forum/7-клубни-събития/ https://audibg.com/forum/index.php?/forum/45-регион-център/
  13. а този инцидент в който се е отчупило парче от кулера, да не е оставил и цепнат кулер? това би обяснило и съскането и черния дим.
×
×
  • Create New...