Jump to content

turbogti

Members
  • Мнения

    86
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

turbogti's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте пак. Вчера по незнайни причини колата запали и то сравнително нормално, като изключим неравномерната работа на мотора в началото, което го отдавам на намокрени от пробите свещи. Лошото е, че не стана ясно защо запали. Налягането не можах да го премеря, защото след като си взех манометър за 10 бара се оказа, че не мога да нацеля преходник към дупката, от която тръгва тръбичката за 5-тата дюза. Проверих обаче обстойно кабели, комутатора, бобината и всичко е ОК. Проверката направих с една джаджа от мой познат наречена "Имитатор на датчик на хол". И така след всички проверки, сглобих всичко и понеже бях мръсен, моят човек я пробва, моторът изяви мерак за палене и на следващото завъртане заработи, след 2 седмици стояне, макар и неравномерно. Закарах я на диагностика и там всичко изглеждаше 6+, но и там не сме мерили налягането на бензина...
  2. Пак рових из колата и смених бензиновия филтър, че не се сещам кога точно го сменях предния път. Налягането не съм го мерил, защото се оказа, че манометърът, който съм взимал навремето за други цели е до 4 бара. Обаче на дупката за старт-дюзата си има налягане. Това, което направих е, че отново изпробвах искрата и нещо ми се струва, че не е това, което трябва да бъде. На стартер с една двуполюсна свещ искрата цъка може би два пъти в секунда (дали не беше и по малко). Сега се чудя дали да я изпробвам с някакво генераторче на мястото на датчика на Хол или направо да свалям делкото да го гледам тоя датчик.
  3. За да не пускам нова тема искам да запитам къде се намира тая ултра-модерна бензинова помпа при Ауди 100 Авант ACE мотор? Миналата седмица колата е направила врътка на баща ми (мисля в четвъртът) и не е искала да запали. Решил, че е объркал нещо при паленето и по мой съвет да изчака си запали без проблем. Петък - няма дерт, колата върви. В събота пали, работи известно време добре, тръгва и на светофара - дрън. Сега е на на двеста метра от светофара по надолнището и така е вече 5-ти ден. Сега бях там, откачах тая букса и пак не пали. Развих на първа дюза тръбата от главата на инжекциона - 1 или 2 капки бензинче. Развих врътката за меренето на налягането, която се пада долу вляво, ако се гледа отгоре инжекциона, и от там изтече малко бензинче. Подавам контакт и пръска слабичко (не ми прилича на 6 бара). Сега отивам пак и ще развия малко тръбата преди бензиновия филтър да видя дали от там ще пръска на контакт яко...
  4. turbogti

    помпа на съединител

    Хммм... аз сменях горната и по време на процеса ми се стори, че долната е поне 3 пъти по-лесна за смяна... Или нещо съм се объркал...
  5. turbogti

    Ново 20

    Колега, сори, че те връщам назад във времето, но би ли споделил какво стана с дертовете с виското и с термостата...
  6. Здравейте, преди известно време имах кола, на която реших да сложа ГИ Бардолини (сам) главно поради факта, че софта го имаше на сайта им. И леко на майтап газовия кит цъфна при мен и в него имаше кабел, който веднага изтествах още преди монтажа и се оказа, че не можах да му инсталирам драйвера (дойде на CD с кита) на нито един от комповете, на които пробвах. Кабелчето представляваше буксата към Бардолини компа и преходник към USB. След като леко му се изнервих го изкормих и така му е... таковата тотално. Настройките си направих с кабел който сам си направих по следния начин. Купих си USB-COM порт кабел и след това си направих една схемичка с чип MAX232, която да превежда нивата от RS232 към TTL нивото на компютъра на Бардолинито и готово всичко си работи. На момчето, което сега кара колата му правя чат-пат донастройки понеже ми е добър познат и така. П.П.: Газовата инжекцийка на БСМ Бардолини хич не е лоша между другото, но лошото е, че наистина им е пораснала много работата май. Те още навремето като им казах, че кабела им не е в час и казаха "Не може да бъде това", но това е друга тема.
  7. turbogti

    ACE

    Да съпротивлението на всеки един от четирите кабела от дистрибуторната капачка до края на лулата трябва да е 5.75 килоома.
  8. turbogti

    ACE

    При мене предницата не я забива, а само я изправя, като подам газ. Между другото последно имаше кахърче от този сорт, но се оказа, че кабелът на втори цилиндър има съпротивление от 675 килоома, а тряба да е 5,75 килоома... Оказа се, че кабели от KR на Фолксваген стават и цената им е много по-добра. Аз взех Шампион комплект и ползвам само единия от тях. Оказа се, че оригиналния кабел (при мен БРЕМИ) се вади от самата лула с дърпане и беше ужасно окислен и след шкуркане и яко къпане с контактол все пак показа 5,75 килоома, но засега стои в багажника.
  9. ... 1.2 W (вата) 12 V (волта) искаш да кажеш...
  10. Двигател ACE е със BOSCH система KE-Motronic. На диагностика няма проблем да се върже. При мен един приятел се върза през K-line и L-line, разбраха се с ЕКУ-то, чуха се и с АБС-а и даже и с компа на климатроника За газов инжекцион нема да е много лесно, защото при стандартното изпълнение на ГИ-то компа на газовата взима сигнала от инжекторите, преправя го малко и го подава към газовите инжектори, а при механичните дюзи на ACE-то няма от къде да се вземе такава информация. Единствения вариант, за който се сещам е чрез цял компютър с таблица за управление на впръскването с електромагнитни дюзи и т.н. Не, че е невъзможно... ама... зор...
  11. turbogti

    Температура на маслото

    Мъртвец казваш е ACE-то... Интересно колко ACE-та си изкарал...
  12. На Б4-ворката, водната помпа не се върти от ангренажния ремък, а от пистов или клиновиден и помпата не е с пластмасова турбина, а метална и за това се сменя в един единствен вариант на дефектиране и то е, ако протече. Има една лека вероятност, ако са наливани разни мизерии в охладителната система и дебита й малко да е нарушен, но това може да се разбере със сигурност само при сваляне и оглеждане.
  13. Колега, споко! Хич не му се шашкай на този дерт. Аз прочетох за такъв проблем във форуми разни и си смених О-пръстенчето профилактично, което е между тялото в което тече антифриза и стойката, на която то седи завито. Мисля, че цената на О-пръстенчето беше между 3 и 5 кинта и от маслото ще ти изтекат около 50-100 грама, докато се развива филтъра. Това тяло е алуминието и е бая кухо и трябва да се внимава със затягането му после, а това става мисля с камък 27 (дълъг), който аз си купих специално за процедурата щото съм голяма мания. Двигателчето е огън и пак ти казвам да не му се шашкаш!
  14. Колега, този бял пушек първо сигурен ли си, че е бял, а не сивкаво-син да речем? Второто е дали евентуално го гледаш това на добре загряла кола? Обърни внимание също дали колата освен, че си запазва нивата на чорбите (без бензина де ) и дали работи стабилно на празен ход и при каране. Идеята ми е, че ако вкарва вода в някой от цилиндрите няма да работи стабилно на празен ход, а и ще надува охладителната система. Другото което можеш да пробваш е да отвиеш свещите и да видиш дали на всички цилиндри изглеждат еднакво. Много е възможно да имаш просто дерт с ауспуховата система и просто да има много конденз из вътре. Пиши да кажеш какво си открил.
  15. Колкото са по-меки накладките, толкова по-добре. Износването на диска е много голямо и се получава и свирене на спирачките, когато феродото е по-твърдо и има повечко метални частици в него. Мисля, че 20к км е добра цифра за износване на накладките. Един приятел си купи ново Пежо Партнер мисля беше и след около 50к км смени дисковете, като през това време не беше сменял накладки. А един американец някъде из нета питаше за по-твърди накладки, че тия дето имал много му цапали джантите. Умници ли са ме интересува...
×
×
  • Create New...