Jump to content

Jesus

Members
  • Мнения

    1287
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    S3, S4 Avant

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    СФ

Последни посетители

3917 профилни разглеждания

Jesus's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Не съм изпадал в ситуация да се чувствам несигурен, а си беше люта зима....
  2. Тази зима карах S4ката с Dunlop WinterSport 5... доволен съм - тихи са, возят меко и имат борд. Отностно закупуването на зимни гуми сега - защо не? Може да се намери нещо на добра цена...
  3. Jesus

    Audi S3 клати се отзад

    Най-вероятно проблема с клатене и нестабилност идва от амортисьори/пружини или и двете - слагай някакво хубаво окачване - кони/билщайн или най-добре оригиналното и нещата ще си дойдат на мястото ... или се ориентирай към някой форумен сервиз....
  4. Jesus

    Audi S3 клати се отзад

    Т.е. наклона на задните колела не е ОК? На стенд за реглаж ли го установихте? Приниципно имат такъв проблем S3ките като навъртят 250 000+км.... обикновено се разкрачват отзад малко или много, но не вярвам да е клекнала отзад колата заради това... или да се клати...
  5. НА пръв поглед предната броня и фаровете не са от S4 а от нормално А4...
  6. Честито колега, сега ли я взе? пусни снимки да я видим по въпроса 10w60 става за лятото - зимата при ниски температури ще пали по-шумно колата и е хубаво да изчакаш малко да загрее преди да даваш пълната газ.... 5w40 само ако е пълна синтетика! може и 0w40 за зимата Мойта я карам с 5w50/10w60 - амa при мен само отвреме на време е в градски условия - основното е припържване
  7. Твоята S3 ли е? Щото при напречен и надлъжен 1,8т има голяма разлика в свалянето на турбината.... при напречен(като на S3) се разглобява половината кола...
  8. Aко искаш да "тунинговаш" - значи ще ДАВАШ пари и то не малко... и накрая ще си хвърлил 10/20 хил.лв и пак няма да може да и вземеш парите... Колегата manoleo ти е отговорил: 1. Отправих въпрос към две родни тунинг фирми Едните ми отговориха 24,000 лв, а другите - че при всички положения ще е над 10,000 лв. Затова продаваш колата за колкото можеш и добавяш парите заделени за тунинг - и ще си вземеш S3 8P и няма да съжаляваш...
  9. Продавай тази А3-ка преди да е изтракала веригата... Вземи си истинско S3 - там вече има какво да се тунингова...
  10. Какво трябва да видя в тази тема от линка? Ако може по -конкретно... Ето какво пише: Does this failure happen to all of the B6/B7 S4's?The short and sweet answer is NO. Out of the thousands of S4's sold between the various platforms, only a small percentage of these cars have seen catastrophic failure resulting in service. However, although only a small number, it is something to consider and think about when purchasing this vehicle. Може и да не се наложи въобще такъв ремонт... Ако се наложи - "бананите" и обтегачите имат нови ревизии и се твърди, че нямат проблем... Не знам някой да ги е сменил и после да се е счупил новият обтегач! А за вариаторите има алтернатива от JHM - двата на цената на един... но това са вече по-редки случаи при много карани коли. На S3ката ремъци и ролки си и сменям винаги на 60к... като не ползвам най-евтините части, нито най-скъпите... реално може и 80-90к да изкара... ама може и да не изкара Последния път пистовия ремък който уж си беше GAtes се разпадна на около 65к км В заключение ще кажа, че за мен S4 B6/7 е далавера, защото е най-лекото купе с атмосферен 4,2 - съответно има приемлив вървеж и разход около 16-18/100 бензин... с прилични екстри са повечето... от тези години няма каква кола да вземеш на сходна цена с V8 мотор и/или приблизителна мощност която да харчи по-малко и да върви повече...
  11. Колата стои... защото не е дизел! Ето и колегата Ропотамо също е ходил там ама да гледа дизелова кола... Ако има повече инфо за S4ката - да сподели! Аз бих я погледнал задължително ако търсех сега такава кола - поне е в оригинален вид за разлика от сребристата.... то ще се чуе дали тракат при палене веригите или не....
  12. Ваденето на мотора не е нещо супер сложно - просто цената на обтегачите и на вариаторите(най-вече) е малко солена .... Но се прави един път този ремонт(ако се наложи) - и забравяш! Докато на S3-ката примерно сега идва време за 3-ти път да сменям ремъци/ролки и т.н. - един път смених като я купих, след това след 60-70 000км пак и сега гледам съм минал още почти 60 000км, и пак трябва да се сменят.... ето тази е обслужена http://www.mobile.bg/11462290863495756
  13. Струва ми се, че има коли с драйв селект, но без спортен диф. Най-сигурният начин е да се провери по рамата в преставителството и да се извади разпечатка с всички фабрични екстри и т.н.
  14. 650лв комплекта или джанти - 500лв гуми - 150лв
×
×
  • Create New...