Jump to content

hill72

Members
  • Мнения

    210
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно hill72

  • Рожден ден 10.12.1972

Друго

  • Kaра
    Audi80,66Kw

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Русе
  • Интереси
    коли, жени и оръжие.

Последни посетители

1985 профилни разглеждания

hill72's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Емо зравей! Имаш ли и колко ще ми струва стълко или цял халоген за б4(ляв) и само капачето за халогена(десен)?
  2. А случайно да си забелязал, че единия е напречно за разлика от другия който е надлажно? Е точно по тази причина неможе да ти паснат тампоните.
  3. hill72

    ЕТКА

    само да коригирам Швепито руските власти спряха torrents.ru. Целият сайт е изместен в друг домейн а именно http://rutracker.org
  4. И при мен имаше такъв проблем миналата зима. Смених маслото промяна никаква. След 4-5 месеца взе да буксува съединителя. Сега сменен съединител, притискател и лагер нямам грижи влизат като нож в масло. Колега очаквай подобно развитие.
  5. Пръсни в ключа (без да сваляш нищо) с ВД40. Това го сторих лятото и сега никакви грижи. Такъв съвет ще ти даде всеки от форума.
  6. Да това е стъпковото моторче. Има с 4 и 6 пина както ти е писал колегата. Направи диагностика на колата, че може да е от друго и да шашка моторчето.
  7. АБТ мотор, кутията не я знам какви букви има, но при 120км/ч оборота е 2800. На права отсечка 10 км. (без наклони) повече от 180 нещя да вдигне педала бе до долу
  8. Ако не е нахално опиши (ако е възможно) как да отремонтираме бутона за заключване на задните ел. стъкла. При мен стой постоянно нагоре т.е. задните прозорци постоянно са заключени. Иначе темата за Златен фонд.
  9. hill72

    Сваляне на кора на в-4

    Видия има и под целия панел на копчетата. Сваляш капачето и там е. После кората нагоре както е писал колегата. Внимавай има едни порести гуми за уплътнение да не ги затриеш че после много дрънка
  10. hill72

    пастиране

    Ivo аз съм с такъв цвят на авдито голяма мъка е подръжката батка
  11. Колега това с отвеждането на картерните маслени пари към земята го правехме на ладите . На капака на клапаните има филтър може да е наслоен с масло. Почисти го.
  12. Моля, Спецовете да си кажат тежката дума това апартче струва ли си PANASONIC DMC-LZ6EG-S http://www.technomarket.bg/product_detail....uct_id=09027536
  13. За града е нормален разход. Аз съм с такъв мотор и извън града нормално каране 90-110км/ч прави 9-9,5 л.
  14. Ако не ме лъже паметта се правеше следното : На празен резервоар наливаш 4 л. и нагласяш стрелката да достигне до последната (от нула към пълно ) червена линия на резервата. Колата да е на равен терен. Ако нещо съм в грешка колеги да ме поправят. Това намерих във форума знаех си че съм го чел някъде "Ами тази врътка си има капаче. То се показва малко само от горния край, издърпваш го с тънки клещи и се показва инбусен отвор. С ключ, май 2 или 3 се върти и наглася. В книгите пише, че на празен резервоар се сипват 4 литра и (КОЛАТА СЕ ПАЛИ И СЕ ОСТАВЯ ДА РАБОТИ МИНУТА - ДВЕ). Чак след това се наглася и то не само начервения сектор, ами СТРЕЛКАТА СЕ НАГЛАСЯ НА НАЙ-ЛЯВАТА ПО-КЪСА ЧЕРТИЧКА на този червен сектор. И все пак след всичките тези галимации ако сте на поплавък няма как да не дава различни показания. Та нали колата се мести и завива. Проблема се пооправя чак когато навлезе в червения сектор, тогава почти не се влияе от завоите и налконите на пътя, просто защото няма ниво в резервоара.
×
×
  • Create New...