Ако не ме лъже паметта се правеше следното : На празен резервоар наливаш 4 л. и нагласяш стрелката да достигне до последната (от нула към пълно ) червена линия на резервата. Колата да е на равен терен. Ако нещо съм в грешка колеги да ме поправят. Това намерих във форума знаех си че съм го чел някъде "Ами тази врътка си има капаче. То се показва малко само от горния край, издърпваш го с тънки клещи и се показва инбусен отвор. С ключ, май 2 или 3 се върти и наглася. В книгите пише, че на празен резервоар се сипват 4 литра и (КОЛАТА СЕ ПАЛИ И СЕ ОСТАВЯ ДА РАБОТИ МИНУТА - ДВЕ). Чак след това се наглася и то не само начервения сектор, ами СТРЕЛКАТА СЕ НАГЛАСЯ НА НАЙ-ЛЯВАТА ПО-КЪСА ЧЕРТИЧКА на този червен сектор. И все пак след всичките тези галимации ако сте на поплавък няма как да не дава различни показания. Та нали колата се мести и завива. Проблема се пооправя чак когато навлезе в червения сектор, тогава почти не се влияе от завоите и налконите на пътя, просто защото няма ниво в резервоара.