-
Мнения
81 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
DeMarco's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
7 бр. Ауди А6 C5 2.5 ТДИ 150 и 180 к.с. , 2.4i(Г.И.)
DeMarco отговори в темата на amorphiskn - Продава - цели коли на части
Здравей колега, трябва ми кората под скоростната кутия за седан 1999-та година, 1,9 TDI, 110 к.с. Моля за актуална цена. Благодаря предварително. -
Здравейте, търся здрава капачка за горивен филтър на Ауди А6 C5 1,9TDI AFN 110к.с. Моята я пукнахме при много напъване за развиване на филтъра. Търся я заедно с пластмасовото клапанче. Тел. за връзка: 0882533744 - Николай Ето това представлява: Капачка горивен филтър AFN
-
Здравей колега, 1. Окачването е като на А4 B5, возията е доста по-приятна. 2. Демферен е маховика, ако не е сменян с твърд, така че е добре да му обърнеш внимание. 3. Тавана, ако не е правен от предишния собственик, е нормално да е увиснал - всички платнени на този модел са така вече, ще трябва да го правиш. Излиза 80-100 лева, както се договориш. 4. Както каза колегата по-горе, хубаво е да провериш шайбите на ремъците за вибрации (при подаване на газ дали "треперят много"). Ако е така, трябва да се сменят и да се провери дали са в една равнина. Дребно нещо е, ама може да ти създаде проблеми по-нататък. 5. Трябва да се види нафтовата помпа за странни шумове, чуканета и т.н. Най-добре да се закачи на VAG-COM и да се погледнат милиграмите дали са в норма. 6. Ако има как, откачи маркуча на студения охлюв на турбото (стига се лесно с ръка) и на пипане виж дали има луфт перката - аксиален или радиален (напред-назад и нагоре-надолу). Не трябва да има или трябва да е минимален ( до половин милиметър примерно). Провери и дали вътре в маркуча има масло. Маслото може да значи проблем с турбото, но може да е и от картерните газове. Ако има свирене при настъпване, то може да е както от турбото, така и от скъсана мека връзка след него. 7. Хубаво е да пробваш всяка електроника по колата, тъй като понякога се задръстват едни тръбички за оттичане на водата, влиза вода в краката на шофьора и се мокри и прецаква кофорт модула (намира се под шофьорското място). Като цяло поддръжката е като на А4-ка, но печелиш от возия, визия, екстри и широк интериор (и огромен багажник) Колата е тежка за този мотор и рано или късно ще помислиш за чип. Прави я доста по приятна за каране, а и разхода пада с малко. Струва 300 лева и е добре разработен. За друго, ако се сещаш, питай.
-
Благодаря ти колега, всичко е точно както го описа! Просто не знаех, че е толкова силна пружината и се притеснявах да натисна. Жив и здрав да си и да продължаваш да помагаш!
-
Доколкото намерих само този тип обтяжна ролка се използва при AFN: Не виждам никакъв чалъм. Възможно ли е да е блокирала пружината по някакъв начин или някаква друга причина да не иска да се свива?
-
Не виждам нищо такова, само един болт на ролката. Няма как да я видя добре, без да сваля бронята, а за един пистов ремък не ми се прави, честно казано. Ако може снимки или manual, ще съм благодарен.
-
Колеги, Налага се да сменя само пистовия ремък на колата, но не мога да отхлабя обтяжната му ролка. Казаха ми, че има модели, които не се отхлабват обратно на часовниковата стрелка, а по друг начин. Не знам каква е ролката, но опитах по стандартния начин (с ключ 15 обратно на часовниковата стрелка) и не помръдва. Страх ме е да напъна повече, за да не счупя нещо. Дайте идеи моля, без да свалям предницата! Ето:
-
Пичове, някой пробвал ли е този Pro Tec Carbon X ? Дават че става освен за цилидрово-буталната група (чела на бутала, клапани), за колектори и и топлата част на турбината. Интересна и обоснована манипулация му изглежда:https://www.youtube.com/watch?v=03mxehAjLdc&t=34s Ето как го правят братушките, когато не са на одеколон и шампоан за баня: https://www.youtube.com/watch?v=fvGukM-_SvM
-
Е Хускварна ..... как да кажа..... с хубавия инструмент човек може да изпита удоволствие, независимо какво прави
-
Имам от около година, няма големи драми, ползвал съм я 20-30 пъти, до половин час, че да не изстине бирата. Ако ще го транспортирате, препоръчвам модела, който е с разглобяема ос - реално през средата се разглобява на две части, по близо метър всяка. Така влиза във всеки багажник и не цапа купето на колата със съчки, трева или масла. Ей го в сайта им, с глезотийките към него: Коса Raider Мисля, че беше към два коня. Глава с корда и трилъчев нож, който се монтира малко по-специфично, но нищо невиждано. Препоръчвам след време да си вземете кръглия нож с 4 остриета - по-стабилен и балансиран е. Като цяло работещ бюджетен вариант. Карам го на смукач, че не е настроен карбуратора и иначе глъхне, ама все нямам време да я закарам за една профилактика. Ремъка за запалването при моята се изтегля малко по-трудно, но пък пали макс. от второто дърпане. Препоръчвам да си купите отделно самар, антифони и защита за очите, както и да косите с някой прежален гащеризон, защото иначе ще имате съчки и на много интимни места. Бензина по възможност да е А98, двутактовото масло 1/25 - малко повечко ще дими, ама ще пази двигателя. Като цяло в този ценови диапазон имате избор между Raider, RTR, MTD и няколко фирменни марки - все китайски звезди. Raider-а е малко по-добре изпипан от RTR-а, иначе разлики няма. А хубавото на бюджетните машинки, е че частите им са евтини (за справка шината за рязане на клони на Raider-а е 70 лева, а на която и да е реномирана марка почва от 400 лева!) Кофтито е, че употребата им е придружена с много дребни, досадни проблемчета, и ако не сте технически настроени да ровичкате, ще ви се види нагорнище. P.S. Има пробка за грес на зъбчатката до главата. Винаги трябва да е пълно с грес на това коляно! Когато се налага, а и още при закупуването, допълвайте със спринцовка или по друг начин, защото иначе може да стане беля - нагрява се от триенето и следват проблеми. Производствено трябва да е запълнено там. Успех и дано направите правилния избор!
-
Ооо събран е отдавна и вече има 1000 км без да протече от капака или от болтовете. Ако някой колега мисли да прави подобна козметична намеса, мога да дам идеи и насоки. Апропо гумичките бяха перфектни и въобще нямаше нужда да се сменят, гарнитурата беше изпечена, но нея пък не съм я сменял.
-
Мерси колеги! Е няма да го сравняваме с валовете на душегуб я. Наистина, не е на върха на гърбицата и явно си е произведено така.
-
Здравейте колеги, Преди седмица сменях гумичките на капака на главата (омасляваха, както и гарнитурата - често срещано при AFN) и използвах да огледам дали има следи от износване по разпределителния вал. Моля, дайте мнение, доколкото е възможно по снимка: Трябва ли да ме притеснява това в десния ъгъл на гърбицата? Има го на 3 от гърбиците, мисля на 2-ри и 3-ти цилиндър. Мерси предварително. P.S. Колата е А6 C5 1.9 TDI AFN, малко подсилена, карантията в двигателя е стокова.