Jump to content

nikolay80

Members
  • Мнения

    543
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно nikolay80

  • Рожден ден 1.10.1980

Друго

  • Kaра
    A6 AVANT 4F 2011

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Сливен

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

nikolay80's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Този акумулатор съм сигурен ,че е AGM,а е по-скоро с лепенки от AGM. VARTA SILVER DYNAMIC AGM се произвежда само в Германия и е САМО в сив цвят на корпуса,а не черен.Разрови се в нета и виж този модел акумулатор как изглежда и дали има черен
  2. nikolay80

    Тампони двигател

    Да разликата и при двата беше такава във височината.И това при положение,че мотора е лек 2.0TDI и колата е 2011г.При 3.0TDI и кола 2005-2006 положението вероятно ще е още по-зле! Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Виж си номера на твоето за най сигурно.Това което сменяхме скоро беше 8К0919145А,но колата е фейсова.
  4. Това е приемника за автоматичното радио сверяване на часа.По моргите има бол.Скоро взимахме за приятел.
  5. Да сам правих смяната.Взех една капачка за казанчето като моята от морга и и навих автовентил.Имам бутилка с азот и редуцил вентил.Настроих го на два бара и така създадох налягането в казанчето през капачката с вентила.Сипвам примерно 250гр в казанчето и от някое колело източвам 150.Допълвам казанчето и закачам азота.Без налягането изобщо не вървеше нищо а само капеше.
  6. Миналото лято сменях всичко по спирачната система и сложих всичко ОЕ.Оригиналната течност в Шкода е 28лв 1литър и още 10лв за 0,25л.За смяната ми трябваше 1,25л заради това,че точиш докато излезе бистра течност и реално малко от нея заминава в коша.Оригиналната машина на VAG за смяна на спирачна течност го прави на 2 бара налягане.И аз с малко заигравка го правих така.На самотек смяната не знам колко,часа ще отнеме.
  7. Ако колата е фейс има един клапан в маркуча.Ако е автомат вероятно има и термостат за кръга на автомата!
  8. Продавам оригинален VAG ангренажен комплект 03L198119E.Комплекта се монтира на почти всички 2.0TDI Common Rail в цялата VAG група (VW,SKODA,AUDI,SEAT) след 2007г до 2013г,а при някои модели и до 2016г.Интервала на смяна на оригиналния ангренаж е 180 000км!Налични са 3комплекта.Закупени са от представителство на Audi в Англия.Цената на комплекта в Порше е 1073лвМога да предложа лично предаване за почти всички по-големи градове в България.За повече инфо на л.с. или по телефон 088 8848204 Цена-420лв
  9. И аз последните години само на ОЕМ залагам,поради горчив опит с афтърмаркет части!
  10. nikolay80

    Тампони двигател

    На схемата е дадено ясно мисля.Клапана затваря или отваря една камера към атмосферата,с което втвърдява или прави мек тампона.Вътре тампона е пълен с етилен гликол мисля,че беше.Качвам и две снимки как изглеждаше моя спрямо новия.Колата ми е 2011г и честно казано след смяната на двата тампона разликата е огромна.Според мен това е нещото с най осезаем ефект ,което съм сменил по колата
  11. nikolay80

    DPF при 2.0 tdi CR

    Температурата на мотора е ОК-гледал съм я.Пиши на лично за ЕЛМ-а Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...