Jump to content

Georgiiii

Members
  • Мнения

    550
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    ALBENA Cabrio 2.8 V6

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Каролина

Последни посетители

2533 профилни разглеждания

Georgiiii's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. За жалост оригиналните говорители са много лесни за продънване. Дори от стоене им се разпада гумата. Търсех си нови, но трябваше да са подходящи. Намерих едни много стари чисто нови в кутия (може би 1994-7г. период) Cliff Design ръчна изработка от Калифорния. Много скъпи са били. Има етикет с цена. $400 за 2 тонколони за тогава добре ли е? Аз ги взех за доста по-евтино и след инсталация отпред и отзад, звука в колата стана в пъти по-добър. Баса се увеличи, но най важното е, че стана много чист звука. Като увелича много високо и няма изкривяване на звука, както с оригиналните и с евтините говорители. Просто голям кеф ми направиха тея колони. Дори са с карбонова плетка отгоре и са много тежки Едно великденско яйце се появи. При отваряне на кутията за усилвателчето на задните колони..що да видя...Мерцедес. И това си е така на всички кабриа а и може би на седани б4-ки... Каква излагация...... от страна на Мерцедес 😄
  2. Отдавна не съм писал, но сега дойде момента за ъпдейт на темата. По колата от последния път до сега съм правил един куп неща. Не спира и не спира да иска тоя проклет автомобил😅 Сменях задни лагери, понеже имах лек луфт като разклатя колата в задната част. Свалих главините и лагерите и се оказа че са превъртяли. Нямаше надрано като да си е направило легло но просто от температурата ли какво се беше променил малко цвета на оста. По принцип бих взел нова ос, но ги няма оригинални а афтърмаркет не ми се иска да слагам. Сложих нови лагери, но луфтът оново се появи, само че почти незабележим. Сега търся нови оси, но използвани, а до тогава ще си седи така. Единствения вариант беше 180 евро на парче и то от VW в Германия. И понеже свалях всичко викам си да взема да пооправя малко ламарината зад спирачните дискове. Взех 2 задни и 2 предни нови от традишън шопа и като ги получи моя познат от Германия, каза, че са боята им не е много добра. СЛедва сваляне на новата боя и слагане на индрустриална Caterpillar боя в един от заводите на ZF. Станали са доста по-добре от оригинално Взех и нови дискове (предни и задни), както и накладки Akebono за отзад. И нямаше как да не взема нови болтове за заните спирачки и за оста. Кожодерите от Ауди ги имат още такива работи Взех и спирачна течност да сменя. На всеки 2 години сменям спирачна течност и антифриз, понеже колата не са кара чак толкова много Също така смених едно реле за перките на радиатора. Това, което го намерих пише произведено в Ирлания и се оказа, че всчщност е оригиналното със затрит номер. Нещо ми включваше директно на втора степен перките. И понеже не бях сигурен дали е от релето или от сензора на радиатора, смених и него. Сега всичко си работи както трябва
  3. Добре, благодаря. Случвало ми се точно това с кутиите. Но бях пропуснал факта, че SKF са от Италия. Ще гледам да си купя италянски лагер тогава. Те се познават, че са със зелена гума/пластмаса отстрани https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/wheel-bearing-kit-pair-82mm/4d0407625ekt1/
  4. Колеги ако някой може да ме посъветва кой лагер е най-близко като качество до оригиналния? Става въпрос за преден лагер. Моя е 82мм а не 75. Новите лагери от Ауди са вече Made in Italy а не Germany. FAG, INA, Timken и др много често са един и същ лагер с друга кутия и са виетнамски. Та кой преден лагер бихте ми препоръчали да си купя?
  5. Не е нужно да ти казва някой пишман разбирач. В различните сервизни бюлетини си го пише - да се напълни филтъра. На оригиналния Ман филтър е показано че се слага масло (квадрат 1) само, че може там да го слагат на гарнитурката а не вътре. Но и да не го пълниш, след като запалиш, ще си го напълни веднага. Аз лично не го пълня, защото на моя стои почти хоризонтално и изтича ново масло. Просто махам бушона на бензиновата помпа и въртя ключа за 5-6 сек да напълни филтъра и после слагам бишона и паля
  6. Georgiiii

    Кабриолети (89)

    Ами стопеве се наморат. Аз лично имам 3 от 4те парчета но не ми се разделя с тях. Цената е да речем $300-400 за цял сет и от време на време продавам но много рядко има. Нови също се появяват тук таме Vargala с какъв двигател си?
  7. Georgiiii

    Кабриолети (89)

    пф. те си мислели сериозно да е опционално заводски с куатро . И защо не са го направили? Според мене някой инженер е дошъл и е казал, че колата ще е много тежка и малкото спортно в колата ще е заминало. Моята е 1,525 kg и без куатро. Представям си как ще е с куатро. 1650-1700 и отзад щеше да е още по-усилено. и като скала. С пъници и багаж 2 тона. с това недозавиване на куатрото мога само да си представя колко трудно ще е да завива. Ако е куатро и не е минимум 1.8т направо го отписвай. Съшо така нормалното усукване щеше да е още по-голямо (може би) Също така ми направи впечатление как карат по офроуд. след 2 мин в салона е пълно с прах гаранция. Господин Герхард е свършил поне добра работа с дизайна. Аз лично безброй пъти съм получавал комплименти колко красива е колата и повечето пъти от бабички. Нещо сигурно съм се объркал с таз кола
  8. Georgiiii

    Кабриолети (89)

    Болтовете са 3. Но тези 3 болта държат скобата, която държи помпата и подпира резервоара. Те са по-ниско долу а отгоре има 1 единстен болт за самата помпа, но той е по-труден за достигане. Аз имам горе долу средни на големина ръце. Ако са ти по-големи ръцете горния болт абсурт да го стигнеш. Трябва ти 13-ка тресчотка, и то много къса. Инак с ключа от комплекта в колата става. Ето снимка на помпата откъм болта. Т.е. те са гайки всички и на скобата и на помпата но са 13мм всичките. Квадратното дето е над болта е за да може помпата да се центрира в монтиращия отвор за правилна позиция. При пълнене е хубаво помпата да е сложена на място инак нивото не може да се прецени. ПЪЛНЕТЕ СЪС СПРИНЦОВКА С ИГЛА - Иначе се олива много. С игла може и по-бавно да е но като оплескате с масло ще ви се иска да е била с игла
  9. Georgiiii

    Кабриолети (89)

    Колеги като за нова година моята лодка протече масло от багажника. Оказа се помпата на тавана. Разучих проблема и купих кит за ремент. Най-често заминава казанчето. или уплътнението. Всъщност ремонта и смяната е лесна, но свалянето на помпата е много трудно. Първо се сваля задната броня и се отвива 13мм гайка. После на колите след 95-та някъде има прозорче за да се свали предната гайка. На по-ранните коли се сваля или по-скоро подвига резервоара.. Много трудно се сваля и в двата случая. След смяната на казанчето отгоре на помпата се намира един бедел болт, през където се пълни с хидравлично масло. После при напълване над максимума се сваля тавана няколко пъти като след всяко сваляне и вдигане се допълва масло. Помпата се самоубезвъздушава. Нивото се измерва на прибран таван. Трябва да е на или малко над максимума. На една от снимките се вижда че в помпата всмукателната тръба има метална мрежичка, която играе роля на филтър и е прихваната с една тел....така е хаха. Има и магнитче за улавяне на стружки. Има 2 вида помпи - ранните са с 8 цилиндърчета а останалите са с 6 по-големи. Никъде не съм чул да има проблем и в двете вътре в механизмите, но по някаква причина от 8 са минали на 6 и толкоз. Останалата част мисля е 1:1 При инсталацията казанчето влиза трудно, защото то всъщност прави съпротивление с 0-ринга. И с 4те болтчета се придърпват малко по малко. Не е нужно да се завиват сетгнато защото ще спукат казанчето. Уплътнението е това, което държи маслото вътре. Използвах упъване от тези 2 сайта https://www.audi-cabrio-club.info/ac/support/index.php?action=artikel&cat=38&id=180&artlang=de https://www.drive2.ru/l/476446976691405063/ Китчето: 8G0 898 101 Ето я и помпата. Има отгоре метален капак, който може да се свали ако трябва да се напълни масло От тук се пълни Ето и филтъра
  10. Колеги малко да разбутам темата. Неотдавна забелязах че ми капе масло...под багажника. Тъй като няма диференциал или каквото и да било друго смазващо по задвижването, бях сигурен че е помпата на тавана. Така и се оказа. При проверка дали работи ...работеше но много бавно и като че ли няма сила ... Системата е всъщност една хидравлична помпа с маркучи и маслото се пълни през помпата и има резервоарче от пластмаса, на което се вижда до къде е нивото на маслото. Най-често пластмасовото казанче се пука или уплътнението изпуска. Според мен моето уплътнение изпускаше и имаше малки пукнатини по корписа на казана. Взех нов ремонтен кит, който дори има 4 болтчета с шайби. Тавана за сега работи успешно. Системата побира между 750мл и 1л хидравлично масло.
  11. Това което е направил е да си свали табло, облепил си е клапите и си е сменил радиаторчето. Ползите от това са че се застраховаш от теч на антифриз и липса на парно защото старо радиаторче може да протече и т.н., както и ефикасно разпределяне на въздуха топло-студено от облепените клапи и изчистването на дунапрена от оригиналния сетъп. Мисля аз че ако нямаш проблем с радиаторчето или не ти се занимава с процеса да го сменяш, очевидно имаш теч в купето при включен климатик. Климатика прави кондинз и ти тече в купето. Намери майстор или сам си прочисти отвода за конденза.
  12. Вярно малко мъчение си е, но ти с кабриолет и при сваляне на тавана облекчението е голямо. Махаш и седалките и прав на моменти ставаш
  13. Дано не му се е осладил антифриза Ако е антифриз се разбира веднака, като му тече на крака, с ръката веднага може да се познае. Той е мазен. Водата си е вода ако е конденз. При мен веднъж текна конденз но на краката в пасажерската седалка. Но след това лепих клапите и профилактично прочистих всички въздуховоди като свалих таблоито и се прочистих тръбичката за оттичане на конденза и вече към 3 години не е капнало
  14. Здравей , да те попитам от къде намери този ключ за кабелите на Аудито  , търсих навсякъде и не намирам 

  15. Georgiiii

    Кабриолети (89)

    ДОбре са. Каква марка са? нещо като Rotiform мяса?
×
×
  • Create New...