Jump to content

VAZ 21013

Members
  • Мнения

    260
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 C4 2.8 quattro

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

1821 профилни разглеждания

VAZ 21013's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Аз съм го ползвал. Пристигат частите до седмица с DHL. Аз поръчах през приложението защото бе по-евтино. Sent from my Lenovo A2010-a using Tapatalk
  2. Ами предпочитам да долея 1 литър повече, отколкото да рискувам да не смазва добре при студен старт и съвсем да се сдуха мотора, особено зимата.
  3. Да, има си разни флъшове, но и там май има уловка - не трябва да е базиран на разтворители, а на детергенти. Или нещо такова... Sent from my Lenovo A2010-a using Tapatalk
  4. Вероятно направо ще сложа 0в-40 на Амсойл. Едва ли ще има някакъв видим резултат от това упражнение, но живот и здраве ще докладвам тук за наблюденията си.
  5. Здравей Цецо, нещо не съм получил ЛС от теб. Разбирам гледната точка на колегата по-горе, но както казах съм решил да пробвам някое от маслата, които са набедени за много добри. Дори за Red Line се замислям, но там вече ми е малко скъпо. Причината за смяна на маслото е, че ми изтракват повдигачи сутрин (а и не само сутрин), понякога за около секунда трака верига... Искам да пробвам с друго масло, преди да правя каквито и да е механични интервенции по мотора. Sent from my Lenovo A2010-a using Tapatalk
  6. Да повдигна малко темата: По една или друга причина съм решил да сложа масло Amsoil, но търся съвет за това кое точно е подходящо за моята кола. Това са критериите: 1. Ауди А6 Ц4, 2.8 30в, 193 к.с., код на мотора: АСК 2. Пробег на колата около 250 000 км (относително истински); 3. Колата се кара само на бензин, няма газ; 4. Режим на експлоатация: градско/извънградско е 40/60, като градското е с чести студени стартове, а извънградското често включва магистрално шофиране с постоянна скорост от 140-150 км/ч, включително в жегите. 5. В момента карам с Тотал 5в-40 и за 4000 км изчезна близо литър (течове няма); На първо място се колебая между серията на маслото: 1. Signature series - изглежда е по-високия клас, но няма одобрение от VW 502.00 2. European Car Formula - има VW 502.00, но се опасявам, че ако се спра на него ще взема продукта от по-нисък клас. На второ място се колебая за вискозитета: 1. 5в-40 или 0в-40; 2. в някои онлайн калкулатори и прпоръки за този мотор дават дори 5в-30 ?! което малко ме съмнява, но да попитам все пак. Някакви идеи, колеги?
  7. За мен моторите, които си заслужават са: 2.8 (174 к.с.), 2.5 тди (140 к.с.), 2.8 30v (193 к.с) и 2.6 (150 к.с). С известни условности може да добавим и 2.5 тди (115 к.с.), който с чип пак ще върви добре. Всички останали са или твърде слаби, или неподходящи за газифициране, поради механичния си инжекцион.
  8. Виж тази тема - "Препоръчани сервизи" Съветвам те от там да си избереш сервиз за оглед на колата.
  9. Накратко: Двете показани коли нямат нищо общо - нито по двигатели, нито по година, нито по състояние, нито по задвижване (А6-цата е куатро). Дизеловата А6-ца си струва, стига да се види дали няма теч на антифриз, съдейки по нивото на течността в разширителния съд. Хубаво е да се прегледа от човек, който разбира от тези коли. Втората обява мисля, че не заслужава коментар. Трудно е да се каже колко може да глътне по ремонти, като по-вероятно е да е много, отколкото малко. Впоследствие със сигурност няма да можеш да и вземеш цената, която си вложил за части и труд. Иначе модела е страхотен, аз карам такава. Истината обаче е, че това вече просто не са същите коли, които са излезли от завода преди 20-25 г.
  10. Имаме Б4 в семейството, седан. Всяка година (или на 10-15 хил. км.) се разтропва и се прави окачаването. Мисля, че са някакви втулки , някой друг маншон на каре, понякога шарнир или биалетка. Не е кой знае колко скъпо, но е дразнещо.
  11. Автоматика е "мултитроник". Не се води много надежден.
  12. Просто изключи куплунга на синия датчик и опитай да запалиш, без да махаш самия датчик. Ако запали така 100% трябва да смениш датчика.
  13. Здравейте колеги, За проблема: Сутринта запалих колата, за да работи докато я чистя от натрупалия сняг. Лошото е, че явно съм забравил чистачките включени и при стартирането на мотора са се опитвали да работят, без да успеят да се движат. Забелязах го чак след около 5 минути, когато изчистих и се размърдаха. Последствията: Чистачките работят, но се появи едно дрезгаво виене, малко като ръмжене. Струва ми се, че е от моторчето на чистачките. Въпросът: Според вас възможно ли е моторчето да си работи нормално, въпреки този шум или всеки момент мога да очаквам да сдаде багажа? Мислех си, че един ел, мотор или работи или не работи (изгаря). Малко ми е странно хем да си работи, хем да се чува виене. Възможно ли е шума да е от другаде, напр. от лостовия механизъм?
  14. Няма филтър за купето тази кола.
  15. Здравей колега, Става дума за Ауди 100, 2.6 ABC мотор, 1993 г., Интересувам се за автомобил с такова ЕГН предлагат ли се комплект горивопроводи (металните от резервоара до мотора) и на каква цена? Моите горивопроводи вече са изгнили и търся варианти за смяната им. Благодаря предварително за отговора.
×
×
  • Create New...