Jump to content

veselin velchev

Members
  • Мнения

    6846
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

3 Последователи

Друго

  • Kaра
    Купе 2.0 16V

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Шумен
  • Интереси
    коли.........жени.........

Последни посетители

8155 профилни разглеждания

veselin velchev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

2

Community Answers

  1. Аз бих направил първо профилактика на апарата.Даже и на двата,за да съм спокоен.
  2. Рано или късно всички ЕГР-и протичат.Сменя се с нов.
  3. Няма такова нещо като притягане на главата.Ако го направиш рискуваш да се скъса някой болт.Или отваряш главата и там ти е ясно какво следва(шлайфане,клапани,нови болтове и т.н.) или не пипаш нищо.Малко странно ми изглежда да тече масло от там.
  4. Не пипай нищо по пода.Нещо от този род ти трябва: https://bktuning.com/product/20116/plastmasovi-shtipki-za-zakrepyane-na-stelki-kam-poda-za-bmw-bezhovi.html
  5. https://bktuning.com/product/8364/vintove-za-zakrepyane-na-stelki-kam-poda-elipsa.html
  6. https://www.drive2.ru/l/577448114818908757/
  7. Направете лог в движение и вижте какво се случва.И клапана не е толкова скъп.Монтирай нов.
  8. Добре,отваряш мотора.Главата и блока на шлайф и хонинг на машина.Правят се и леглата на клапаните.Турбото,ако не е в ред също на ремонт.Нови болтове за главата,нови гарнитури,нови семеринги.Всеки болт и гайка се затягат с определен момент.В ЕТКА има кое с колко се затяга според мотора,който се ремонтира.
  9. Ако разбираш руски ще разбереш защо не пали лесно.
  10. Смених го,защото като са го затапвали не са сложили тапа с гарнитурка като се прави,а са го заварили с аргон.Това не е такава драма,но лостчето на актуатора на клапата за меко гасене на мотора беше счупено и някой тъпанар го беше вързал с миша опашка.Съответно като са гаси мотора клапата не се затваря до край и полза от тази клапа няма.За омазняването е ясно.Продава се само актуатора,но той струваше половин ЕГР.Заради това купих нов.Пак го затапих,но както си трябва,изключен е и софтуерно и това е.
  11. Нашата Б6-ца няма омасляване.А няма защото купихме нов ЕГР.
  12. Не е от това.Вероятно ти е блокирала геометрията на турбото.Закачете я на диагностика и ще си каже.
  13. ТПС-а и ламбда сондата бих проверил отново.Виждам написано,че е нова,но все пак......И не на последно място да се провери за паразитен въздух да не смуче отнякъде.
×
×
  • Create New...