Общо взето си погледни талона (големия) тама пише колко максимално тегло може да дърпаш съответно със и без спирачки това е важното.
Двуосното ремарке е "кучка" голяма имай впредвид разпределението на товара и внимавай много че аванта не е от най-тежките.
Пп. Най вероятно можеш до 1600-1800кг със спирачки така че не рискувай според мен [emoji6]
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Никелиране+хромиране ако си падаш по блинг-блинг ефекта. Ако не , само никел и стават страхотни.
Пп. Може и да ти излезе късмета да те тушира някое шиле отзад па каското да плати за оригинал комплект.
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Цената не определя това дали една кола е премиум . Няма нищо премиум в а1 освен цената , а3 е на кантар вече 4ката айде може да се каже. Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Премиума на Ауди е всичко над А6 , S и RS другото си е точно ширпотреба за масите. Там се гледа и финансовата част от страна на производителя и от страна на клиента. Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
или Полско ме се знае Има определени компресори дето изключват при околни температури под нулата . След покачване на температурата занусито у нас не искаше да пали и се налагаше да постои с изваден щепсел около 15тина минути. Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Маркетинга е гоолямо нещо , така че ще има успех. А 300грама са си 300грама , малко от тук малко от там и ей ти литър надолу. Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Икономия , на Ханс по аутобана не му трябва 4*4 само гълта и тежи. Пп.Бе то БМВ мина на предно , та няма място за чудене. Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk