Jump to content

astrapower

Members
  • Мнения

    140
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно astrapower

  • Рожден ден 29.06.1976

Друго

  • Kaра
    A4 Avant 1.9 TDI-AHH

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia/Plovdiv

Последни посетители

1734 профилни разглеждания

astrapower's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, трябват ми задни кори за Ауди А4 Б5. Ако на някой му се намират нека пише. Благодаря предварително!
  2. Здравейте колеги, имам 4 бр. метални джанти в много добро състояние 15", 5x112 от А4 б5. Цена за форума 80 лв. за комплекта. По-късно ще приложа и снимки.
  3. Не е ли малко рошава тая дино графика......?
  4. Нещата са ОК, вече 2-3 г., Богомил си върши работата съвестно. Аз съм доволен, ако искаш и графика мога да постна, но в другата ми тема "AFN vs AHH" има линк към нея в дизел форума. На този архаичен AFN, няма какво толкова да му мислиш
  5. Здравей колега, значи колите са си стари вече-цената на тези е доста ниска, но това не означава че са евтини като цяло и се поддържат безгрижно-искат си своето, както между другото и всяка друга кола. Ако искаш да караш изрядна на почти 100% кола, тази сума много бързо ще се удвои. Няма да изпадам в подробности, но ще ти кажа че си взимаш база и от там почваш ти- каквото и както и с каквото си направиш това и ще караш. Да речем, че тези моторетки са доказани и вероятните 300-400к км. не са им разказали играта тотално, след подобаващо обслужване и детайлен преглед на всичко по ходова част, двигател и т.н подмяна на неизправните неща, ще имаш една що годе добра кола на която да разчиташ. Успех с намирането на точния екземпляр !
  6. Да разбира се, газифицира се. Успех !
  7. "Moля запознатите, които вече са вършили това занимание - преминаването към едномасов с комплект от С2, на 1.8ТQ A4 да кажат кой лагер трябва да се ползва - този от S2, този от ACE или този от АЕБ ?" Ако не се лъжа лагерите са едни и същи. Аз набавих всички необходими части (комплект от S2+лагер, както и твърд маховик престърган и балансиран), но не съм го монтирал още. Засега и стария си държи, но реално аз не правя стартове, ако давам газ давам на дълго.
  8. За 6-те скорости си прав , това е по-добрия вариант.
  9. Зависи какво искаш да постигнеш като краен резултат. Елемнт 11 и 0.216 дюзи с това турбо-няма голям смисъл. По добре да се направи всичко останало (хибридна турбина, кулер, съединител !!!, 0.240 нозъли и 11 мм елемент) и накрая ремап. Иначе и чипче сега ще ти се види ОК Успех !
  10. Останах силно изненадан от тази статия ! Предполагам че се готви нещо друго като заместител. каквото и да е то, Успех !
  11. "До 120км е в леко високи обороти но след това става много къса кутията и чак след 200 става пак дълга много кофти" ....Колега в леко високи обороти си е постоянно, предавателното число не се мени без значение дали си на 1500/2000 или 4200 оборота/мин. Искам да кажа че няма как да е "къса" в един работен диапазон а в друг да е "дълга" По-скоро чувството е такова каквото си споделил.
  12. Даже и маховика на "по-новите" 90-ки пак е 1:1 т.е демпферен, но се лекува успешно Дюзите- да 90-те са с 0.183um а 110-те с 0.205um. Но "по-новите" реално са и със същите турбини. Мисля си че все пак има ,алка разлика в кутиите или поне в главното предавателно отношение.
  13. Е значи е като моята-доволно късичка. Защо си мисля обаче че има разлика между кутиите на 110кс и 90кс моторите ? Някъде бях чел като че ли...
  14. Въпрос на късмет колега а и на подръжка разбира се. Но каквото и да си говорим 4-500к км. са си доста сериозен пробег, каквато и ще да е колата. Има хора които карат, но и поддържат има и други разновидности
  15. Тази от afn-a на 3000- колко км/ч. е ?
×
×
  • Create New...