Jump to content

patzi

Members
  • Мнения

    201
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно patzi

  • Рожден ден 24.12.1979

Друго

  • Kaра
    АБК метан

Контакти

  • Website URL
    http://

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    плевен

Последни посетители

1689 профилни разглеждания

patzi's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Намерих го ! Под таблото в ляво един басамак 60А. Изпратено от моят Mi Note 3 с помощта на Tapatalk
  2. Не е от металната плочка. То изобщо не идва + до нея. Някъде по трасето се губи. Трябва да проследя кабела който идва до плочката от къде идва. От тоз климатроник диавиа доста промени са му направили по инсталацията явно. Изпратено от моят Mi Note 3 с помощта на Tapatalk
  3. Едната перка ми се беше закеркенечила и не въртеше. От това загря и стопи кабелите на 10 см. От нея. Но сега след подмяната на стопените кабели не тръгват и двете перки. Като дам на късо тръгват. Температурата е достатъчно висока за да се включат но не... Някое реле или предпазител според мен е заминал. Но в схемата която намирам ,на позициите които отговарят за предпазителите на перката, при мен няма и предпазители. Тоест на позициите 5 и 20 при мен няма предпазители а и като сложих не се промениха нещата. Дори при пускане на климатика не тръгват. Изпратено от моят Mi Note 3 с помощта на Tapatalk
  4. Оправих го... Бушона беше окислил и не правеше хубав контакт. Тока стигаше само да светне панела. Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
  5. То добре но как ще навържа кабелите....
  6. Климатроника ако е диавиа ще взема панела с копчетата Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
  7. Ако е авант окъсява някой кабел в гуменото маншонче между купето и вратата Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
  8. Някой махал ли е диавиата и да е слагал трите врътки. Спря да ми върти вентилатора и много рядко ми светва управлението на климатроника. Вентилатора го пробвах на 12в.от акумулатора и върти. Резистора или онази зелена плочка я мери един и каза че бачка. Когато светеше управлението показваше на клемите на перката между 8 и 10в. Така и не я завърта иска си 12 . Ако някой се сеща какво може да е ,да сподели иначе съм се насочил към трите врътки. Там вече как ще движа клапите за различните духалки????
  9. Управлението с копчетата и дисплея. Тел. 0877606021
  10. Не съм снимал процедурата, но ще щтракна резултата на циганията Sent from my MI 3W using Tapatalk
  11. Побългарих го! Изкарах едно жило под пепелника . сега от там местя клапата. А моторче и да намеря сега,май няма ми се разглабя пак таблото Sent from my MI 3W using Tapatalk
  12. Здравейте! Намислил съм да изтърбуша фабричния имобилайзер с чип в ключа. За б4 абк става въпрос. Много често взе да не пали. Преди година две ,презапоявах жиците на гривната и се оправи ама сега...много зачестиха ядовете. Сега почти на всяко палене се лигави. Почвам да друсам и клатя ключа в ключалката и се оправя,ама... Не си е работа така. Решил дъм да се избавя от тези мъки ефин път за винаги. Как да го махна пущината???? Sent from my MI 3W using Tapatalk
  13. Здравейте! Някой запознат ли е от къде може да се намерят моторчета които управляват клапите при климатроник Диавия. На мен ми е нужно това за топло/студено. Мисля че е най-близото до жабката. Ако не оригинално то някакво побългаряване.
  14. не е кутийката а гривната около патрона. трябва да се махне и презапоят кабелчетата, които прекъсват точно в основата на гривната. Аз съм с Б4 и минах през това. Но с удоволствие бих дал на някой да го премахне.
  15. Според мен няма бензин и затова. Демек помпата на бенза е тръгнала и докато напълни си връткаш.
×
×
  • Create New...