Jump to content

hristaki

Members
  • Мнения

    870
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 3.0 220hp

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

2906 профилни разглеждания

hristaki's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. о...извинявам се...мислех че мъж пита...то тука и жени имало. На един мой бивш началник жена му кара ку 5. ама има 2 деца...много е доволна...колата е тесничка...но има функионалност. А5 е за ергенка готина мадама с възможности...кола за кеф и уикенд разходки... ако имаш директни въпроси питай. По запазено може би ще се намери Ку 5...
  2. Мерси пичове...са ако намерим и кое е точно каре и как е на англииски да видя цените и да се разбираме с майсторите Аве трудно ли е за смяна, че тука бръснат здраво на час?
  3. ....в ляво при рязки десни завой...чува се метално похлопване...От какво ли е? Колата е А4 2003 година... Мерси..
  4. Баси останАха ми очите в тази S8-ица на Овърдрайв....салона не ми е фаворит...но всичко останало...и цената народна баси... По темичката - на мен най-много ми хареса преправяната А8-ца на С8-ца с двете различни лепенки ви тен и ви ейт Определено ако се разкарат циганиите и джантите и си я пипнеш Яворе, тая кола изглежда супер. Ако собственика е такъв къвто си го представям би подскочил като ощипана госпожица на оферта от 25к сега...дай му малко време..такива коли обикновено се продават трудно...търсенето не е като за масов потребител...ако е твойта ще те изчака Мисля до 1-2 седмици да го потърсиш...и да го почнеш отдалече....това онова за колата...цената има ли мегдан да върви надолу...Работил съм за голям дилър на коли и трябва да ти кажа, че и най-идиотската оферта(поне за мен) мойте мениджъри я приемаха като възможност за бизнес. Така че нека да постои обявата...виж обади се...и смело предлагай...аз лично знам, че правилото е универсално и гласи, че всяка цена(на кола де) спокойно може да я смяташ с 15% надолу...виждал съм го в действие...работи...така че 25к е ок като оферта...сега не мога да ти кажа колo колата ще си заслужава тази цена...друга тема.. Успех p.s сА видЕх че е 2005-та...аве 30 бимберици не са ли много за 10г кола ве?
  5. Аз си мислех дискове и накладки? В какъв смисъл ревизия?
  6. Пичове, не карах Б6-тицата 1 месец...нито е палена, нито карана. Така, пала..трагвам...натискам спирачките...отзад стърже..Викам да погледна - гледам ръждиви и предните и задните дискове. Викам ще карам докато се изчистят от ръждата.. Обаче след 2-3 дни, предните се изчистиха...вече 2 месеца по-късно задните имал малко ръжда останала още. Проблема е, основно като карам извън града със 110км/ч примерно и натисна спирачката леко - имам чувството че колелото отзад ще се откачи. Започва пулсираща вибрация в педала на спирачката, съпроводена със шляпане на гумата все едно и е паднал баланса... Знам че сигурно не мога да обяснявам точно както е, но в общи линии това. Сега аз си мисля, че задните дискове са криви и са за смяна, не знам и защо ръждата не се маха? Бих искал да чуя вашите мнения от какво може да е вибрацията и защо ръждата не се маха? Мерси колеги
  7. Имах впредвид че са направени за хора със заплати от по 100 ойро в германия и понеже идват при нас в това състояние...при нас излиза че ние сме още по-големи баровици, щом можеме да им правиме ремонтите...щото да погледнем обективно...тези коли на тези години и киломтери...едва ли може да очакваш надежност на 100% ..още повече ако караш по едно 20к на година... иначе съм имал такава същата автоматик от 130к км до малко над 200к км...гарантирани...и ако имаш конкретни въпроси съм насреща
  8. Батко за тия пари колата е супер...с пазарлък и за 6 може да я вземеш...Имал съм такава кола...по мое мнение км са към 300к..което може и да е ок може и да е дроб сърма вече...въпрос на...късмет... Лошото при тези коли е, че купуваш я супер изгодно...но обади ли се двигател или скорости(не видях автомат ли е, но и ръчка да е..май беше с маховик и по сложни истории) ...и става напечено. В БГ все още е сравнително НЕскъпо да правиш ремонти...за частите е ясно, че са скъпи... Прави си сметка...ако имаш конкретни въпроси питай... Специално за тази кола...личи си че е на километри...личи си че най-добрите и години са зад задната броня вече...така какво повече да ти кажа по снимка...салон ок...доста запазен като се сетя че колата е на минимун 300к км...не съм гледал за удари по снимките...дет се вика и да е имало...отвън може да не се види...при каране...слушай...усещай...и ако си късметлия си ти...Ако е имало удар...кво пък...като е направена добре...дреме ти..Според мен, грешен ти е подхода, ама айде да не ме нмразиш просто виждам че ти се кара готино ауди с голям мотор...ама те тези коли са за друг тип хора правени...и сега след години и км...да попаднат при човек дето иска най-евтината версия(почти де!) на пазара...предполагам ще ти бъде в тежест...ОСВЕН...ако не си много сръчен и не си сменяш всичко сам...аз лично така правех едно време като имах Аудито...ама при мене още по силно дране...аз съм в САЩ и цените за труд тук се определят по книга на час...а един час в официалния дилър е $129.00 Разбираш ме...предполагам
  9. Различно...аз звънях на 2-3 места...2 казаха да сменя се с ремъка...1 каза няма нужда ако не тече... А термостат никъде не сменят...ако не е за смяна...Аз така и си я карах и продадох на 214к км с оригиналния...чак после разбрах че и там има филм Добре че поне так не се класирах ... п.с Смяната беше в оторизиран сервиз, после вала и повдигачите при един майстор на "частно"..разлика в цената от $129 на час слизаш на $70-$80 - Ама кви части слага той си знае...
  10. Най-тъпо ми стана...когато бях направил голямата ревизия след купуването на колата - Ангренаж...ролки...водни помпи...гарнитури...свещи(после бубини ъф корс), антифризи...чудеса... ...и след 2 седмици се обади вала...и в размер на 1 месец налях над $3к в тая кола...А най-гадното беше че седях без кола 2 седмици от първия месец и половина собственост... Карай добре, че ме кефеше
  11. Ще останеш изненадан ако погледнеш колко много коли са с метални перки...да не кажа че май само Ауди са с пластмасови ...за съжаление..
  12. Колегата пуснал снимките след теб е обхванал най-основния проблем на този мотор...Поне за Америка тия коли имат фабричен дефект с точно този разпределителен вал...и без значение колко си си гледал колата...бум и става...отваря се мотора, падат предници...ангренажи..чудеса..при $129 на час за труд при мен....филма беше невероятен... ..До преди година аз лично си мислех че тоя мотор е голЕмото добро утро, но откак смених колата и взех малко по-малък мотор, но с турбо...разбрах че на всичкото отгоре 3.0 на Б6 и НЕ върви така както би се очаквало... плавен - да...приятен за каране...да...но в никакъв случай не и бърз.... ...Основни проблеми, горят ми бубините масово...тук има акция за това, но е неприятно, защото ако се случи на път и нямаш резервни да смениш...покараш ли повече от 10мин...катализаторите х2 се задръстват... ...3.0 се слави като мотор, който успява да протече от всевъзможни места...лесно отстранимите са капаците на клапаните...в моя случай като добавка беше и отзад на мотора...на толкова гадно място, че личния ми майстор...с който покрай тази кола станахме и приятели(често се виждахме) ми каза..."наливай си масло и карай, че пак трябва да се разглабя цялата..." ..Най-веселата част е, че моята беше на оригинални 100% мега гига турбо гарантираните 135к км като я взех...като я разкарах беше на малко над 214к км...мисълта ми е, че не съм карал милионник... ...едва ли сам бил карък...правих си рисърч из нета...и намерих доста хора със същите оплаквания... ..масло не ми гореше... Пак казвам ако има нещо конкретно което да ви интересува,..аз съм на разположение да пиша...но за мотора това... п.с А сетих се...водната помпа е всеизвестна със гениално конструираната водна помпа - перката е пластмасова(оригиналната)...Ако не я смениш със смяна на ремък...парчета се чупят от нея във времето и си отиват някаде по охладителната система...Ако я смениш...пак трепериш дали след 1-2 години под влияние на студено/топли външни условия на средата и антифриза няма да и се скапе пластмасата... ..Е има кит-ове със метална помпа...ама те пък обичат да им се скапва лагерчето...и да запичат...А понеже помпата се върти от ангренажния ремък...ремъка се къса(или прескача зъб) и клапани и бутала се срещат...Еххх благинка..Нов двигател и пак наново драми... ..Аз се наслаждавах на колата 3.5 години, но винаги карах със страх...в момента се радвам, че я продадох...1.8Т на Б6 на мен ми звучи по-добре, колкото и кусури да има и колкото и да е по-тромав от 3.0 Надявам се да съм бил конкретен и полезен
  13. Много лесно се разбира ако е автомат и е на предно... Ако има P R N D S е автоматик познат като типтроник - относително здрава кутия и се слага само на куатро.. Ако е само P R N D, независимо че може да има "ръчен" режим...е автоматик на предно без куатро...по известен като Мултитроник, кофти кутия...призната в белите стреани за скапана...и от нея се бяга надалеч... Моля
  14. На първата и светят всчки лампи, не знам как въобще сте се навили да я гледате като опция тази...Иначе понеже съм имал такава бих казал само че колата е много уморена...макар да има ОК гуми и джанти...но другото е амортизирано доста..
  15. seriozen...не си сериозен с тия изказвания... 4.2 S версията е толкова сложен, капризен и кофти двигател с проблеми, които се отстраняват само като се извади навън.. Много пъти съм залитал към покупката на такава Б6-тица и винаги съм се отказвал... Ските са невероятни коли от 0км до към 100к км...после паметник...
×
×
  • Create New...