А 3 1.6 101 к.с. - същите симптоми, гаснеше сутрин при палене на студен двигател и работеше неравномерно след това, докато загрее. Пробвахме най-различни неща - дебитомер, температурен датчик, дюзи, всичко това на принципа проба-грешка. Според майстора ми "нямало как да са О-пръстените на всмукателния колектор, щото ако били те, щяла да бърка сместа постоянно, и на топъл двигател". Накрая смених майстора и новият ме послуша да ги смени, въпреки, че не ми вярваше. В момента, в който ги свалихме, се разпадаха в ръцете. На студен мотор пластмасата или от каквото там са направени е твърда и през цепките влиза въздух. Като загрее материалът става еластичен и ляга по-добре на мястото си, съответно - колата работи по-добре... до другата сутрин.
Смяната на о-пръстените реши проблема окончателно.