Jump to content

energy52

Members
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    чуждите коли

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

energy52's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте! Мотора е 1,9 (ALH) и е с чип, турбината си е оригиналната за колата, дори актуатора който свалих си беше оригинален. Опитах се съвсем леко да развия още врътката и мисля, че в момента е на границата, съдейки от това което прочетох в първия пост. В момента не влиза в авариен режим, но все пак моля за мнение от по-опитен човек. Нужна ли е корекция на лоста? Прилагам таблица с данните. Edit: иска съвсем, ама съвсем леко още да се удължи лоста, прав ли съм? LOG-2.xlsx
  2. Здравейте! Опитвам се да настроя нов актуатор. След 2 опита колата влизаше в авариен режим, поради прекалено високо налягане. В момента не влиза в авариен режим. Прилагам таблица с данните. Моля, по-опитните да споделят мнение. При тези стойности трябва ли да пипам лоста? Log1.xlsx
  3. Ето една една доста малка камерка за колата: https://dashcamtalk.com/mini-0903-nano-q/ Вариантът за наблюдение отвън, от камера монтирана на стена, според мен е по-походящ. Така няма да се притесняваш за захранването на камерата и за заснетия материал. При вариант с видеорегистратор в колата имаш два проблема: 1. Ако бъде забелязан (практиката ми показва, че малко хора ги забелязват), съществува вероятност да бъде повреден или откраднат. Съответно губиш доказателствен материал. 2. Захранването на камерата когато колата е паркирана е проблем. Някои производители, използват батерии за захранване на камерата, което според мен си е рисково, защото батерията изложена на горещина е доста опасна (какво става ако колата ти е паркирана на слънце?). Освен това капацитетът на батерията може да не е достатъчно голям, за да обезпечи нужния период от време, през който трябва да има видеонаблюдение. Например батерията на Blackvue (Power magic) при двуканален видеорегистратор стига реално за около 9-10 часа. Други производители са се спряли на вариантът камерата да се захранва от акумулатора на колата. Но, това също крие известни рискове - изтощен акумулатор. Има устройства със защита на акумулатора, което според мен е възможно най-добрият и оптимален вариант към момента. Има известен товар върху акулулатора, но поне си имаш наблюдение. Добавено: видеата в съд едва ли ще минат. Предполагам има си процедура по изземване на доказателства, и ако не е спазена съда може да не вземе под внимание тези д-ва или изобщо да не бъдат приложени към делото. Не съм правно компетентен, просто така предполагам. Иначе имам случай как за спукана гума от съсед заснето на видео въпросният "сладур" получи предупреждение от кварталния инспектор на база на видеото.
  4. Здравейте! Ще споделя малко опит с тоците. Аз използвам допълнително устройство за захранване на камера и взех постоянен плюс от радиото, а плюс при контакт взех от ел.огледалата. Гледах да е от по-малки консуматори, примерно може плафони.
×
×
  • Create New...