Jump to content

g_yordanovbg

Members
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно g_yordanovbg

  • Рожден ден 6.05.1978

Друго

  • Kaра
    Audi A4

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Plovdiv

g_yordanovbg's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте Колеги, от едно извесно време се боря с проблемна дроселна клапа и решех да споделя мъките и изводите преди да всема решение а и някои полезен съвет може да излезе от темата. колата е ауди А4 1997 с ADR мотор Как започна преблема преди две седмици се опитвам да запаля рано сутрин колата и неще и неще, пали и след миг гасне, като задържа педала на газста колата работи пуснали го и гасне. Дигам капака и се чува едни пиукане от драоселната клапа ( в началот с ипомислих да не е алармата) та закачам аз ВАГ-КОМ-а и героите излезнаха на лице: 3 Faults Found: 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached 17972 - Throttle Actuator (J338) P1564 - 35-10 - Under-Voltage during Basic Setting - Intermittent 01165 - Throttle Body Control Module (J338) 08-00 - Control Limit Surpassed Readiness: N/A за първото ясно колата е на газ и може да е това - срещата с газаджиите е уредена и след една настройка предполагам ще се оправи; за второто гледах в аутодатата и там пише акумолатор или кабели ок е акумолатора размърдах малко кабелите на сензора и след като в началото не ме пусна да изчистя грешката след вторият опит се оправи; по-големият проблем според мен е третата грешка до колкото си преведох нашисаното май моторчето на клапата е заминало, четох какво ли н еи нещата отиват към покупка на нова клапа, като преди това реших да направя последен тест и да е покарам извено време на безин та давидим дали пак ще има тези грешки. моля споделете опит какво да правя - за сега това е ставало два пъти за последните 2 години първият път след почистване и адаптиране си осигурих една година спокойствие, но нещата се повтарят.
  2. здравей колега А4-ка ADR мотор без турбо 125 коня

  3. Уважаеми колеги в крайна сметка, никой не каза съвсем ясно на човека какво масло да си сложи, това което мога да кажа аз е погледни каво пише в ауто дата за твоята кола VW G002 000 или нещо друго като стандарт намери таково масло - виж на капачката дали ти пише минерално или синтетично и наливай това дали е зелени ли червено е въпрос на производител аз на моето А4 АДР - внесено от Германия ( от търговец сервиз на Ауди) съм с червено масло и то като вишнев сироп толкова бистро. Друго което мога да кажа от скромният си опит като прозиводител на хидравлични помпи (ixetic.com) e че не трябвада правите компромис с маслата а помпите на всякъде се тестват с минерално масло HLP 46 - това симулира най-големият възможен вискозитет и натоварване на ситемата за да може след като се сложат масла от типа на VW G002 000 стандарта и други , които са в пъти по тънки - тази ситема да работи перфектно и да покрие гаранцията на автомобила по отношение на серво управлението.
×
×
  • Create New...