Здравейте отново колеги.
Сега ще ти кажа какво съм проверил/ сменил, за да ги провериш нещата. Кабели, свещи, бобина (съпротивления), 4-пинов датчик за темп на водата, реле ГНП, съпротивление ( състояние) на ГНП, датчик колянов вал, датчик разпределителн вал, вакууми ( маркучета, уплътнение около дросела и въздушни пътища), дроселова клапа ( почистване), проверка на стъпковия мотор ( работа).
И откритието ми от тези дни е, че газовия ми компютър бърка бензиновия ( основния проблем). Открих разлики в показанията на температурните датчици на газта и след промяна с адекватния датчик колата започна да пали по-лесно и правилно с правилните цилиндри. И за сега е добре и съм доволен, но тепърва ще го докажа това.