Jump to content

scorpion526

Members
  • Мнения

    105
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi a6

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

scorpion526's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здрасти колега, пробвал съм го отварянето на капачката - остава си свистящия звук при извадена. Все пак смених и PCV клапана и продължава свистенето. За мен има някаква микро-пукнатина някъде и през нея свисти. Купих и машина за пишек за откриване на "течове" в смукателната система и отникъде не издиша .. Явно в самия колектор е проблема - остава ми само да го сваля и него ( въпреки че съм го свалял и чистил , оглеждал, преди година)
  2. Здрасти, декоративната пластмаса около скоростния лост на А6 Ц5 за двоен дин и ръчни скорости имаш ли ? Цвят - тъмен махагон.
  3. Здравейте, имам проблем с 4.2 код ARS, който от няколко месеца не мога да разреша, а той е че от двигателния отсек се получава едно отвратително свистене, когато колата загрее. Може да се чуе тук: https://www.youtube.com/watch?v=kcfoOW-re3E&ab_channel=Georgigeorgiev Ако оставя колата да работи 20-на минути на едно място свистенето го няма, но както подам газ и пусна педала на газта вече почва да свисти и не спира дори и при загасване на колата и отново палене... ( чува се само на запален двигател разбира се ) Това което съм установил е, че когато извадя маркуча от колектора, идващ от клапана за бензиновите пари от резервоара, свистенето моментално спира. Сменил съм въпросния клапан ,дроселова клапа, уплатнението на дроселовата клапа, както и клапан на картерната вентилация без резултат. На някого случвало ли се е подобно нещо ? Дайте идеи моля.
  4. И мен ме интересува еднакви ли са супортите от 245 и 255 мм ?
  5. Третата генерация на 1.8 моторите нали уж била бая пооправена откъм разход на масло ? Аз да си призная малко се обърквам между 1.8 тфси и 1.8 тси ( има ли разлика въобщее.. ? )
  6. Привет на всички, темата е стара, но все оше много полезна 🙏. Може ли някой да даде контакти на това "момче зад хотел Вега" ? Ако не на него, препочайте откъде да си взема свестни дискове АТЕ ?
  7. хах да , взех го с микрометър до 0.01, но вкъщи имах само микрометър до 0.001 и го сложих него. ( а и разбира се, този, който взех не е Мититойо )
  8. За цилиндрите съм взел Dual Bore Gauge с аналогов микрометър с точност до хилядни ( 0.001). За съжаление нямам микрометър с обхват по-голям от 50 мм , какъвто ми трябва в случая за премерване на вала.
  9. Това са всички измервания - по 9 броя на всяка една шийка ( надявам се не претрупвам темата, но може да помогнат на някой друг за сравнение ) Максималната елипса е 0.04 и това е на шийката на първия цилиндър ( той беше и първия , който мерих, и е възможно да не съм го премерил както трябва). Шийките на другите цилиндри са почти без елипси и конуси. Малко подценяван факт, но е важно при премерването да се вземе предвид и околната температура - при мен в гаража ми е около 10 градуса ( установих го при меренето с микрометър на цилиндрите ) Измерванията са с цифров шублер Orion ( проверил съм го , точен е ) - просто не ми се отчитаха 72 стойности с аналоговия шублер.. . Поръчал съм ги иначе вече лагерите ( взимам стандартен размер и няма да шлайфам вал, пък квото стане) - 230 лв с отстъпки ми излезнаха всичките биелни оригинални.
  10. Мерихме ги през уикенда, но не мога да разгадая спецификациите, които имам. В спецификациите пише, че базовия размер на шийките е което е всъщност диапазона 53.958 - 53.978 - това допуск при изработването на вала ли е или допустими граници на износване и ако съм по-малко от това, трябва да минавам на втори размер шийки ? При мене всички измервания са в диапазона 53.89-53.93 ( 8 шийки * 3 измервания * 3 различни позиции на вала)
  11. Здравейте, да изтупам малко темата от прахта - захванал съм се и аз с ремонт на такъв двигател , стигнах до биелните лагери и се чудя дали да ги сменям.. та искам да попитам нормално ли е това износване на черупките на биелите ( снимката е на горен и долен лагер на 8-ми цилиндър, но всичките ми лагери са износени по този начин ). Очевидно горния е по-зле, но няма надрано по черупката му ( светкавицата от снимката малко лъже за състоянието )
  12. Здрасти, цял оборудван двигател 4.2 от А6 Ц5-ца или блок на двигател от А8 Д2 4.2 с код ABZ ?
  13. При S6-цата имаш и варианти с ръчна кутия, докато при А6 са само автомати.
  14. Внос от Италия, 12 годишно дизелово комби на 150 000 км.... аз лично бих подминал веднага тази обява, но знае ли човек.
  15. Аз сложих преди 2-3 седмици ел. Бууст контролер на 1.8т AJL марка LD performance. Бая време отнема настройката му, но смея да твърдя, че си върши работата прилично. Имаш опция за High/Low boost, настройка при разлипни обороти и др. Само свързване не е кой знае какво - намираш си плюс ( при даден контакт) и маса и си го захранил. Прекарваш кабелите до Н75, както и мъркуча за следене на налягането и общо взето тва е. Можеш да му настройш каквото налягане искаш, само после турбината ти да не хвърли боба
×
×
  • Create New...