Jump to content

MCI

Members
  • Мнения

    100
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 3.0 BiTDI

Последни посетители

2326 профилни разглеждания

MCI's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги, някой с ELSA може ли да погледне кой е номера на инструмента за фиксиране на разпределителните валове. Става въпрос за Audi A6 C6 3.0 TFSI, кода на мотора е CAJA. Благодаря предварително.
  2. В сервиз е правено, не им е първата кола и предполагам че са спазили процедурата. Аз присъствах после на проверката и видях с очие си, че са на белег.
  3. Прав си, че ванса има точно опредеелено положение, но ние го проверихме и белега на ваноса и този на главата съвпадат! Явно проблема е другаде.
  4. Къде се намират тези цедки?
  5. Препоръчайте майстор, който има опит с 3.0 TFSI мотори.
  6. Някакви предположения?
  7. Здравейте колеги, Подготвям колата (Audi A6 C6 facelift 3.0 TFSI) за тунинг. Сменихме веригите, обтегачите и разни други неща. До тук добре, но се появи следния проблем: При около 2500 оборота , 93 канал показва -13.9 за 1 глава и 0.4 за 2 глава. Преди процедурата беше съответно +2.6 и +5.6. Решихме, че има проблем със зацепването на валовете на 1 глава. Фиксирахме разпределителния вал с пина и свалихме капаците за да проверим белезите. За учудване съвпадаха и на ваноса и на зъбчатката на изпускателния вал и на двете глави. Също така и планките за фиксиране на валовете прилягаха плътно. Викаме си, може ваноса да е прецакан. Разменихме ваносите на 1 и 2 глава, тъй като са еднакви, но след това ситуацията беше абсолютно същата като преди – градусите са същите. Видяхме се в чудо, разменихме соленоидите за управление на ваносите на двете глави, но промяна нямаше. Разменихме сензорите за положение на валовете, но същата работа (-13.9 на 1 глава и 0.4 за 2 глава). Иначе двигателя работи равномерно. Покарах малко колата и не записва грешки за несинхронизирани валове, всъщност няма никакви грешки. В тази връзка имам следните въпроси: Различни ли са планките за фиксиране на разпределителните валове за различните модели 3.0 TFSI мотори? Ако не, от какво може да е шибания проблем? Благодаря Ви предварително.
  8. Има ли начин да се провери хидравличната помпа дали прави нужното налягане?
  9. Не е, защото е внесена преди 2 години и досега всичко беше ОК.
  10. По скоро не. Колата е внос от Швейцария и аз съм първия и собственик в България.
  11. Здравейте колеги, колата е Audi A6 4F 3.0TFSI, 2009г. facelift. След завиване волана спря да се връща сам. Правих няколко пъти реглаж - не е от него. Откачихме накрайниците към рейката, за да видим дали не задържа нещо по окачването - не е от него. Откачихме буксата на сервотроника и се удърви волана, явно и от него не е. Остана хидравлична помпа или рейка, но не показват видими симптоми да имат проблеми (няма чукане, луфт, шумове, вибрации, течове и тем подобни)! Според вас от къде може да идва проблемът?
  12. При сериозен интерес, коментар на цената.
×
×
  • Create New...