Jump to content

Trimontcium

Members
  • Мнения

    177
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    A6 C5 V8 40V

Последни посетители

1873 профилни разглеждания

Trimontcium's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Продавам нов обтегач 06B903133 Gates E0311A110440. Цена 25лв. гр. София 0878780606
  2. Продавам NOS OEM термостат 078 121 113 F Цена 20лв. гр. София 0878780606
  3. Продавам 2бр. К-т накладки OEM VW 7P6698451CЦената е за 80лв за комплект от 4 накладки - BremboИмам 2 комплекта. Гр. София 0878780606
  4. Здравейте колеги, Продавам една от колите - Ауди А6 седан моделна година 2002, 1.8Т AWT quattro фейслифт. Колата не е обявена никъде и мисля, че трябва да отиде при някой, който наистина иска quattro. Крайната цена за форума е 5500лв., в мобиле и карс отива на 6700лв след 2 седмици. Има козметични забележки. Купил съм я от първи собственик колкото и странно да звучи, в момента е на 272 000км. Има всички документи до края на годината, кара се ежедневно, готова за прехвърляне. Няма газ. За повече инфо и телефон - ЛС. (не оставям телефон защото гугъл индексира всичко) Три ключа и ИММО шаблона от магазина. Имах някъде и сервизната история от Ауди и окомплектацията. Снимки ще има утре. От цялото окачване (отпред и отзад) има само един преден носач, който само скърца. (Нямам време) Чека свети заради гадния температурен датчик на главата откъм торпедната стена и от там сълзи антифриз. (Нямам време) Върви отлично, извънградско ми даде последно 7.5l/100km пълен-пълен. За съжаление ако влезе в сервиз ще трябва да вдигна цената. Моля пишете, ако наистина имате интерес. Гуми "има да се движи". Намира се в гр.Поморие. Ако ме питате защо я продавам - реставрирам VW Rabbit mk1 late Westmoreland 1.6td '81 (Заради това нямам време и кожи)
  5. Продавам или бартеросвам Ауди А6 4.2 моделна година 2003, последният фейслифт с малката акула -> антената. Произведена за, и внесена от Швейцария. Реални 335000км. Прикачено ще откриете пълната сервизна история до 2016, когато е внесена в България на 232000км. (За 10000км пробег не доливам двигателно масло) Автомата е обслужен с нов "А" барабан и "А" пакет, както и нов клапан на високо налягане от TransGo (USA) и масло по спецификация. Двете глави са обслужени и не текат - с вериги/банани и всички гарнитури. Дефазаторите работят отлично. Окачването отпред е чисто ново, отзад няма нищо за смяна - не е разкрачена. Колко гори колата няма нужда да казвам, има 100 литрова газова бутилка, кара се и на бензин редовно. За съжаление си е все още ограничена до 250км/ч. Ходих до локален представител на Ауди за трактат удостоверяващ Евро 4 и си я пререгистрирах на 31.12.2021 отново, и сега си е с Евро 4 в талона, знаете защо. Детайлна обява можете да видите тук. Крайна цена за форума ни - 6900лева. (Нагледал съм се на барутници 4.2 достатъчо) При бартер 8000лв. Търся бартер само за малка градска дизелова кола от VAG групата с двигател 1.9TDi. История_ENG_WAUZZZ4B03N028981.pdf Ето и файла с окомплектацията на автомобила. Компл_ENG_WAUZZZ4B03N028981.pdf
  6. Продавам следните части за Ауди А6 C5 4B 1.Навигация RNS-E 4B0035192P с код и 1бр. мемори карта - 500лв. 2.Дясно фейслифт електрохроматично огледало 4B1858532 с подгрев, работещо - 250лв / Става и за A3/A4/A8 и е наистина рядко. 3. ОЕМ оборудван биксненонов фар HELLA 4B0941003 USA - 200лв. - близко до чисто нов, не мисля, че е слаган на кола, За повече информация пишете на ЛС. Частите се намират в Бургас.
  7. Може ли цена за тези два цели катализатора? 4B3 131 701 AM 4B3 131 701 AN
  8. Да, защото го купих от друга кола, по което се подведох и не знаех кодинга на стария ми модул.
  9. Здравейте отново. Успях да го кодирам успешно ABS-a. Проблема се оказа, че логин кода не трябва да е сметнат от колата от която съм го взел АБС-а(защото го купих от пасат v6 tdi), а трябва да бъде този с който в момента е оборудвана колата. Демек слагаш го в колата и се логваш с текущото оборудване на колата в която го монтираш, а не от тази от която си го купил, и кодираш по текущото оборудване на колата в която го монтираш. Тук има логика защото абс-а си комуникираше успешно с двигателя и трансмисията преди кодирането. Добре, че не се отказах и продължих да упорствам. Ако някой има нужда от помощ съм насреща. Весели празници.
  10. Да трансмисионно масло е, то си помирисва малко на чесън. Пробката си е там. Благодаря, явно ще трябва да проверя предната семерингна кутията (не я смених) или това уплътнение на хидрото, което не знам как изглежда де.
  11. Здравейте, Колата е А6 4.2 MY2003 Наскоро си ревизирах кутията, като отстраних проблеми, поради които работеше само в авариен режим. (Нов А барабан, уплътнение и афтърмаркет клапан регулатор за високо налягане от TransGo и нови пакети за А барабан). Така, всичко точно до тук, кутията работи отлично, НО естествено радоста не продължи дълго. Тъкмо обслужих главите(банани, вериги гарнитури) и взех колата от майстора отивам да оставя ракия и потеглям, след малко ми се звъни с тези думи - правиш локва от масло на място. След дълго чудене и доливане на 4 литра масло (трансмисионно) установих следното, локвата се появява само когато натисна спирачки по-силно и спра на място. Разбирам, че натискайки спирачката по-силно до спиране на място, маслото в кутията се събира в предната част от инерцията. Сега ми предстои ново сваляне на кутята. Имате ли идеи от къде може да тече толкова много масло че да прави локва при рязко спиране на място? Когато колата работи на място или е изгасена прави по една малка капка максимум. Благодаря предварително.
  12. Логин кода го гледам от Пасат защото от Пасат съм взел блока. Login-a е успешен, Coding-a не минава.... Неприемането на кодинга говори, че модула е дефектен? Не мога да го върна за съжаление понеже свалих електрониката и наруших боята на продавача.
  13. И с ОДИС-а не става. Поне той дава друга информация - The control unit's response contains implausible data. Демек ABS-a не връща коректен отговор и за това може би не се записва новия кодинг.
×
×
  • Create New...