Jump to content

miro299

Members
  • Мнения

    346
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно miro299

  • Рожден ден 22.05.1991

Друго

  • Kaра
    A6 3.0 TDI

Персонална информация

  • Локация
    Varna

Последни посетители

2299 профилни разглеждания

miro299's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. От накладките е 100%. Аз последно преди месец ревизирах изцяло спирачните апарати и сега го има шума но доста по рядко и едва доловимо. Дисковете и накладките ми са АТЕ. Повече Ате няма да сложа въпреки, че спират добре.
  2. Здравей, Лично за мен решението на проблема е че, десния преден спирачен апарат понякога леко задържа и се чуват тези звуци. Хванах го преди около месец когато при паркиране се появи звука , леко чукнах спирачката и изчезна , при отпускане пак се появи. Но не съм се занимавал да отварям апарата и да го гледам.
  3. Сменил съм дискове и накладки преди около 4 -5 к км. Миналата седмица смених и външното каре като краен вариант да е от него, но и от него не е. Това което не съм сменил и за сега не мисля да сменям повече здрави части са: тампони + лагери на амортисьора, ляв и десен накрайник и носачите. То май друго не остана по тая предница което да издава тоя звук, освен ако наистина не се окаже че понякога задържа леко спирачния апарат. Друугата седмица слагам летните гуми с джанти и ще видим как е
  4. @shaggyto Силно се надявам общия ни проблем да се окаже във външното каре, че при мен не остана вече какво да сменям 😀
  5. Дисковете са на два комплекта накладки - около 35 000 км. Марката е АТЕ. Размер на дисковете 347мм 5х112. Смених ги понеже мислих, че са криви но проблема се оказа от друго място. Цена: 120 лв.
  6. Здравейте, Остана ми 0,5л от маслото за раздатката. Както знаете тя събира 0,5 литра и останалото ми е излишно. Маслото е сменено преди месец,. Мога да снимам и документ с дата и цена на маслото. Номер на маслото: G 055 145 A2 Цена: 160 лв.
  7. Здравейте отново. След доста сменени неща по колата един от проблемите е решен - тресенето при висока скорост. Заради този проблем не знам колко пъти правих баланс на гуми и джанти, смених дискове и накладки, смених двете полуоски с вътрешните карета , маслото на кутията с филтър, масла на диференциалите, масло на раздатката, пистовия ремък с ролките и двата термостата , ляв тампон на двигателя и двата тампона на стабилизиращата щанга. П.С. не всички изброени части са относно тресенето при висока скорост... Частите не бяха сменени наведнъж , а в продължение на 5 - 6 пъти посещаване на сервиза по МОЕ желание за да видим ефектата какъв е след смяна на отделните части и съответния тестов пробег. Та накратко ще опиша моето виждане, мнение и усещане от сменените части по колата за да дам възможно най обстойно мнение , а не просто коментар че съм сменил толкова много неща за Х лв. След смяна на двете полуоски , тресенето намаля малко , но не изчезна . След смяна на маслото на кутията с оригинално такова на ZF , тресенето още малко намаля но все пак си го имаше макар и по - малко. Но след смяна и на тампона на двигателя и двата тампона на стаб щангата - ТРЕСЕНЕТО ИЗЧЕЗНА. Изчезнаха също и вибрациите при спиране от висока скорост. Въпреки новите дискове си мислех, че и те са криви макар, че са АТЕ. Преди ми казваха, че е нормално при обратен завой да се чува познатия шум отзад и се бях съгласил с това. След смяна на маслата на двата диференциала , с масло на Мотул вече този странен шум при обратен завой го НЯМА. Маслата не бяха сменяни за 228 000 км. РЕАЛНИ. От маслото на раздатката , не мога да споделя мнение но и то също не беше сменяно за тези километри. Източихме 480 мл. , а събра около 490мл. Отностно странния шум при ляв и десен завой - все още го има. Чува се само от дясно и се усеща като вибрация в кратата на пасажера в дясно , където е подкалника. Вече се чува и при движение направо но не винаги. Петък сменяме външно каре и след това ще споделя дали и този проблем е решен.
  8. Имах същите проблеми с дисплея и като цяло с мултимедията. Оказа се , че тогава акумулаторът ми беше слаб и заминаваше. Провери дали акумулаторът ти е кодиран правилно след смяната му.
  9. Проблема и при мен си стой. Тресенето го имам и аз след 130 км / ч. Дори днес понеже пътува извънградско, преди това смених втулките на джантите с нови за да изключа и тях, ама не е от тях. Поради тази причина и аз смених дискове и накладки с нови , Уви и от тях не е. Смених маслото на кутията , което беше на 58 к км и му беше време, малко намаля тресенето. Забелязах , че при натискане на спирачката от висока скорост например 160 пак тресе, а дисковете със сигурност не са криви. За профилактика вчера смених и маслата на диференциалите за да ги изключа и тях заедно с пистовия ремък и ролките .... Вече не знам и аз какво да сменям , а до тук съм на над 2к лв, защото преди това смених и двете карета. Не знам дали има общо , но при мен този шум се появи след като смених двете карета. Предполагахме, че тресенето може и да е от тях защото едното имаше лек луфт. Краен вариант - ремонт или смяна на раздатка , стига да съм сигурен че там е проблема...
  10. Здравейте отново, След сменено масло на раздатката с оригинално такова и навъртяни около 1 800 км, проблема си остава почти същия. Смених също и маслото на кутията защото беше на почти 60к км , с такова на ZF. Освен по мазната работа на кутията и плавната смяна на предавки друга разлика няма. Пробвах също да покарам един ден с летните гуми, като този шум пак си го има, предимно на ляв завой (шум от дясно). Забелязвам, че шума се проявява когато колата е загряла. Когато е студена. особено изминалите дни първите 20 - 30 мин няма никакъв шум. Друго, което сякаш забелязвам или вече и аз знам, е че понякога този шум се чува и при ниска скорост 10 - 15 км/ч по права посока с малки неравности по пътя , но много тихо и почти недоловимо. Ако някой има други предложения да казва. Като краен вариант ще сменя и самата раздатка.
  11. Здравейте, Имам излишни 0,5 литра от маслото за раздатката. Смених го преди седмица. Прилагам и снимка: G 055 145 A2
  12. Ето го и въпросното масло. Мога и да снимам документа за покупка. Преди е струвало 200 - 240 лв. ДА. Проверихме на няколко места защото и на момчетата от сервиза не им се вярваше, че вече е такава цената. Изминал съм 550 км до момента и със сигурност шума вече е по - малко, но все още го има и не се появява всеки път, а доста по рядко. Така , че съм по - склонен да вярвам, че е с наслояване маслото P.S. шума не е от гумите...
  13. Здравейте отново, Преди празниците смених маслото на раздатката с оригинално такова ( 380 лв. за 1 литър ). Събра между 470 - 480 мл. като по каталог дават, че събира 0.5 литра. Но всъщност колкото успяха да изкарат момчетата, толкова и събра. Към момента съм минал 550 км след смяна на маслото и шума все още го има , като не се появява всеки път. По думи на момчетата от сервиза , маслото е с наслояване и му трябват километри. Дали е така или не , не съм се интересувал. Ако някой се интересува какво е маслото ще дам допълнителна информация защото не съм го снимал.
  14. Според майстора маслото на раздатката е за смяна. Возих го и каза, че даже се усешало в краката (от дясната страна). Колата е на реални почти 228 000 км и до сега това масло не е сменяно. Сряда или четвъртък ще се сменя маслото на раздатката и маслото на кутията , така че ще пиша дали проблема е решен.
  15. GoodYear са зимните и летните. Летните ги кипух пролетта, а зимните са на 3 сезона и имат 7 мм грайфер. (колата се кара само събота и неделя, ако на някой му се сторят 7 мм много за 3 сезона )
×
×
  • Create New...