Jump to content

Rad0

Members
  • Мнения

    331
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    вара

Персонална информация

  • Локация
    София-Пловдив
  • Интереси
    безинтересен

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Rad0's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Rad0

    фарове

    И ти ще се вкараш в някой страшен филм ми се струва. Аз смених моите фарове от D2S (xenon) на Н7. Заводския ксенон за разлика от халогена има машинка за АВТОМАТИЧНО регулиране на фаровете. Тя ги вдига и сваля когато палиш и докато караш. Тази машинка е с 4 пинова букса . Целия фар е с 10 пинова букса. Габаритите са тип Т10 Н7 е с друг тип машинка с различно захващане вътре във фара и с 3 пинова букса. Целия фар е с 9 пинова букса. Габаритите са тип W5W W3W или нещо подобно. Но това не е проблем голям и се решава с 5 лева както се казва. От тук вече от теб зависи какви фарове ще си поръчаш как ще им подредбата на пиновете и дали въобще ще успееш да ги подкараш да засветят. Съмнявам се фаровете да ги получиш оборудвани с машинки и прочие и от там може да започнат главоболията. Успех и ще разказваш
  2. Rad0

    Фарове

    @Shoxxx , едната врътка е за къси другата за дълги. Аз го установих като накарах жената да държи лоста принудително на дълги /все едно присветваш за джендъри/. Тогава светят само дълги и врътката над тях ги мести.
  3. Rad0

    LED крушки

    Първо виж какво ще ти влезе във фара. Масовите D2S Led с вентилаторчетата немогат да се съберат вътре, най-подходящи май са с металните ленти но те са около 40-60$ при китайците. Задължително с CANBUS и от 20W нагоре. Неприятно е че масово крушките са 6500К - всичко над 5000К /студена бяла светлина/ ми изглежда като синеещ шукаритет голф тройка с xenon от Симеон - Успех
  4. А5 е много красив модел на АУДИ и винаги бих го избрал ако не бях семеен от горе споменатата конфекция. Въпрос на приеоритети ...
  5. Явно и IS Auto се открили някой маркетингови закони без да искат . -> Щом е висока цената значи си заслужава. Давам пример с един производител на месни продукти (луканка) - пуска я на пазарна цена 18 лв и никой не я купува.След време променя етикета и я пуска в мрежата на продажна цена 24 лв и хората започват да си я купуват. Къде е логиката като качеството е същото - Клиента "мисли" че този продукт трябва да е с цена 25 лева за да е качествен и тези от по - ниския ценови клас непредлагат същото качество . Това неписано правило може да го откриете във всички сфери , включително и в автомобилния бранш. Мнозина живеят с мисълта че като са дали вместо 10к лева 15к лева за автомобил , това им гарантира по - високо качество и сигурност. Като чета предишните коментари , не мисля че са толкова на вътре с маркетинговите стратегии и просто от IS Auto предпочитат да продават 2-3 коли на месец с по 5-10к надценка , вместо да 10 коли с по 2к надценка. Друга тенденция е ефекта на "големия град" дИмИек София . Тук понятието "редовен клиент " и "търговска лоялност" са като египтеските орли в България - знаеме че ги има ама никой не ги е виждал. С други думи , защо да стрижа овцете като може направо да ги дера . Овци в София бол ... Ако стрижеш оФца пак ще и поникне вълна и това може да го правиш многократно, но печалбата е малка . Ако я одереш печалбата е еднократна , но значително по - голяма . В София оФце с лопати да ги ринеш . Затова има и много случай, в които на следващия ден след закупуването на кало тя вече дава дефкти а търгаша ти отговаря по телефона "Вече е товя , оправяй се ". В това число влизат и киселите тарикати, които биха дали Х лева от горе за да си вземат возило от Капитолия, А2 , Овърдрайв, официалните представителства и прочие. Друго си е да кажеш пред блока че тая си я взел малко по - дебело , ама е била на тежка мутра и сега Капитолия му я продава. Затова винаги съм се очудвал колко по - добро отнешение към клиента имат в малките градове , ама там овцете са под бройка !
  6. 2015-1997 = 18 . С други думи получаваш тинейджър-пубертет с непостоянен характер. Окачването вече не струва Илядо и кусур лева , но караш ли с китайски носачи на всяка втора - трета смяна на маслото все нещо ще почуква я горени леви носачи я кормилни накрайници и т.н... Но са десетки левове не стотици. Возията с нищо не впечатлява а комбито си държи студ зимата докато загрееш тоя обем въздух , пък и вагинист дето да загрява бързо преди 2001 няма 90 коня е със стандартна статична (не променлива геометрия) и удачен избор заради по-ниския данък. 110 коня е с турбина с променлива геометрия и съответно върви повече , но и данъка е по висок , но пък с чип е доста по- прияна кола. Срещат се и 110 quattro версии , но са доста по-голяма рядкост и предполагам не държиш на 4х4 . Като цяло е приличен автомобил за годинити си , имаш една рейка , турбо и компресор за климатика които струват повече пари . Успех колега в търсеното , а пък дали ще е от Горубляне, Дупница или Сливница , всичко е до късмет .
  7. Rad0

    Уред за водата

    Колеги намерих табло на което още не са му изгорели пикселите , но е цветно и се чудя дали е възможно да се мине от обикновенно (монохромно) към цветно без големи драми и ако някой го правил да препоръча кадърен майстор ще съм благодарен
  8. Rad0

    Уред за водата

    Порше Запад леко ме отрязаха : "Коли с газова не им правим диагностика " Имам и лош опит как 2 месеца неуспяха да ми направят резервен ключ...
  9. Rad0

    Уред за водата

    Предполагам че стига ток до него щом мърда стрелките , но и с новото талбо не е толкова лесно защото масово са с изгоряли пиксели и сигурно ФИС-а ще трябва да се трансплантира от моето . Това не ме мъчи толкова колкото проклетото имо PIN и EEprom и скептицизма ми че има кой да ги направи като хората ... Ще му изкарам една колонка с волт метър вода и манометър за маслото да си мислях хората че неземен турбо тръц има под капака и ще си пердаша с асматика ми се струва ...
  10. Съвсем възможно е да не запише в бъдеще грешки , защото той не осъзнава че дава грешни стойностти и няма коректив (друг датчик) който да отчете грешката. Мисля че най - безобидно е да провериш куплунга на датчика, възмножно е от честото овлажняване да има нужда от чистене и контактен спрей . Успех
  11. Rad0

    Уред за водата

    Прав си колега забравих да спомена, че колата е Б6 ALT двигател (2000 бензин) , въпреки че не виждам от какво значение е за теб . Таблото е стандартно (не цветно) без допълните уреди волтметър и манометър за маслото . Все още с всички работещи пиксели. Температурните датчици в Хеед казаха че са изправни и проблема е "в часовника за водата" .
  12. Rad0

    Уред за водата

    Здравейте колеги, имам следния проблем : Уреда за водата не ми показва вярно (често забива на 130 градуса и там си стои дори на изключен двигател, друг път седи преди 90 и като изключа трети 5-10 секунди и се връща в начално положение) . Разни майстори разни преложения получих и незнам какво да го правя защото странни звучаха . Споделям какво майсторите предлагат : - Хеед 91 правиха адаптация, мърдаха стрелки и казаха че сигурно е механичен проблем - Иво - гуру на компютърната диагностика ме прати за табло втора употреба, което щял да смени таблото докато колата работи и после да обучи ключове имобилайзери и прочие (да ама таблата са сигурно над 6-7 модела и масово с изгоряли пиксели и ...) - Квартален майстор - "Абе дай да изкарам през парното един допълнител уред за водата и да си караш" Някой да е брал такива тръни и да знае как се излиза от водата сух ?
  13. Изглежда прекрасно за годините си , има каквото се сетиш . Хубавите коли бързо се продават , въпреки че този двигател не е най - търсения . Вземай капаро и течност за чистачки , ако ти хареса на живо преценяваш - или я водиш на сервиз или директно в КАТ за регистрация . Ако не ти хареса продължаваш да дерзаеш из нета и да трамбоваш чакъла по автокъщите и те така ... *Само ми е странно как са се запазили толкова добре всички копчета , като б6 е известен модел с гумираното покритие което изчезва доста бързо. До колкото знам до края на модела не го сменят , чак в б7 е заменено ?!
  14. Без диагностика можеш да почистиш и огледаш за механични повреди дебитомера (при предкамерно горене "гърмене в колектора" може да се е увредил) , но мисля че шанса е малък . А за първата ламбда сонда освен да провериш дали не е прекъснат подгрева й друго няма какво да й направиш за да провериш дали работи правилно. И двата модула ще си кажат болките с диагностична апаратура . Успех
  15. Ако наистина минаваш 100 км за 10 дни , т.е. караш по 10 км на ден (примерно до работа и обратно) и добавим като фактор външната температура за сезона предполагам е възможно, но пак ми се вижда много . Мини на една диагностика през някой сервиз , за 30тина лева може и да намериш път към решението на проблема. Дори и да не ти всети "чек"-а може да има натрупани грешки .
×
×
  • Create New...