Jump to content

MORSKIQ2

Members
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

MORSKIQ2's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. На ARG. Колекторите са пластмасови и има клапи, освен ако не става въпрос за друго.
  2. Има и при бензинови. Моя е с вихрови клапи 1.8 бензин. До колкото знам са сложени с цел икономия на гориво, аз ммисля моите да ги махам.
  3. Ето го чека, под лампата за еърбег.
  4. Не свети чек там. Свети само ОК. Говоря за чек лампата която е в километража. Трябва ли да светнат всички лампи, включително и чека и ако няма проблем да си изгасне? Също при проверка на таблото със Ваг, лампата която предупреждава че не е сложен колана светна, а когато карам без колан, не свети и няма сигнализация. Явно след като са връщали километрите, са го прецакали.
  5. Колеги, трябва ли да свети чек, при подаване на контакт и след това да изгасне. Това е таблото
  6. Колегата е много коректен. Часта която ми прати, беше в перфектно състояние и всичко си работи.
  7. Колата почна да пали трудно във студено време и има някакво придърпване от 2200 до към 2800. Общо взето това са проблемите. На VAG искара следните грешки:
  8. Колеги, търся си комфорт модул със номер 8D0 862 257 В за А4 Б5 1,8 2000г фейслифт. Прилагам и снимки. Оферти тук или на лично. Благодаря предварително.
  9. MORSKIQ2

    Audi Concert M4

    Колега ако имаш кода на радиото, задържаш TP и RDS и ще ти се появят цифрите да вкараш кода. Успех.
  10. Благодаря Оказва влияние и за двете, за разхода чак не съм много сигурен, но вървежа се подобри и то доста. За сега съм само на бензин, искам да я направя да ми работи хубаво на бензин и тогава да сложа газово. Имам грешка ландасонда и ще я видя и нея къде и е проблема и като няма грешки и всичко е във стойностите, тогава ще слагам газово
  11. Колега, това е някакъв вакуум, който отваря клапите на колектора. Не знам как се казва това, но това краче не трябва да е в това положение върху тази пластмаса а пред нея и това нещо е счупено. Скоро го играх този филм с тази джаджа и я побългарих Със една пластинка от компютър със един колега си играхме да я огъваме и да я направим по тази пластмаса да захване крачето и я стегнах със две малки свински опашки За сега не е мръднало. Качвам и снимка
  12. Благодаря за мненията колеги. Много теми изчетох и ме притеснява да не прецакам гарнитурата на глвата, понеже трудно се обезвъздушава колата и когато имаш въздух в системата започва да надува, поне така пише в темите. Ще я обезвъздуша така като пише и ще видя за какво става на въпрос.
  13. За Много години на всички колеги и безаварийно каране. Да започна с проблемите. Наложи ми се смяна на термостат, смених го и налях антифриз и тогава проблемите почнаха.Започна да сълзи от О-пръстена на термостата, но си викам ще изкара още малко и ще го видя. Да ама не, започна да тече от маркучите на газовото, смених скобите и спря. Наложи ми се да излизам извън града и започнаха да се вдигат градусите на температурата, прибрах се в къщи и оставих колата. На сутринта гледам теч от маркуча който влиза в металната тръба. Та искам да попитам, колата до сега е била карана с вода, когато сменях термостата промих с един маркуч системата, дали заради смяната на антифриза се разкапа така. И другия ми въпрос е дали не съм сбъркал при смяната на термостата, дали не съм го обърнал обратно, сложих го с пружината към водната помпа. Ще се радвам на всякаква помощ, ако има някой колега от Бургас да се видим и да даде мнение. Колата е Ауди 80 б3 1.6 карбуратор.
×
×
  • Create New...