MORSKIQ2
Members-
Мнения
23 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi A4
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
MORSKIQ2's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
На ARG. Колекторите са пластмасови и има клапи, освен ако не става въпрос за друго.
-
Има и при бензинови. Моя е с вихрови клапи 1.8 бензин. До колкото знам са сложени с цел икономия на гориво, аз ммисля моите да ги махам.
-
-
Не свети чек там. Свети само ОК. Говоря за чек лампата която е в километража. Трябва ли да светнат всички лампи, включително и чека и ако няма проблем да си изгасне? Също при проверка на таблото със Ваг, лампата която предупреждава че не е сложен колана светна, а когато карам без колан, не свети и няма сигнализация. Явно след като са връщали километрите, са го прецакали.
-
-
разпродажба на части за ауди а4б5 феислифт
MORSKIQ2 отговори в темата на jony86 - Продава - авточасти, консумативи и автоаксесоари
Колегата е много коректен. Часта която ми прати, беше в перфектно състояние и всичко си работи. -
Колата почна да пали трудно във студено време и има някакво придърпване от 2200 до към 2800. Общо взето това са проблемите. На VAG искара следните грешки:
-
Колеги, търся си комфорт модул със номер 8D0 862 257 В за А4 Б5 1,8 2000г фейслифт. Прилагам и снимки. Оферти тук или на лично. Благодаря предварително.
-
-
Колега ако имаш кода на радиото, задържаш TP и RDS и ще ти се появят цифрите да вкараш кода. Успех.
-
Благодаря Оказва влияние и за двете, за разхода чак не съм много сигурен, но вървежа се подобри и то доста. За сега съм само на бензин, искам да я направя да ми работи хубаво на бензин и тогава да сложа газово. Имам грешка ландасонда и ще я видя и нея къде и е проблема и като няма грешки и всичко е във стойностите, тогава ще слагам газово
- 8 отговора
-
- топло палене
- загрял двигател
- (и %d още)
-
Колега, това е някакъв вакуум, който отваря клапите на колектора. Не знам как се казва това, но това краче не трябва да е в това положение върху тази пластмаса а пред нея и това нещо е счупено. Скоро го играх този филм с тази джаджа и я побългарих Със една пластинка от компютър със един колега си играхме да я огъваме и да я направим по тази пластмаса да захване крачето и я стегнах със две малки свински опашки За сега не е мръднало. Качвам и снимка
- 8 отговора
-
- топло палене
- загрял двигател
- (и %d още)
-
Благодаря за мненията колеги. Много теми изчетох и ме притеснява да не прецакам гарнитурата на глвата, понеже трудно се обезвъздушава колата и когато имаш въздух в системата започва да надува, поне така пише в темите. Ще я обезвъздуша така като пише и ще видя за какво става на въпрос.
-
За Много години на всички колеги и безаварийно каране. Да започна с проблемите. Наложи ми се смяна на термостат, смених го и налях антифриз и тогава проблемите почнаха.Започна да сълзи от О-пръстена на термостата, но си викам ще изкара още малко и ще го видя. Да ама не, започна да тече от маркучите на газовото, смених скобите и спря. Наложи ми се да излизам извън града и започнаха да се вдигат градусите на температурата, прибрах се в къщи и оставих колата. На сутринта гледам теч от маркуча който влиза в металната тръба. Та искам да попитам, колата до сега е била карана с вода, когато сменях термостата промих с един маркуч системата, дали заради смяната на антифриза се разкапа така. И другия ми въпрос е дали не съм сбъркал при смяната на термостата, дали не съм го обърнал обратно, сложих го с пружината към водната помпа. Ще се радвам на всякаква помощ, ако има някой колега от Бургас да се видим и да даде мнение. Колата е Ауди 80 б3 1.6 карбуратор.