Jump to content

pavelsst

Members
  • Мнения

    153
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно pavelsst

  • Рожден ден 24.06.1986

Друго

  • Kaра
    kakvoto ima

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Шумен
  • Интереси
    всякакви

Последни посетители

2366 профилни разглеждания

pavelsst's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Според мен не се занимавай с тия К03-ки, много са кекави, до сега една не съм отворил дето да не е горила масло, да са и здрави лагерите и да и е здрав чогуна, По добре пазари нещо по голямо и стабилно, а и по евтино ще излезе самото турбо, иначе може да се направи хибрид на К03, цената и там ще е около 600 лева и ще има ефект, но ще трябва да си я пазиш, не да я качиш на магистралата с газ до дупка за 15 минути и да се чудиш защо се е нацепил чогуна.
  2. Аз за това и не пиша много много, дори и да мога да помогна все ще се намери някой да каже че се рекламирам или някой ме рекламира. Колега agstyles ако искаш постни тук дискусията ни от личните съобщения, тогава Gravito може и да повярва че няма схема за набиране на клиенти , но едвали.
  3. Оригиналното турбо ти е достатъчно за 200 коня, за колкото ти стигат и оригиналните разпръсквачи. Със хибрид можеш да бутнеш около 250 коня, зависи какъв е, но ти трябват по големи разпръсквачи. Хибрида ще ти излезе около 600 лева а разпръсквачите около 850. Поздрави
  4. Здравей, ако няма да сменяш разпръсквачите не си струва да правиш хибрид!
  5. pavelsst

    Чипване

    Радвам се че има интерес към тунинговането на този двигател. Противно на очакванията душегуба е доста здрав механично, ако изключим газоразпределението разира се , и подлежи на сериозен тунинг, без смяна на карантийте в него. Ако имате въпроси ще се радвам да помогна.
  6. pavelsst

    Чипване

    Здравейте, искам на кратко да ви обясня за тунинга на душегубите. Помпите VP44 нямат проблем с дебита на гориво, ако се монтират по-големи разпръсквачи, това е единственото условие за да имате гориво за около 400 коня. Оригиналното турбо със подходящо компресорно колело успява да прибута около 270 коня, и не се наблюдава някъква особена разлика във лаг-а. Това са двете хардуерни промени които трябва да се направят, и няма да си познаете колата после. https://www.facebook.com/CpcDieselNozzles/ Душегуба от клиповете е личната ми, експериментална кола
  7. Мога да ви обясня как да го излъжете да отчита максимални стойности, ако имате интерес питайте.
  8. Според мен само е сложил кулер на асматика
  9. Със хибрид на турбината и оригиналните дюзи се изкарват около 230 коня, ще ти излезе около 1200 лева със ремапа.
  10. Може да се направи хибрид на базата на оригиналната турбина, със по голямо фрезовано компресорно колело ще достигне заветните 250 коня.
  11. Филтъра за картерните газове на тази кола не се запушва!
  12. pavelsst

    DPF със или без?

    И когато порцията гориво е същата въпреки по-доброто празнене на цилиндрите, как ще си вдигне разхода?
  13. Всяко Quattro в което съм се возил вибрира при напълно завит волан, мисля е нормално.
  14. Моята кола е АКЕ куатро, както всички АКЕ и помпата в резервоара не подкачва гориво към филтъра, а пълни междинния съд в резервоара.
×
×
  • Create New...