Jump to content

Norton

Members
  • Мнения

    893
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Norton

  • Рожден ден 25.11.1985

Друго

  • Kaра
    A6 4G

Последни посетители

6404 профилни разглеждания

Norton's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. След смяна на масло на задния дифф на 4G 3.0 TDI 245hp с оригинално VAG такова, определно вибрациите при маневриране много намаляха.
  2. Гарантирах, че няма удари или манипулации по километража. Няма как да знам дали е в гаранция или не, не съм я внасял аз. Затова дадох и съвет как да се провери.
  3. Пише в единия файл, кога започва гаранцията и кога изтича: На руски е, но предполагам става ясно кое какво означава.
  4. Познавам продавача. Колата е истинска, внесена съвсем наскоро от Германия и е без манипулации, но все пак пиши на @Evgeni K. да ти изкара за 8 евро цялата история до момента по VIN номера.
  5. https://bg.vin-info.com/porachay-dokladi/WAUZZZ4F16N117711
  6. По-добре 3.2 FSI, защото 2.0TFSI гори масло. В комбинация със S-Tronic, който е по-чуплив от 6 степенния типтроник ще имаш ядове и с кутия и с мотор. Аз продавам Q5 3.2 със Типтроник, също от Канада. Ако имаш интерес има го в раздел Обяви.
  7. Доволен съм, разхода е между 8 и 12 на 100 зависи от карането. Не е със 7 степенен S tronic и това оказа решаваща роля, когато я купувах.
  8. Трябва ли да се сменя хардуер при тази конверсия?
  9. Имам Q5 3.2 със 6-степенен типтроник ZF за продажба, ако представлява интерес.
  10. Тази е хубава и е на добра цена, но не е битурбо - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11598029907203573&slink=h0qd00 Но пък е фейслифт с матричните фарове...
  11. Искам да кажа, че човек може да си спести главоболията с тази кутия от майстори и "майстори", отделно нещата, които могат и се чупят при S-Tronic са малко повече отколкото нещата в 8HP. Всеки сам си решава, негови са си парите
  12. Аз лично го давам от първа ръка, след оставени 8400 лв в Джемини за "пълен" ребилд на кутията, 2 години по-късно като загрее светва Gearbox Malfunction най-вероятно заради gear lever selector-а. В тези 8400 лв влизат комплект съединители, мехатроник, масло и труд. P.S. Колата е на 204,000 км със смяна на масло на скоростите на всеки 60,000 или 3 смени до момента + 4-та след като фейлна кутията.
  13. 4F фейс е в пъти по-здрава кола от 4G... Не си купувай кола със S-Tronic. Цялостен ремонт на кутия може да варира между 5,000 и 9,000 лв в зависимост от щетите.
  14. TFSI Не е 280 к.с., само 3.6 FSI е. Втория е доста здрав и корав мотор, факт е - няма турбина и върви по-малко от 3.0 TDI.
  15. На Горубляне има 2-3 автокъщи със сертификат "КОРЕКТНА ФИРМА" друг подобен ценз или лиценз в тоя бранш няма да намериш. Хващаш самолета, ако не разбираш от коли хващаш някой приятел с диагностика и отивате двамата и правите молебен да не случите на някой поройник в бързината. Аз също планувах пътуване за кола, но с оглед на короната и отново затегнатните мерки, ще си търся коля от БГ.
×
×
  • Create New...