Jump to content

JoRRyy

Members
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    BMW

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

JoRRyy's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте А6 1.8Т 6 степенен автоматик с предно предаване, с какво масло да го сменя и филтър? Колко събира? Има ли някъде проверка по VIN code ?
  2. Здравейте. По автомобила са подменени доста неща. Бензинова помпа, филтър, почистени дюзи, свещи, бобини.. .. Сменен температурен датчик, датчик на разпределителния вал, горивен клапан на рейката. Но като е студена пали от 3-4 път. Първите няколко пъти върти все едно няма бензин, на 3 път припуква да запали и на 4 тия вече пали. От няколко дни започна да записва и следната грешка. Трия и след няколко км отново я записва и светва check. А самата грешка, какво показва? Предположения ?
  3. JoRRyy

    1.8Т - Трудно пали

    Това със стойностите на помпата беше със старата, но паленето като не се промени и с новата предполагам, че си е била драва. Дюзите ги чистих на ултразвук. Като бяха на рейката на мъгла пръскаха, нямаше подпикване. Общо взето остана да видя клапана на рейката дали пък не държи налягане и се връща, и температурния датчик на охладителната течност...?
  4. JoRRyy

    1.8Т - Трудно пали

    Ха де....?? Не знам? Как да я разбера? За да не остава бензин, да не би да е виновен клапана на рейката? Понеделник ще сменя първо клапана на рейката, защото бях чел и на друго място и ще видим. Сега се сетих, че свалях ме рейката с инжекторите от цилиндрите и на студена(когато не пали) като въртиш, веднага започват да пръскат. Не е като да няма бензин и докато напълни помпата. Също така закачихме манометър (мисля, че така беше) на маркуча отпред, който идва от бензиновата помпа. При първоначално завъртане стрелката мисля че показваше около 1,8 ; 2.0 бара, след 2 ро, 3 то въртане да пали започна да качва до към 3 бара и тогава запали вече......
  5. JoRRyy

    1.8Т - Трудно пали

    Здравейте. По автомобила са подменени доста неща. Бензинова помпа, филтър, почистени дюзи, свещи, бобини.. .. Но като е студена пали от 3-4 път. Първите няколко пъти върти все едно няма бензин, на 3 път припуква да запали и на 4 тия вече пали. Четах за някакъв температурен датчик, за датчик на Хол. Но хол или работи или не. Май няма друг вариант... Предположения ?
  6. Благодаря ви. Дисплей имам, но някой знае ли в София къде мога да го сменят?
  7. Ауди 1.8Т Започва да ми изписва това на дисплеят, но не се разбира нищо. Някой може ли да помогне?
  8. Здравейте. Ауди А3 1.8Т, 180 коня, 2000 г. Маслото на двигатела има мириз на бензин. След смяна отново мирише. Казаха ми, че е възможно от клапана на горивната рейка да изпуска бензин по маркучето в картера и другия вариант е да се стича покрай сегментите... Има ли нещо вярно? Утре ще меря компресията и ще видя в маркучето има ли бензин... Някакви идеии?
  9. Каква е тая работа с връщането на старата водна помпа ? Някой има ли наблюдение носачите от Ebay колко изкарват? Знам че си зависи и от каране и от всичко, но горе долу да знам през колко време ще се дават по 800 лв. , като аз карам мн внимателно, дори слизам и си пренасям колата през някоя дупка.. :Д :Д
  10. Колеги , е не сте ми колеги все още но мечтая, затова сега питам. Работа по ангренажа около 250 лв а самите ролки и ремък как са. Някаква средна цена и как е рециклирането на носачите.... Става въпрос за 1.8 Т quattro
  11. Конкретно за А4 имам в предвид, но кажете и при А 3 как стои въпроса..
  12. Като се сменява ангренажа с ролките се маха цялата предница с фарове и всичко друго. + това се сменява и водни помпи и куп други неща, заради самото махане на предницата че било много работа и струвало скъпо.....така ли е????
×
×
  • Create New...