Jump to content

metody

Members
  • Мнения

    1835
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно metody

  • Рожден ден 22.09.1984

Контакти

  • Website URL
    http://audi90.hit.bg/index1.htm
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    Божурище
  • Интереси
    От всичко по малко

Последни посетители

3178 профилни разглеждания

metody's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Водния радиатор здрав ли е ? С металните казанчета ли е и дали ще стане за по-новата 90ка ? Къде може да се види ? И тел за координати ако може
  2. Става от Б4 купе , предполагам и на седана е същия . Успех
  3. Момчета свърших работата в сервиза на М-комплект 33 в Павлово . Изключително много съм доволен от работата и компетентноста им . Оказа се че за Ауди 90 куатро е немислима генерация от Ф63мм по простата причина че тръбата за задното гърне минава над магарето на диференциала и там има място колкото за заводската тръба Ф56мм , та ако някой си науми да прави подобни интервенции да си знае. П.С. Сложих правопроточно кръйно гърне и звука е неуписуем
  4. Къде могат да ми прекарат тръба на Ф63 . Вчера цял ден съм ходил къде ли не и навсякъде ме отрязват заради липса на обурудване
  5. metody

    Проблем ли е?

    Главно от филтри се получава тоя проблем
  6. Ако ти се мести по платно (завива леко) то или са сеиленовите втулки или кормилни накрайници или щанги . Ако вибраците са ти вертикални при мен беше от шарнирите на носачите
  7. От евтините мисля че най-добре са Record иначе от Димо си взех Билщайн и съм изключително доволен
  8. metody

    СПИРАЧКИ

    Не е от въздух . Цялата работа е в апаратите много са шибани и нема оправия - единствиния вариант е да си търсиш читави
  9. Абе нема ядове с недозавиването чекия му е майката
  10. metody

    Home Made

    Избиването е аналогично - 2 цилиндъра , единия е кух и ляга на носача , другия с 1мм по-малък от Ф на втулката плътен и пак на менгемето. За реглаж тея дни ще хода ама съм се постарал да не избяга много
  11. metody

    ауспоха почерня

    Не се сдухвай много ясно че ще направи нагар непомня заводско да имаш филтер за твърди частици
  12. metody

    Биалетки

    Просто е . Описвам как - сваляш гумите - биалетките се свалят като развинтваш гайките им със 17ключ мисля бяха - най-добре гедоре , като едновременно отзадната страна на шарнирчето им е направен засек да им държиш контра с гаечен ключ 15 № - като им свалиш гайките взимаш един лост и повдигаш леко стабилизиращата щанга с едната ръка , а с другата вадиш биалетката - Внимавай да не се убиеш - не е толкова опъната биалетката ама все пак ...
  13. metody

    Home Made

    Тъй като ми писна да се занимавам с тъпанари наречени Майстори , днес си смених втулките на носачите и шарнирите - оказа се фасулска работа и си ги избих старите (не съм ги горил като повечето майстори ).
  14. metody

    Кабели

    На Бош продават кабелите по отделно , аз съм сменил 2 кабела и съм доволен и цената им е доста по-малка от тая на Беру
  15. Най- важно е самия двигател да е читав. На моя съм му сменил почти всичко откъм механика и макар вече да съм за смяна на масла и филтри вчера за 500км пробег ми даде 7.46л/100км с 4ри човека с багаж с каране около 120км/ч и най-вече с куатро (Shell 95 V-power )
×
×
  • Create New...