Jump to content

Vantage

Members
  • Мнения

    3234
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Относно Vantage

  • Рожден ден 19.09.1990

Друго

  • Kaра
    2.0 TDI 4М

Последни посетители

5894 профилни разглеждания

Vantage's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Това е истината- димността ти е ок, технически автомобилът е добре, затова и минаваш прегледа. Но това не променя факта, че колата е дизел и евро 3 и съответно отива в тази еко група, която е показана в табличката- в случая ЕКО 1. Финално: Еко стикерите стават задължителни от 12 юли тази година (autoclub.bg)
  2. е, само 2 години...тъкмо ше го изкара на пътя да наказва след още неколко годинки и ше го спрат от движение с новите прегледи и еко стикерчета още преди да се разлети , деба
  3. Доста хора са доволни от Д брос, може да се свържеш с тях за информация : Контакти | D-Bros Automotive - VAG-Сервизен и Тунинг Център (dbros-garage.com)
  4. преди малко видях една Гега с лепнат стикер по средата и то горе-долу на нивото на очите...нема такава грозотия. Добре, че поне ще минавам догодина, да се изсер*т тогава.
  5. Абсолютно всичко поскъпна- работя в сферата на снабдяване и като се тръгне от един пирон, дървен материал, мине се през транспорти и услуги и се стигне до кораби с въглища...всяко едно нещо е нагоре. Прост пример- колата, която взех преди 5 месеца, в момента струва м-у 10 и 15 % повече от февруари. Пазарът(без значение от сферата) е полудял - има огромно търсене и все по-трудно и скъпо предлагане. Банките раздават кредити на килограм, въртят се огромни суми пари, изкупува се всичко....ще видим до кога. Иначе, по темата- тук няма невъзможни неща, та със сигурност ще се намери начин да се минава преглед, дори и когато не трябва....ама все пак ше е леко притеснено на расерите с нафта повер бегачки
  6. Чичо Ники, не е така- почти всеки ден имам 200 км магистрално и общо взето не ползвам педалите...цъкам на 140-150 и в комбинация с лейн асиста си бъркам в носа и само гледам дали има некой заспиващ тираджия. Разбира се, че може да се кара и без тези неща, но все пак е по-добре да ги има.. От 3-те обяви, най-много ми допада третата
  7. седи мирен, че ше получиш и ти писмо за дело за обида ааа и след тва ше има семинарче на тема "как да се справим с форумни хулигани" ....и скромна такса за участие, разбира се
  8. Търкалял съм PREMIUM CONTACT 6 18-ки на Тигуан и гумите бяха добри, нямам забележки при нормално возене...но едва ли са по-добри от PS4. Общо взето и с двата варианта няма да сбъркаш.
  9. Предната ми кола беше Тигуан със същия мотор 177 - ясно е, че не е най-бързата кола и на моменти ми малееше, но истината е че почти всеки ден правя по 200 км магистрала и не съм изпитвал проблеми и неудобство. Семейна кола с достатъчна динамика за нормално предвижване и при нужда може и да се засили до 200...ако ти се хаби нафта Лично за мен конкретната кола е много постна, но всеки решава за себе си какво е най-добро и важно.
  10. деба, а аз си мислех че вече наказваш 3.0 тфси-та..
  11. еваси, кажи къде си круизваш нон-стоп с над 200, да знам да се оглеждам за прелитащи нло-та
  12. е, кво става...добре познатата картинка с премЕум на сравнително ниска цена- ако се кара малко ше е ок за известно време..ако се въртят повече км, бързо ше остане неприятен вкус в устата от некой друг малък ремонт и после ше се пцуа по хАуди и компания, че за нищо не стават и те така...
  13. идЯлна е , тъкмо се е разработила
  14. няма балансиращи валове и шестограм- горе го споменавам, защото все пак доста хора чуват 2.0 тди и го свързват автоматично с надлъжно разположените мотори.
×
×
  • Create New...