Jump to content

MrLover

Members
  • Мнения

    243
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Passat B5.5 2,8 AMX

Персонална информация

  • Локация
    Bourgas

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

MrLover's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. MrLover

    1.8Т прекъсва

    Намери ли проблема ? Бензиновата помпа може да умира във високите ако е оригиналната.
  2. MrLover

    Ревизия ма моторя

    Какво се преправя и от 2.0TFSI в Б7 ли се взима ? Няма ли да има някаква грешка ?
  3. MrLover

    Вибриране

    Ако вибрациите се появяват при ускорение, залагам на вътрешно/вътрешни карета.
  4. Няма как да го видиш. Как са смесите? Изтрии грешките да нулира адаптациите, изключи дебитомера от буксата и покарай 20-30 км извънградско, след което отново виж смесите. При мен преди смяната държеше 12-13%, след това 1%. Като нямаше никакви грешки за дебитомер.....
  5. Смесите мисля, че бяха на 32-ри ама говоря по спомен. Но според мен определено е бедна, за да пречуква аванса. Аз лично мерих налягане на помпата, чистих профилактично инжектори, гледах да не смуче въздух и накрая смених дебитомер.
  6. И при мен на заграля кола го правеше....След смяна на дебитомер стой на корекция около 1%, а преди това бяха 12-14%.
  7. Предполагам е леко бедна, точно в този момент. Имах същия проблем при 1.8т BFB и нещата осезаемо се подобриха след смяна на дебитомер. Погледнете адапатациите в какви корекции се движат, редетнете ги и покарай малко с изключен дебитомер. Ако се оправи сменяй с нов.
  8. И така накрая сложих 55 литрова бутилка на мястото на резервната гума и над нея остана място да си прибера всичко, което беше над патерицата. А патерицата се вози с калъф в багажника:)
  9. Явно ще се търси място за патерицата, че 30 литра ми се струва малко при извънградско каране
  10. Колеги, обмислям слагане на ГИ на Ауди б6 1.8t bfb. Колата е комби и куатро ако има значение. Въпроса ми е дали може да се монтира такава бутилка на мястото на резервната гума, че върху нея да се събере и патерицата?
  11. При него регулатора е в бензиновия филтър. Най-вероятно помпата си отива.
  12. Ако се даде 3-4 пъти на контакт само, после пали ли по-лесно ? Какво налягане държи помпата в обороти ? Ако е тръгнала масово се изиспва налягането в обороти. С какви корекции работи колата на Ваг-Ком? ( ако помпата е тръгнала би трябвало да е доста в +, т.е. бедна смес). Вижте дебитомера какви стойности дава и ламбда сондата дали работи адекватно
  13. Ще ги погледна на живи данни, но нямам грешки за ABS и ESP. Като отстраня проблема ще пиша.
  14. Колеги от няколко дни имам проблем с темпомата. Колата е b6 1.8TQ BFB. Проблема се изразява в постоянно изключване на темпомата. Някои път работи 10-15 минути. Друг път се изключва почти венага. След като се изключи не запомня и скоростта на която е бил зададен, все едно губи комуникация. Някои да е имал подобен проблем ?
×
×
  • Create New...