Jump to content

pifbull

Members
  • Мнения

    150
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно pifbull

  • Рожден ден 23.09.1978

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1,9TDI 90hp

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Димитровград

Последни посетители

1082 профилни разглеждания

pifbull's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. При мен изчезна. Смених скоростна кутия и комплект съединител. Сега потегля, работи и ускорява гладко и тихо. С 1z мотор съм, но сложих кутия от AFN, ако въобще това има някакво значение.
  2. Клапата за топло и студено: Всеки път като дам на контакт климатроника я кара да върти в една и съща посока без да се съобразява с нейното положение. Това съответно я кара да превърти. Сменил съм я, но ефекта е същият, което ме навежда на мисълта, че проблемът е в управлението, а не в клапата. Откачих моторчето електрически и механично и сега я карам ръчно. Клапата за рециркулация на въздуха в купето: Управлява се с вакуум, посредством ел.клапан. До клапана не стига ток - натискам бутона на дисплея, но нищо не се случва. Като подам 12в клапата си затваря и отваря нормално. Незнам къде се губи връзката, може би пак в управлението или дисплея.
  3. Здравейте! Климатроникът ми не работи коректно: едната клапа за топло/студено не я управлява правилно; клапата, която върти въздуха вътре в купето въобще не затваря и др. дреболии. Затова търся да подменя само модула (компютъра), който управлява климатроника, но ако някой има здрави, работещи и предложи разумна цена, мога да взема и двете части - компютър + дисплея с бутоните. Колата е италианка с климатроник Диавиа. 0889476339 - Петьо или на л.с. Благодаря!
  4. Интересува ме 4х108 налични ли са още? Не си писал колко цола са. Стават ли за ауди80 б4?
  5. Дай да го видим първо, после ще преценим. Пусни снимки или линк.
  6. Пусни качествена музика в колата и всичко ще си дойде на място.
  7. Погледни в раздел "Направи си сам" има тема за подмяна на зумера на таблото.
  8. pifbull

    централно заключване

    В багажника, махаш тапицерията на заден десен калник (гледано от зад), не цялата тапицерия, а някъде около задния фар. Вътре ще намериш черна кутия с кабели и маркучи стърчащи от нея. Обвита е със стиропор или дунапрен, нещо подобно. Това ти е модула за централното, алармата и комфорт модула. На него има номер. Ще потърсиш в интернет кои от трите екстри имаш или и трите. Не можах да се свържа с моя чрез вагком. Незнам дали всички са така.
  9. Конзолата с лостовете на волана е от две части - лява и дясна. Между тях има електричеака връзка с метални клеми. Ако някоя от тях ти е хлабава... Аз така загубих мигачи веднъж и беше точно в тези връзки проблема.
  10. Педалът не трябва да потъва, но също така не трябва и да е много твърд.
  11. pifbull

    централно заключване

    Моето ауди е същото и нямаше заводско дистанционно, но имаше някакъв аматьорски модул,допълнително монтиран за отключване и заключване с дистанционно. Не съм гледал по кодовете какви екстри трябва да има колата. Ако желаеш, мога да ти пратя кодовете от моята.
  12. Моя ремонт го правих след като блокирваше едното предно колело, след известно време ремонтирах и другото предно. Проблема беше в корозирали те бутала на апаратите. Смених гумено уплътнение и маншон, почистих буталото от ръжда и раздвижих направляващите цилиндри (незна как им е имет), които държат апаратите. При теб блокират и четирите колела, затова си мислим, че помпата е виновна.
  13. Значи! Аз лично не съм срещал проблем с помпата, но мои познати са споделяли техните дерзания. При смяна на апарати, от липса на опит, изтърват спирачната течност значително, направо източват казанчето. Помпата гълта въздух и ако не се обезвъздуши правилно (каквото и да значи това), я прецакваш. Това същото съм го и чел някъде, но не разбрах как трябва да се обезвъздуши помпата правилно. А когато правиш ремонт по спирачките търсиш начин да спреш течността към ремонтирания апарат. Аз ползвам стягащи клещи, други вадят маркуча и го прегъват на две, за да не изтече течността. Иначе апаратите се обезвъждушават елементарно. 1 - Разхлабваш леко пробката за обезвъздушаване и я почистваш. В моите имаше сложена грес да не се зацапват. Като сложиш маркуч доразвиваш още пробката. 2 - Поставяш силиконов маркуч с подходящ диаметър, около 40-50 см. Силиконов, защото е прозрачен. 3 - Свободния край на маркуча потапяш в някакъв съд (буркан, чаша, шише от течност за спирачки и т.н.) с известно количество течност за спирачки вътре и гледаш да не излиза маркуча от течността. Целта е да не се връща въздух след като отпуснеш педала. 4 - Помпиш педала на спирачките докато излезнат мехурчетата от маркуча. 5 - Затягаш пробката, махаш мархуча и си готов. Аз така се справих сам с предно ляво колело, за другите ти трябва още някой да гледа маркуча. Това е за апаратите, а за помпата незнам правилния начин. Уапех! П.П.: Какво иска да каже колегата с това да не ползваш масло 10W40?
×
×
  • Create New...