-
Мнения
150 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно pifbull
- Рожден ден 23.09.1978
Друго
-
Kaра
Audi A4 1,9TDI 90hp
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
Димитровград
Последни посетители
1082 профилни разглеждания
pifbull's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
При мен изчезна. Смених скоростна кутия и комплект съединител. Сега потегля, работи и ускорява гладко и тихо. С 1z мотор съм, но сложих кутия от AFN, ако въобще това има някакво значение.
-
Клапата за топло и студено: Всеки път като дам на контакт климатроника я кара да върти в една и съща посока без да се съобразява с нейното положение. Това съответно я кара да превърти. Сменил съм я, но ефекта е същият, което ме навежда на мисълта, че проблемът е в управлението, а не в клапата. Откачих моторчето електрически и механично и сега я карам ръчно. Клапата за рециркулация на въздуха в купето: Управлява се с вакуум, посредством ел.клапан. До клапана не стига ток - натискам бутона на дисплея, но нищо не се случва. Като подам 12в клапата си затваря и отваря нормално. Незнам къде се губи връзката, може би пак в управлението или дисплея.
-
Здравейте! Климатроникът ми не работи коректно: едната клапа за топло/студено не я управлява правилно; клапата, която върти въздуха вътре в купето въобще не затваря и др. дреболии. Затова търся да подменя само модула (компютъра), който управлява климатроника, но ако някой има здрави, работещи и предложи разумна цена, мога да взема и двете части - компютър + дисплея с бутоните. Колата е италианка с климатроник Диавиа. 0889476339 - Петьо или на л.с. Благодаря!
-
Интересува ме 4х108 налични ли са още? Не си писал колко цола са. Стават ли за ауди80 б4?
-
Дай да го видим първо, после ще преценим. Пусни снимки или линк.
-
Пусни качествена музика в колата и всичко ще си дойде на място.
-
Погледни в раздел "Направи си сам" има тема за подмяна на зумера на таблото.
-
В багажника, махаш тапицерията на заден десен калник (гледано от зад), не цялата тапицерия, а някъде около задния фар. Вътре ще намериш черна кутия с кабели и маркучи стърчащи от нея. Обвита е със стиропор или дунапрен, нещо подобно. Това ти е модула за централното, алармата и комфорт модула. На него има номер. Ще потърсиш в интернет кои от трите екстри имаш или и трите. Не можах да се свържа с моя чрез вагком. Незнам дали всички са така.
-
Конзолата с лостовете на волана е от две части - лява и дясна. Между тях има електричеака връзка с метални клеми. Ако някоя от тях ти е хлабава... Аз така загубих мигачи веднъж и беше точно в тези връзки проблема.
-
Педалът не трябва да потъва, но също така не трябва и да е много твърд.
-
Каръщина!
-
Моето ауди е същото и нямаше заводско дистанционно, но имаше някакъв аматьорски модул,допълнително монтиран за отключване и заключване с дистанционно. Не съм гледал по кодовете какви екстри трябва да има колата. Ако желаеш, мога да ти пратя кодовете от моята.
-
Моя ремонт го правих след като блокирваше едното предно колело, след известно време ремонтирах и другото предно. Проблема беше в корозирали те бутала на апаратите. Смених гумено уплътнение и маншон, почистих буталото от ръжда и раздвижих направляващите цилиндри (незна как им е имет), които държат апаратите. При теб блокират и четирите колела, затова си мислим, че помпата е виновна.
-
Да! И това е идея.
-
Значи! Аз лично не съм срещал проблем с помпата, но мои познати са споделяли техните дерзания. При смяна на апарати, от липса на опит, изтърват спирачната течност значително, направо източват казанчето. Помпата гълта въздух и ако не се обезвъздуши правилно (каквото и да значи това), я прецакваш. Това същото съм го и чел някъде, но не разбрах как трябва да се обезвъздуши помпата правилно. А когато правиш ремонт по спирачките търсиш начин да спреш течността към ремонтирания апарат. Аз ползвам стягащи клещи, други вадят маркуча и го прегъват на две, за да не изтече течността. Иначе апаратите се обезвъждушават елементарно. 1 - Разхлабваш леко пробката за обезвъздушаване и я почистваш. В моите имаше сложена грес да не се зацапват. Като сложиш маркуч доразвиваш още пробката. 2 - Поставяш силиконов маркуч с подходящ диаметър, около 40-50 см. Силиконов, защото е прозрачен. 3 - Свободния край на маркуча потапяш в някакъв съд (буркан, чаша, шише от течност за спирачки и т.н.) с известно количество течност за спирачки вътре и гледаш да не излиза маркуча от течността. Целта е да не се връща въздух след като отпуснеш педала. 4 - Помпиш педала на спирачките докато излезнат мехурчетата от маркуча. 5 - Затягаш пробката, махаш мархуча и си готов. Аз така се справих сам с предно ляво колело, за другите ти трябва още някой да гледа маркуча. Това е за апаратите, а за помпата незнам правилния начин. Уапех! П.П.: Какво иска да каже колегата с това да не ползваш масло 10W40?