Jump to content

Иван Баев

Members
  • Мнения

    1231
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Относно Иван Баев

  • Рожден ден 26.07.1988

Друго

  • Kaра
    Audi A3 1.8 20V AGN

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Варна

Контакти

  • Skype
    baf_devil

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Иван Баев's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

4

Community Answers

  1. Бе той газовия е на 40 000 + километра. Не е нов и съм нямал тоя проблем досега. Като запали няма проблеми със забиване и т.н. Освен това проблема се наблюдава и при палене на бензин и при палене на газ. Та по същество.... върнах старата бубина и 5 дни без грижи. После пак сложих новата и пак проблем. Сега чакам да дойде друга нова за да си сложа и надявам се да забравя за проблема. Вероятно съм случил на дефектна...
  2. Наскоро сменях бубина. Горе долу от тогава прави проблема. Днес сложих старата, да видя какво ще се получи за 2-3 дни. Ама не ми се вярва да е от нея проблема.
  3. Мъката отново продължава. Във Ваг-Ком не намерих точно Engine Output и Cooler Output, а Coolant temperature (G62) = 22.5 и Intake Temperature = 25.5, това преди паленето. Друго не се наблюдава. Тея стойности си на 3-ти канал.
  4. Ами май ще остане за по нататък, че взе че се оправи сама. Вече има поне 10-15 старта без проблем. Пак ще почне сигурен съм.
  5. Здравейте, От известно време насам Аудито, неще да запали. Преди палеше чакмак от първото завъртане на стартера, а сега върти като замаяна и след доста дълго време стартира и то бавно на 2-3 и накрая на 4 цилиндъра. Това го прави само като е студена. Ако е сутрин или след работа, дори и след като я оставя 1-2 часа без да я карам. Ако загрее и изгася си пали веднага и то не е нужно да загрее на 90 градуса. 34-40 са достатъчни. Колата има и ГИ. При опит да паля на ГАЗ пак е същата работа. Грешки в компа няма, проверявал съм го няколко пъти...... някакви идеи?
  6. Иван Баев

    Странен шум,1.8 20в

    То тоя мотор по принцип си е муден до 3000 оборота. Въпроса е колко е спънат. А щом не клати обороти защо мислиш че стърже от дросела? Ако там има стържене би трябвало да сиима доста аномалии в оборотите. Да не е случайно да ти вие хидравличната помпа. Ако можеш запиши го на клип и го качи да видим какво се случва. От колко време я караш тая кола че ти се струва мудна и така ли е било преди или от както си я взел е така?
  7. Меката връзка мисля е с колекторите. А иначе и моята си е шумна. Откакто съм я взел е така. Чак след 140 и на 4К оборота утихва.
  8. Снимай и ги пусни тук. Може някой да ги знае за какво са или поне да извади схема. Или пък ако успееш да проследиш къде отиват, стига да не влизат в някакви снопове дето не се знае кой какъв е.
  9. Ми то резонатора си е заместител. Има всякакви. Моят специално ми струваше 35лв и 10лв за поставянето. Има и такива от 150лв та чак и 200лв., ама аз не виждам смисъл честно казано. Ти от Варна ли си? Ако си от Варна.... сложих го при Симо долу на крайезерния до второто кръгово от ЖП Гарата посока Тополи.
  10. Ако е е тя като загрее колата и изгаси после няма да запали докато не изстине. Нека да пробва.
  11. Тая кола няма мека връзка преди катализатора. Меката връзка е чак горе до колекторите. Иначе аз съм с резонатор и досега съм сменил 2 такива. Като карам на газ малко бързичко заминават няма как. И аз бях с избушен катализатор като я взех. Чуваше се като прахосмукачка. А ламбда сондата не е на самото тяло. Малко по - напред на самата тръба е. Може и при теб да се премести ако наистина е на тялото.
  12. Да. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=24304&hl=%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BB%D0%B0%D0%BA%D1%8A%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%BA Ама ги няма снимките вече
  13. Не е от карето колеги. Така се надявах ама ..... Майстора каза, че на 80% е сигурен, че е от рейката понеже при навиване наляво и надясно се чувало и някакво пукане. За сега не тече и няма да сменям. Другото съмнение е за шлиците на кормилния прът. Понеже карам с максимално издърпан волан към седалката и ми прави впечатление че като го прибера към таблото това тракане е доста и отчетливо по малко. Може и разкънката със шлиците да е. Ама и него няма да се наема да сменя докато не съм сигурен.
×
×
  • Create New...