Jump to content

mitkofitnesa

Members
  • Мнения

    166
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi TT 8n 225

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

mitkofitnesa's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. На 271 Dymco-то не се събира много добре и е по-подходящо да се монтира Hana, на външна рейка под самия филтър, но това си лично мое мнение Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  2. Производителя си има предписание за монтаж ако някой се чуди [emoji3] Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  3. За мен валтекоподобните инжектори на АС Stag нямат аналог и превъзхождат Херкулеса но и цената е друга Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  4. Щом искаш да научих ето, монтирам AC Stag,KME и LPGtech, като първите две го имат и на най бюджетния им вариант, последния скоро но толкова с уроците другото се плаща, толкова от мен не ми се спори с радио, дано съм бил полезен Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  5. Не само КМЕ го имат и си изчислява мн добре и си въвежда корекциите и си се изглаждат нещата, е не за постоянно де щом е тръгнал инжектор си продължава с отклонението Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  6. При много малко газови контролери има опция за проверка на впръскване то на всеки инжектор Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  7. Колегата твърди че пускат еднакво количество газ но ми е чудно как го е разбрал Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  8. А дали пускат еднакво газ една спрямо друга [emoji848] Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  9. Все пак е по-добре вместо да се гадае да се закачи със съответния софт за ГИ и да се видят данните Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk
  10. Правилно си се ориентирал към газаджия, най-добре да се локализира проблема и отстрани, също така да се прегледат всички засега работещи компоненти и да се направи профилактика и нова настройка за да се подготви автомобилът за дълга експлоатация че турбо автомобилите бързо могат да духнат при неизправна газова.Това е моят съвет освен ако нямаш познания, кабел и софт Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk
  11. Напълно съм съгласен с мненията на колегата Муцев, но трудно става да се обяснява онлайн, сигурен съм че ако го посетиш на място ще хвърли един поглед и ще те осведоми за всички недостатъци и вече ти ще си преценяваш какво ще правиш Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk
  12. KME Extreme заедно с EMER Paladio са най-мощните редуктори с най-голям топлообмен и газта не изтива дори при екстремно шофиране.Моето лично мнение и наблюдение също е такова но ако позволите да добавя само че паладиото има вътре серпентини като на заволито и който го познава знае какво да очаква.За екстрима пък наблюденията ми са че не е много подходящ за турбо автомобили,поради конструкцията му и е възможно свръхналягане при кът оф...аз лично залагам за турбо на туина поне спрямо екстрима се държи по-стабилно в това отношение Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Според мен газта влиза сурова в двигателя,нещо по топлообмена страда,я термостат я водата не се върти поне тук по нета това се сещам иначе на място лесно се хваща,ако не успееш потърси сервиз за газ. Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Сервиза на колегата Муцев е в София Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. Подкрепям мнението на колегата Муцев,и ако може да добавя нещо което няма да се хареса на никой но все пак е истина която трябва да се каже.Когато имаме стандартен автомобил колкото и коне да е може да се газифицира и да не създава проблем,но когато имаме тунингован такъв той има смеси на границата и малко да има спад в подаваното гориво,в случая пропан бутан и както знаем често е нестабилно при уредби с редуктор и ако леко падне повечко и чао на мотора.Бих казал че малко се преувеличава с концепциите за този мотор 2.7 битурбо абсолютно ненужно е да се правят бутилки с две сонди,дебита не е толкова голям,аз ще го направя с една но както трябва.Най-важно е редуктора което е и основният проблем във всички газови системи и повярвай ми с тези смешни такива на BRC и Landi Renzo няма как да стане.Намериш ли начин да сложиш подходящ такъв ако се чудиш погледни с какви КМЕ-та се правят RS-ите и ще си почти успял.Както ти каза Муцев с тези прости електроники да управляваш турбо мотор е все едно не си го чипвал на газ ще е мн муден и ще лапа яко трябва ти нещо мн бързо прецизно и точно -КМЕ,LPGtech,AC Stag или Europegas последния дори е с вграден авансатор.Относно омаслителите са пълня шитня нищо не правят с такива колко тойоти се предадоха не е истина,решението е само едно и професионалистите газаджии го знаят.Това е лично мое мнение натрупано с работа и опит по по-силни такива автомобили които газифицираме,бягаме от таксита и бюджетни решения които винаги създават проблеми.Има изследване на една Тундра за всеки сикен редуктор как се справя и колко прехвалени такива им лъсват слабостите,ще се опитам да дам линк. https://www.google.bg/amp/s/www.autocentre.ua/news/gbo-test-gazovyh-reduktorov-454064.html/amp Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...