-
Мнения
166 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi TT 8n 225
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
mitkofitnesa's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
На 271 Dymco-то не се събира много добре и е по-подходящо да се монтира Hana, на външна рейка под самия филтър, но това си лично мое мнение Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
-
В каква посока се слага изпарителя?
mitkofitnesa отговори в темата на valerko - Автомобилни Газови Уредби
Производителя си има предписание за монтаж ако някой се чуди [emoji3] Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk -
За мен валтекоподобните инжектори на АС Stag нямат аналог и превъзхождат Херкулеса но и цената е друга Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
-
Щом искаш да научих ето, монтирам AC Stag,KME и LPGtech, като първите две го имат и на най бюджетния им вариант, последния скоро но толкова с уроците другото се плаща, толкова от мен не ми се спори с радио, дано съм бил полезен Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
-
Не само КМЕ го имат и си изчислява мн добре и си въвежда корекциите и си се изглаждат нещата, е не за постоянно де щом е тръгнал инжектор си продължава с отклонението Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
-
При много малко газови контролери има опция за проверка на впръскване то на всеки инжектор Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
-
Колегата твърди че пускат еднакво количество газ но ми е чудно как го е разбрал Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
-
А дали пускат еднакво газ една спрямо друга [emoji848] Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
-
Превключване от ГАЗ на бензин при ускоряване
mitkofitnesa отговори в темата на Southpaww - Автомобилни Газови Уредби
Все пак е по-добре вместо да се гадае да се закачи със съответния софт за ГИ и да се видят данните Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk -
Правилно си се ориентирал към газаджия, най-добре да се локализира проблема и отстрани, също така да се прегледат всички засега работещи компоненти и да се направи профилактика и нова настройка за да се подготви автомобилът за дълга експлоатация че турбо автомобилите бързо могат да духнат при неизправна газова.Това е моят съвет освен ако нямаш познания, кабел и софт Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk
-
Напълно съм съгласен с мненията на колегата Муцев, но трудно става да се обяснява онлайн, сигурен съм че ако го посетиш на място ще хвърли един поглед и ще те осведоми за всички недостатъци и вече ти ще си преценяваш какво ще правиш Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk
-
Въпрос за избор на изпарител/редуктор
mitkofitnesa отговори в темата на swetli4ko - Автомобилни Газови Уредби
KME Extreme заедно с EMER Paladio са най-мощните редуктори с най-голям топлообмен и газта не изтива дори при екстремно шофиране.Моето лично мнение и наблюдение също е такова но ако позволите да добавя само че паладиото има вътре серпентини като на заволито и който го познава знае какво да очаква.За екстрима пък наблюденията ми са че не е много подходящ за турбо автомобили,поради конструкцията му и е възможно свръхналягане при кът оф...аз лично залагам за турбо на туина поне спрямо екстрима се държи по-стабилно в това отношение Sent from my iPhone using Tapatalk -
Ауди а6 ц4 2.8 174 разхода на газта скочи 50/100
mitkofitnesa отговори в темата на Georgi99 - Автомобилни Газови Уредби
Според мен газта влиза сурова в двигателя,нещо по топлообмена страда,я термостат я водата не се върти поне тук по нета това се сещам иначе на място лесно се хваща,ако не успееш потърси сервиз за газ. Sent from my iPhone using Tapatalk -
Подкрепям мнението на колегата Муцев,и ако може да добавя нещо което няма да се хареса на никой но все пак е истина която трябва да се каже.Когато имаме стандартен автомобил колкото и коне да е може да се газифицира и да не създава проблем,но когато имаме тунингован такъв той има смеси на границата и малко да има спад в подаваното гориво,в случая пропан бутан и както знаем често е нестабилно при уредби с редуктор и ако леко падне повечко и чао на мотора.Бих казал че малко се преувеличава с концепциите за този мотор 2.7 битурбо абсолютно ненужно е да се правят бутилки с две сонди,дебита не е толкова голям,аз ще го направя с една но както трябва.Най-важно е редуктора което е и основният проблем във всички газови системи и повярвай ми с тези смешни такива на BRC и Landi Renzo няма как да стане.Намериш ли начин да сложиш подходящ такъв ако се чудиш погледни с какви КМЕ-та се правят RS-ите и ще си почти успял.Както ти каза Муцев с тези прости електроники да управляваш турбо мотор е все едно не си го чипвал на газ ще е мн муден и ще лапа яко трябва ти нещо мн бързо прецизно и точно -КМЕ,LPGtech,AC Stag или Europegas последния дори е с вграден авансатор.Относно омаслителите са пълня шитня нищо не правят с такива колко тойоти се предадоха не е истина,решението е само едно и професионалистите газаджии го знаят.Това е лично мое мнение натрупано с работа и опит по по-силни такива автомобили които газифицираме,бягаме от таксита и бюджетни решения които винаги създават проблеми.Има изследване на една Тундра за всеки сикен редуктор как се справя и колко прехвалени такива им лъсват слабостите,ще се опитам да дам линк. https://www.google.bg/amp/s/www.autocentre.ua/news/gbo-test-gazovyh-reduktorov-454064.html/amp Sent from my iPhone using Tapatalk