Мисля, че има заместители (не са червени) на закс. SACHS 558 297, но не гарантирам.
Аз карах със спортното, но го смених с обиконовено. Намерих си пружини със съответният теглови индекс, взех си нови амортисьори и съм доволен.
На мен на тръца ми писаха 4та категория. До сега беше 3та. Явно са решили да олабят малко тия така наречени категории, но се говори, че идната зима ще спрат и 2ра категория да влиза в центъра.
A защо точно от габаритите искаш да вземеш захранване? Обикновенно модулите за дневни светлини следят точно габаритите и като ги включиш модула се изключва.
Синият датчик който си очертал е температурният. Ако е скапан ще лъже компа за температурата и може да получиш описаните от теб симптоми. Ако можеш да боравиш с мултицет във форума има графика на стойностите на датчика при различна температура. Ако не можеш- купи нов. Не е скъп.
При мен имаше подобно нещо. Като я запаля студена започваше да се тресе, не работи равномерно и понякога гаснеше. Смених бензиновият инжектор на цилинтъра в който ми записваще мисфайъри и се оправи.
П.П беше точно като при @kurty след като свалих инжектора го мерих и беше прекъснал. Почукнах го малко на бюрото и се оправи.