Jump to content

puhy

Members
  • Мнения

    819
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно puhy

  • Рожден ден 26.06.1972

Друго

  • Kaра
    ДушегуП

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Люлин

Последни посетители

4823 профилни разглеждания

puhy's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Актуализация на цената - 35 лв, сиви стелки, шофьорската е със забележка изгорено. Снимка има по-нагоре.
  2. Колега Здравей, предлагам ти 300 лева за джантите.

  3. Алкантара не е обърната кожа През 1972 г. японците сключват споразумение с италианското химическо предприятие ENI за производство и дистрибуция на новата тъкан. За целта е създаден джойнт-венчърът Alcantara SpA, който и до днес държи правата върху едноименния материал. Алкантарата се произвежда чрез сложна последователност от процеси. Основата на материала се преде от свръхтънки двукомпонентни влакна с поетичното име "остров в морето" (island in the sea). Тя се подлага на дълга поредица от химически и текстилни производствени процеси - перфориране, полиране, импрегниране, екстракция, окончателна обработка, боядисване и т.н. Крайният продукт има изключително широко приложение. Използва се за тапициране на мебели, дрехи, бижутерия, шлемове и, разбира се, за автомобилни и яхтени интериори. Състои се от 68% полиестер и 32% полиуретан, което го прави изцяло композитен. Съставът от материали придава на алкантарата повишена износоустойчивост и издръжливост на зацапване.  На вид и допир японско-италианската тъкан напомня силно на велур, заради което често я определят неправилно като "кожа". В автомобилната проимишленост обикновено се прилага за тапициране на интериора на скъпи модели. За целта се използват три разновидности. Cover служи за седалки, с Panel се облицоват кори на вратите, а със Soft се "обличат" арматурни табла. Някои видове алкантара - например Ultrasuede - имат способността да забавят разпространението на огън. Това ги прави особено подходящи както за вътрешно обзавеждане, така и за автомобилни интериори. Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
  4. Здравейте, продавам два комплекта оригинални мокетени стелки за А4 B6 и доколкото съм запознат стават и за B7. За седан и авант нямат разлика. Отлично състояние, само на сивия комплект има изгорено от цигара и е по-смачкан мокета на шофьорската стелка. Цена 70 лв. на комплект. Телефон 0 осем осем осем 12447 седем. Или на лс Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
  5. Изобщо не съжалявай, 6 e повече от 5, а ако размислиш за седан обади се, работя в Елин Пелин. Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
  6. Ако още търсиш 1.9 TDI, хвърли едно око на моята, опитах се на ЛС да ти пиша но нещо има проблем.
  7. Знам за случай с пасат б3 където проблема се оказа в един от моторите на ел. стъклата. Ако си с тази екстра имай го предвид. Споделям го, защото също знаещи и можещи хора търсиха консумации, протривации и т.н. и също дълго време без точна диагноза. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
  8. Вдъхновен от успешния ремонт цитиран в линка и аз се снабдих с въпросния IPC SLA2402MS , без да забележа във еуфорията си че моя баласт е LAD5GL и съответно е доста различен. Също опитах ремонт след поръчка на дручи части - замених 3-4 транзистора, но и при мен явно влагата беше разказала играта на платката около един SMD резистор. След ремонта баласта работ? около 3-4 месеца. Аз събирах сили и време да направя DIY за този модел. Добре че се замотах - фара започна да не пали от първия път, постепенно и от втория ...и накрая се предаде. Сменял, разменял съм крушки за да елиминирам тази променлива. Нещо се стиснах за пари и си реших проблема с китайски noname баласт за D1S от лепенкатунек магазин. За съжаление не бях елиминирал проблема с конденза във фара и китайчето почина също за 4 месеца. Може и да е от лошо качество, не от влага. Сега временно съм с D2S крушка и т.н. докато си намеря хубав баласт. А решението с влагата във фара се оказа доста елементарно - http://www.audizine.com/forum/showthread.php/301583-DIY-B6-A4-O-Ring-Fix-for-S4-and-E-Code-Bi-Xenons ПС: Ако някой има нужда от въпросния SLA2402MS - на ЛС. ПС2: Приемам оферти за LAD5GL.
  9. Има нещо с тия стъкла на Авантите. Аз докато имах Авант ми се случи да се пръсне в движение видимо от нищо. Пак беше през зимата и пак с включен нагревател. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
  10. Сваляш предна лява гума, сваляш подкалника и всичко ще ти се разкрие кое и откъде капе. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
×
×
  • Create New...