Jump to content

Korekom

Members
  • Мнения

    53
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 RU

Контакти

  • ICQ
    25409607

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Стара Загора

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Korekom's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Най-вероятно ще се окажете прав - на долния маркуч от изпарителя има муфа, след която е оригиналния маркуч на ауди от блока на 90 градуса. Това с муфата мога да пробвам да го сменя с цяло парче маркуч - не знам обаче водните маркучи за към изпариятеля със същото вътрешно фи ли са като оригиналния маркуч, който излиза от блока. Качвам видео да видите как е системата: https://www.vbox7.com/play:ebfb85b646
  2. Здравейте! Знам, че темата е стара но като се зачетох, се оказа, че проблемът ми е подобен. Но не съвсем... Колата е В3 РУ двигателя, карбуратор 75 коня. Февруари месец смених радиаторчето на парното - старото беше задръстено и течеше под таблото. Постоянно губих антифриз до тогава и нямах парно. След смяната нямах драми с обезвъздушаването - мачках големите маркучи, парното тръгна и само веднъж долях антифриз и така до сега нивото в казанчето не е мръднало. В началото на месеца при прибиране от морето (~240km път, от които съм минал 220км някъде )на 20км от града ми взе да придърпва на газ все едно газта свършваше. Колкото по натискам газта и почва да спира все едно натискам спирачка. Прехвърлих на бензин и се прибрах. Заредих газ и се оказа, че имам поне още 10л в бутилката! Имах 1 излизане след това извънградско и като загреее добре колата - до тогава върви - и пак почва да придърпва на газ. Смених на бензин и се прибрах но давеше колата - при спиране на двигателя не мога да запаля и дави свещите та сложих други стари да се прибера. Отдадох го на задръстен газов клапан - сложих нов ловато, задръстен въздушен филтър - смених го както и маслото и последно смених тампона под карбуратора - старият беше видимо здрав и нямаше прокъсано и не изглеждаше крив/деформиран. Тръгвам след това на път и на първия баир почва да прекъсва направо на газ и да гасне. Едвам издрапах и спрях на равно - изпарителят обледен, горния маркуч (самият изпарител е монтиран вляво под карбуратора и двата маркуча за него идват директно от блока) е топъл а долния леден... Гледам казанчето за антифриза - не е мръднал антифриза, пипам двата големи маркуча от двигателя до охладителния радиатор - врели но меки и се стискат без усилие. Маркучите към радиатора за парното - горещи но и те меки... Почнах да стискам големите маркучи и леко отворих капачката на казанчето - първо каза фъс и после взе да надига нагоре течността. Леко задържах и малко дори преля отвън.. Двигателя изгасна и само стисках горещите маркучи. Като отворих пак леко капачката и течността спадна до където си стои но маркучите още меки. Така се прибрах - позатопли изпарителя, вече и долния маркуч стана топъл, колата не прекъсваше но бях само по надолнище с малко газ на 5-та... Датчика доста време стоя над 95С докато спадна под 90С.... В какви филми влязох? Как при всичко обезвъдушено и каране доста км това лято ми замръзва изпарителя, давя на бензин (богати смеси) и маркучите меки?
  3. Благодаря! При сглабянето се оказа, че съм счупил щипката на малката клапа, пластмасовата, която е най вляво на кожуха. Тя регулира обдухването към таблото. Пробвах да побългаря с тел но щипката се вади и ще трябва или да махна клапата или да я застопоря в дадено положение. Как да я оставя да обдухва таблото - в най-долно или най-горно положение?
  4. Здравейте колеги. Разглобих днес всичко и съм изкарал тунела с радиаторчето. Беше ясно, че клапите са леш но и текна сериозно радиаторчето (и то баш по средата на зимата!)и почна да ми тече в краката антифриз. Има 4 клапи - 3 в тялото на радиатора и 1 в тялото с перката. Тази клапа, която е в тялото към перката и нея ли да облепям? Вероятно регулира потока от перката по тунела. Лека вечер.
  5. Над година и половина карам с Денсо но ми ги внесе приятел от щатите. Гледал по каталог свещите и същите излизали и за шестаците на ауди. Колата ми е карбуратор RU мотора. Миналото лято смених изпарителя и пак вървят ОК. Ето го модела:
  6. Здравейте! За да не пускам нова тема ще задам въпрос в тази. Преди почти 3 години смених тампоните на задния мост на моята В3-ка. Махнах оригиналните - не чукаха/тракаха но обслужвах ходова част и викам всичко да сменя. От месец взе нещо да чука отзад от дясно на неравности все едно бие ламарина и май тампоните са за смяна. Все още не съм я водил в сервиз да прегледат. Предният път сложих Мууг или Феби - не помня но ми ги похвалиха като издръжливи. Колко да са издръжливи - пак малко над 20 000км изкараха... Каква марка тампони да взема да изкарат повечко този път?
  7. Korekom

    Проблем мигачи

    Подобен проблем се появи и при мен. При включване на ляв мигач веднъж се включва, веднъж само бучи и не светва, друг път се включи, побучи си малко и ту светва ту не. Проблемът се задълбочава и скоро трябва да му обърна внимание!
  8. Не успях да закарам колата в сервиз та извиках колега с В3-ка да я огледаме на място пред нас. Изобщо не си личеше от къде е изкапала спирачната течност от казанчето. Колегата разви металния накрайник на маркуча до долната помпа на съединителя и се оказа че в маркуча няма спирачна течност. Ако правилно съм разбрал този маркуч идва от горната помпа. Напълнихме казанчето със спирачна течност и тя стигна до края на маркуча до долната помпа. Имах подръка долна помпа и колегата ми я смени. Зор му беше наистина, пробвах се и аз но съм с наднормено тегло и едвам се пъхам в коша на колата. А като се навра уж за работа почват ръцете да ми пречат... По-голям зор от поставянето на помпата се оказа металния накрайник на маркуча към долната помпа. При обезвъздушаването просълзяваше оттам и голямо натягане падна докато спре да сълзи и обезвъздушихме системата. Сега вече имам съединител, малко по-твърд ми се струва но се връща пъргаво педалът а и лесно се включват скоростите. Ще наблюдавам нивото на спирачната течност тези дни и дано всичко да си е ОК. Старата долна помпа е Боге и надали е сменяна изобщо. Не им разбирам но ми се струва че все още работи - като затапя отвора за маркуча с пръст и натисна буталото сгъстява въздуха вътре и не изпуска но как е била със спирачна течност и по-голямото налягане дали тя е течяла отнякъде - кой знае.
  9. Честит Гергьовден колеги. Тази сутрин ще потеглям с колата и натискам съединителя и веднага потъна. Не бях я карал 3-4 дни като последно тази седмица доливах течност за чистачки и долях и спирачна течност - казанчето беше пълно до половината. Явно лампата на таблото ми е изгоряла защото този път не светеше че е паднало нивото на спирачната течност. Успях да изключа от скорост и да запаля двигателя. Вдигам капака и гледам казанчето със спирачна течност празно.... Под двигателя голямо петно - интересното е, че е под кората под двигателя. Ако са текнали някъде от 2-те помпи на съединителя не трябваше ли петното да е под скоростната кутия/под краката на шофьора?
  10. Купих днес AFA 60Ah (HS Plus модела). Утре ще го монтирам. afa hs plus Пише необслужваем но май 2-та капака над клетките се махат - т.е. ще може да се наглежда/допълни нивото на клетките след гаранционния срок
  11. Да повдигна малко темата. Мислих си, че съм с Fiamm акумулатор а той бил Faam. Сега съм го сложил да се зарежда та го разгледах. Изрових му гаранционната карта - оказа се, че е купуван 2009 пролетта. Колата я имам от 2010 и досега съм с него акумулатор - 60Ah Faam. Няколко пъти съм го зареждал досега преди зимния период - допълване на клетките с дестилирана вода и пълен заряд до горе. Превантивно за да нямам проблеми. Колата се кара предимно извънградско и допреди седмица-2 нямах проблем с паленето. Сега като застудя и нещо замаля - по мудно завърташе стартерът, светлините на таблото и радиото премигваха при палене. Днес даде 10,5 волта мерено с мултицет и не каза дори цък. За 8 и половина годишен акумулатор си е направо геройство да издържи досега! Правят ми отстъпка в 1 сервиз за нов Ennexy акумулатор но не съм ги чувал. Не ги хвалят, просто казват, че ставали и си държали гаранцията. Отзиви има ли някой за тази марка? Бюджетния е под 110лв а някакъв силвър е около 130 с отстъпката.
  12. Благодаря за информацията. Конкретно за този модел пише, че управлява през ШИМ до 40% да светят дългите. Видях други модели из нета през MOSFET, модели, управляващи през + или -. Тези през + винаги са с по-малко на брой кабели на свързване. Да препоръчаш модел/да споделиш ако ползваш подобен модул на кой модел си се спрял?
  13. @Chitatelia за такъв модул ли става въпрос: http://www.elimex.bg/product/106921/ustroystvo-za-avtomatichni-dnevni-svetlini-za-avtomobil-drl.html Лесно ли е за монтаж примерно за лаик като мене да се справя сам?
  14. Година и 3-4 месеца ги карам Филипсите от горния линк. За същото време колега пак с Б3-ка с правена инсталация с поставени от него релета и ток взет директно от акумулатора вече кара с 3-ти чифт GM пак с повишена светлина. Моите филипси светят но замаляха сериозно - вземе ли да се смрачава и нищо не виждам! Падне ли мрак си светят но не както в началото - все едно съм със старите обикновени крушки. Просто с тези "дневни светлини" явно съм им взел ресурса... На дълги пак е ден но на късите се налага да включвам халогените понякога че да замяза светлината и да виждам дупките на пътя и липсващата маркировка.
×
×
  • Create New...