Jump to content

Бат Сашо

Members
  • Мнения

    732
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Бат Сашо

  • Рожден ден 15.04.1977

Друго

  • Kaра
    A4 1.9 TDI

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Контакти

  • Skype
    snd242

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Бат Сашо's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Е как като е за малкия лентов кабел?
  2. Не е същия, този е с малките шлици. Вижте темите по въпроса, не че не става, но е свързано с повече преправяне. Хиляда пъти се пита вече за смяна на волана.
  3. И аз имах тази дилема, затова си ремонтирах оригинала и така работя и до днес. При моята машинка пластмасата на тръбичката е с неправилна форма и излиза през капака. Има шлиц и няма как да се върти това нещо. Ето ви снимка, анализирайте!
  4. Тръбичката трябва да е скъсана, разглоби напълно провери и ще видиш. Струята не трябва да се движи с чистачката. Двете тръбички са независими една от друга.
  5. Тръбичката като клеяса се къса и почва да пълни с течност механизма. Той почва да се окислява и да се износва. Има вътре на зъбното колело една пластина, която прави електрически контакт, тя заминава. А че тръбичката е скъсана може да разбереш, ако струята се върти заедно с чистачката. Когато е редовна пръска в центъра на стъклото.
  6. От фейслифта на старото не стават, трябва номера да почва с 8D0 ако си преди 1998. Поне при мен не ставаше и реставрирах старото с парче от пълнител, ако проблемът е в скъсана тръбичка. Направих един сбироток от две - едно и така.
  7. Здравейте,колега.Искам да ви попитам за една в която сте били участник.За центровка на помпа на A4 b5 AFN.Не знам колко ви е прясно,но сте писали за разхлабване на 4ри болта.Обаче реално бих могъл да имам достъп до 3 от тях.Предните два до които се стига от дупките на шайбата и задния.

    Този чиято глава е от вътрешната страна на шайбата идея нямам как да го бутна.И моята кола е АФН 1997.Някакви съвети можете ли да ми дедете.Нещо за размисъл и евентуално като се прибера да започна да чупя :)

  8. Същият вариант е направен и при мен и работи от около година.
  9. Тези свещи като гледам, можеше да минат само с измерване на съпротивлението.
  10. https://www.youtube.com/watch?v=gZWWjPhtl-c Виж това дали ще е полезно?
  11. Показва, точка между 130-140, много е в закъснение. Плочката е за друго.
  12. Не върви ли комплект? Иначе само горното е с номер 3B0 201 896. https://www.ebay.co.uk/p/GENUINE-VW-FUEL-FILTER-PART-NUMBER-3B0127400C/652287484
  13. Близо е до нормалното, на 110 коня е 0,9 като прави пикове над тази стойност.
  14. Турбото може да се огледа дали е сухо и има ли луфтове. Ама аз при този мотор последно бих го заподозрял. Те и мен така искаха да ми хлъзнат в един сервиз, но за другия мотор. Виж си първо картерната вентилация как е, че от там дърпа масло, ако не бачка. После луфта на турбината и мазно ли е положението. Ако не е, отиваш на чоплене по-мотора например: коксували масло събирателни пръстени, гумички на клапани, гарнитурка и т.н
×
×
  • Create New...