И така... Да се знае за да не се вика неволята(както правих аз). Най-важното нещо е да се бележи позицията на рамото което се захваща за пантата на капака и оста на мотора. На вид оста е с еднакви шлици,но рамото влиза само в едно положение.Всичко назад по веригата няма смисъл. При мен се оказа ,че точно тази белязка съм я изпуснал и се наложи да сглабям моторите на място им от пантата назад(голям филм) . След три дни мъки стана работата. Без адаптации и други магии,след като събрах моторите ,ги махнах от пантата да си висят на кабелите и им пуснах по един цикъл отворено/затворено от бутоните на капака. След това монтирах на място и пуснах адаптация през диагностиката. Позицията на отворено е ОК и показателите са 100% отворено ,10% затворено. Към момента да чукам на [emoji268] всичко е ток. На моменти не тръгва от първо натискане,но като повториш става магията. Изпратено от моят M2101K9G с помощта на Tapatalk