Jump to content

Гавраил

Members
  • Мнения

    121
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 quattro

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Haskovo
  • Интереси
    Fishing
    r/c models/
    drive

Последни посетители

1598 профилни разглеждания

Гавраил's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Гавраил

    трудно пали

    При мен е същата работа ,сменени 3бр. различни темп.датчици НОВА помпа,почистени инжектори,нов горивен филтър ,нов регулатор на рейка,+ смяна на дросел за проба! Няма записани грешки,зимата сутрин пали от раз,следващите паления са със повече въртене, сега като се затопли времето вече и сутрин пали по-трудно,инжекторите освен ,че са почистени на ултразвук са замервани и на стенд за за дебит! Много е дразнещо но.......!
  2. Колега няма ли риск ,при по-високи температури да се промени формата на филтърната кутия ?
  3. Гавраил

    Теглич

    Колеги някой има ли идея, дали теглич от А6 Ц5 седан става на Авант куатро?
  4. Сетих се и за друго колега , сменил си помпа , а горивния филтър? А регулатора на горивната рейка ? Тези компоненти ако не са изправни няма да ги отчете диагностиката!
  5. Ако останалата периферия е работеща, неадекватен отговор при ускорение(слабо) ,нестабилен празен ход(това се отстранява частично при почистване) , ограничава налягането на турбината. Поне при мен са това, но тя и диагностиката си показва,ако я попиташ !
  6. Ако коментара е към мен,не ме бърка да отворя мотора турбина имам резервна, пари на майстори за ремонти не давам. Верно трябва да извадя някой лев (към 1000 примерно) за части но ,това е ! И все пак колата е на над 300 000 км. нищо ,че на километраж я взех на 109 000 !
  7. Мислех да покарам още малко и тогава да споделя но........както и да е. От чисто любопитство пробвах! Пък и реших ,че ако не помогне няма и да навреди! Защо съм решил така то си е моя работа! Сипах от въпросната добавка преди около 5000км. От както е в мен само веднъж съм карал с масло 10w40 след това на всеки 7000км. се сменя с 5w40 и една смяна 5w50! Проблеми с разход на масло съм нямал до 1л. на смяна(единствено след продължителни магистрални заварки доливам повечко - за мен това е нормално)! Тракане на повдигачи не съм чул.Единствено чувам шум от веригата на валовете . Компресия не съм мерил нито преди нито след сипване на добавката! Мотора е на незнайни километри! И преди и след сипване на добавката си прави 230 км/ч .( това последното го пиша не да се хваля ,просто имам лошия навик когато видя празна отсечка на магистралата ,да вадя насъбралия се конденз в ауспуха.) ! Мотора е 1.8т AJL.
  8. Гавраил

    Fis дисплей

    Здравей колега,моя дисплей съм го сменял с китайски , декември 2015 .При един момък в Пловдив ,доволен съм не е правил проблеми ! С гаранция 12мес.Цената по спомен бе около 150лв.
  9. Гавраил

    DRL на дългите

    Към автора ,по-лесно ми е да го свържа от колкото да обясня , по смътни спомени : намираш + след контакт за управляващия кабел, "-" за купето ,за основното захранване "+'' някъде под волана имаше доволно "+"сови кабели и за дългите трябва да проследиш къде им е захранването и ги подвързваш за тях , те са 2-ва. при мен мисля ,че бяха сиви.
  10. Гавраил

    DRL на дългите

    И аз съм с подобен модул от почти 3 години,намерих го в ОЛХ и за мой късмет се оказа продавач от моя град.Монтажа е лесен ,стига да имаш елементарни познания.има настройки за силата на светлината от 25 до 50% ,изпращане до вкъщи със забавяне 5,10,15..........сек. и още някакви екстри мисля.Включват се малко след стартиране на двигателя ,чува се и характерен звук от модула ,и малко след изключване на мотора се изключва и ДЛР-а. В началото ме дразнеха ,че светят жълто и бях решил да сменям крушките с ЛЕД такива, но се оказа ,че няма да работят с пониженото напрежение и се отказах от тази манипулация.Нямал съм проблеми с модула и куките.
  11. Предполагам ,че грешките са моментни а не постоянни,в противен случай мотора щеше да гасне / конкретно за помпата / Имам под ръка BOSCH - диагностика
  12. Здравейте колеги, от известно време еку-то започна да реже налягането на турбото ,закачих я и излязоха следните грешки: 04DF-Клапан за вентилация на резервоара .Свързване на маса. O4EB-Реле на горивна помпа.Свързване на маса. 04EE-Клапан налягане принудително пълнене. Свързване на маса. Имате ли идея дали и трите компонента от списъка са с обща маса, а може би и "+" И на къде евентуално да се насоча в търсене на проблема. Прегледал съм основно гумените маншончета , буксите /пиновете в тях/ и до където можах да проследя кабелите за протрито или оголено. Има ли конкретни бушони които да отговарят за тях? Става дума за 1.8т AJL.
×
×
  • Create New...