Jump to content

jim1

Members
  • Мнения

    1390
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

jim1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. jim1

    Проблем с ESP

    Колеги, 1.8 куатро 2000г. От време на време светва иконата за ESP на дисплея и понякога когато натисна спирачките ме удря като все едно ABS се включва. С диагностика но не ваг ком излезна грешка 01542 Yaw sensor. Дали ще е това или нещо друго? Някой ако се е сблъсквал ,може би също и на А3-ки може да сподели? Благодаря ви
  2. jim1

    Търся ръководство за TT

    Аз я имам на английски
  3. jim1

    Проблем с халдекс

    Здравейте колеги, някой има ли ключ за смяна на халдекс филтър, първо поколение да му го заема за малко. Аз съм от Пловдив. Мисля да сменя филтъра и маслото на моето ТТ 2000г.. Ще почерпя. Мерси
  4. сменена ми е вратата на шофьора и ключалката и не мога чрез нея. Става въпрос само за централното, иначе с ключа пали
  5. Зравейте, някой със Ваг ком да се пробваме да обучим ключ/дистанционно на ТТ 2000г. от Пловдив? мерси
  6. Извинявам се че изплозвам темата, но някой със Ваг ком, да се пробваме да обучим ключ/дистанционно на ТТ 2000г. от Пловдив? мерси
  7. по добре отиди на сервиз първо
  8. не искам да те разочаровам но най вероятно километрите са + още 300 000 да кажем. за този двигател и боза да налееш ще върви. най добре каквото и да е 5-40. проблема на горенето не е от маслото. оправи си двигатели. иди на сервиз
  9. приятелю, колкото и да е сензор и т.н. недей да му се доверяваш за това след колко и кога да си сменяш маслото. един съвет от мен. и за двигателя ще е по добре!
  10. първо господа, нека изясним някои понятия. Понятието "long life" означава общо взето 90% извънградско каране. Или както четах мнение на инжнер мисля че беше от GMC в тест изпитания на масла Mobil за тяхните заводски автомобили - 1 светофар и магистрала. Ако цикъла ти е друг на каране от това, маслото се препоръчва от прозиводителите (това също може да се прочете в някои случаи и по тубите) да се сменя по често. Стандартно това по често стана общо взето 1г. или 15000 км. което дойде първо. Маслото лонг лайф е нормално масло, както другите "нормални" масла за които ти говориш но нямат съставките които да изкарат 2 г. или 30 000 км. пробег както със него. Това е като да кажеш - да, искъш да се напиеш със Бляк рам или със Дом Периньон. И със двете ще успееш, но със второто ще ти излезне малко по скъпо нали? Въпрос на избор на клиента... Ти му препоръчваш да не изпозлва такова масло, видел ли заради наслагванията които се получавали. Да ама тези наслагвания се получават когато са карани много километри, повечето градско, без спазване на лонг лайф режима. Човека ти каза че ще го смени на 10 000км. от което със сигурност няма да стане нищо на двигателя в сравнения с другите "нормални" масла както ти се изразяваш. Ако искаш може да вържем бас и да бъдем там и да видим състоянието на двигателя, а също и маслото след тези 10 000 км. ? Говорим за съществено различни неща. П.С. Когато режима не е лонг лайф, маслото - същото - играе роля като другите масла, когато се кара в режим градски и по честа смяна или каквато и друга комбинация. Въпроса е че е по скъпо
  11. с една дума със собствено мнение казваш че маслото не е подходящо за смяна на 10 000 км. което е пълна глупост. тези лабораторни анализи показват че маслото може да държи до 30 000 км. при положение че караш на лонг лайф стил. знаеш ли какво е това изобщо? никакъв ама абсолютно никакъв проблем няма да се сменя това масло на по малко километри и нищо няма да стане на двигателя! стига с тия градкси, сервизно квартални лъжи и заблуждаване на хората.
  12. дай ми доказателство че лонг лайф 5-30 масло е вредно за двигателя ако се сменя на 10000км?
  13. какви фантазий и легенди се разказват тук не е истина!! нищо му няма на маслото и абсолютно никакви проблеми няма да имаш ако сменяш на 10 000 км.
  14. jim1

    масло 5w30 na 1.8 jn

    никосаул го обясни добре. В крайна сметка, ако е здрав двигателя независимо на колко км. каквото и масло да му сипеш - няма да има проблеми. повдигачи и т.н. са механични проблеми. рядко маслото ще го оправи. за нашия климат според мен оптимално е 5-40 на всички МПС. В крайна сметка всеки си решава.
  15. jim1

    масло 5w30 na 1.8 jn

    сменяй го без проблем. ако двигателя ти е ок и не харчи масло, вискозите е от малка разлика. най вече зависи ти как караш. ако пържиш колата и лятно време караш с голяма скорост продължително на магистралата си сипи 5-40. при всички други и с 0-20 да си проблеми няма да имаш.
×
×
  • Create New...