Jump to content

L1feGuard

Members
  • Мнения

    60
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi a4 b5

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Dobrich

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

L1feGuard's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Изключи дебитомера и пробвай как ще върви Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk
  2. При мен проблема се задълбочи,освен че пали от 2-3 път започна и като запали работи 20 секунди и гасне и така 1-2 пати,после спира да гасне.Забелязах че и вибрациите са повече от нормалното.Наскоро смених свещи и температурен датчик но нямаше ефект сега почнах да си мисля за дебитомер и кабели.Та нещо да ме насочите от къде да започна.
  3. Аз съм с Б5 1999г със същия мотор с газов инжекцион,мога да кажа доста здрав мотор,разхода ми се вижда малко по голям от колкото трябва 10 извън градско и 12-14 градско но се търпи на газ Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk
  4. Въпросът е аз и в дввте групи ли трябва да влизам или само в 060,извинявам се предварително Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk
  5. Значи цъкам само на канал 60 и никъде другаде? Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk
  6. 1.8 125 кс 1999 година фейслифт apt код на мотора с какво задвижване е Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk
  7. Как направи адаптацията може ли повече инфо. Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk
  8. И при мен е там някъде 13-14 градско Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk
  9. Това с паленето от 2 3 път е обща болка незнам някой дали е решил проблема за трайно...колкото до това с прехвърлянето от газ на бензон може да е от газта просто не и стига гориво и прехвърля на бенз,при мен го прави само когато газта е на свършване и карам над 3к оборота ме прехвърля на бенЗ. Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk
  10. Сега се появи и друг проблем след като запали от 2 3 път работи 20 и изведнъж гасне.....и така 2 3 пъти докато заработи.отделно ако подам газ почва да се изтърсва незнам вече къде да търся проблема.отделно и антифриз губи гледам тече зад двигателя от съединението което влиза в купето...явно като пускам парното и протича. Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk
  11. Някой да е решил по някакъв начин проблема? Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk
  12. L1feGuard

    Нямам парно

    За футовете мога да ти помогна задържаш копчето за вентилация и натискаш копчето за температура + Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk
  13. Почвам да се съмнявам в температурния датчик.на студен двигател сутринта на канал 51 на климатроника ми показва 26 градуса след запалване на и малък престой на таблото температурата нямаше 60 градуса а на климатроника показваше вече 90... Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk
  14. Бензиновата помпа я смених с нова преди 2 месеца ,нямаше проблем с паленето до преди да стане по хладно,къде е този клапан ? Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk
  15. Аз моя го смених и пак си пали от 2 3 път Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk
×
×
  • Create New...