Jump to content

venkYYY

Members
  • Мнения

    1101
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Относно venkYYY

  • Рожден ден 27.12.1991

Друго

  • Kaра
    Икономично

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Варна
  • Интереси
    Audi A3 1.9 TDI - ASZ

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

venkYYY's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

2

Community Answers

  1. Пичове да обновя малко темата, промихме системата на моето ауди и парното тръгна.... Промихме го с лимонена киселина от хранителен магазин 6 пакетчета киселина и всичко се изчисти много добре, вече имам парно
  2. Аз мисля тези дни да започвам моята защото започва да застудява
  3. venkYYY

    Увиснал таван на А3

    Евала колега! Малко хора занимаващи се с нещо биха си издали тайните... Таван за претапициране не е никак лесна работа, особено по ъглите, тогава като писах темата правих старото ми А3 8л и беше що годе лесно понеже плафона беше от малките и стана перфектно, на сегашното пак 8л, но фейслифт с големия плафон не стана перфектно, но пък вече 2 години карам, забележките които останаха са минимални, просто с колегата не успяхме да го изгладим напълно. Остана колонките да му направя, че вече 2 години ще станат карам без колонки понеже все други работи "правя" по колата
  4. За да махна скобата и да източа антифриза който е на 2 месеца трябва да си махна и металната кора което е малко трудно на улицата... Та въпроса ми беше какъв препарат за премрахване на утайки и ръжди?
  5. Здравейте колеги, и на мен ми предстои да правя такова нещо, обмислям да направя предварително обаче байпас на радиаторчето на парното и след това да промивам, обаче вероятно заради това, че темата е стара и не виждам препаратите които е ползвал колегата... Някой ако може да каже от какво е доволен и какво не? Снощи извадих термостата и колата сравнително по-малко грее от преди това.. та поне сега докато е изваден да се възползвам от това да промия... Мисля първо да източа антифриза през пробката на радиатора и след това вода и препарат... но какъв да използвам?
  6. Здравейте пичове, имам същия проблем но мисля че само трябва кабела ми да се намести на централна позиция и ще се оправи, т.е. трябва да се качи на диагностика съответно, да се намести и да си сложа волана обратно. преди време слагах ръчка за темпомат и при ваденето на волана нещо явно разместих кабела и ми светна ESP-то... Вчера сменях вътрешни накрайници и волана върви на една страна, т.е. задължително реглаж и ми се иска преди реглажа да си наместя това нещо за да може всичко да се направи както трябва... Та въпроса ми е някой може ли да каже последователността на кой канал трябва да се отвори за тези % спрямо ъгъла на завиване и да се намести на 0
  7. venkYYY

    Загубен секретен болт

    Пробвай с на някой твой познат/приятел... и аз го бях изгубил и стана със секрект за друг болт.. просто трябва по внимателно
  8. Здравей,да те питам нещо да за въпросните клапи за парното?

  9. venkYYY

    Ауди А3 ASZ Stance&diesel power

    Разпитах как стоят нещата относно него казаха ми, че е добър за роторни помпи само... Помпи дюзите не ги разбирал, върнахме колата със стоков софт, вчера я карах на много сопи със стоковия софт... и термостата отваря, не мога да и хвана спатиите на тая кола... мисля да взема едни здрави АРП болтове за главата и да я стегнем хубаво, да я покарам и ако продължава да работи както трябва термостата да я мапвам на ново. Доволен съм поне, че ПДК се отнесе коректно като говорих..
  10. venkYYY

    Ауди А3 ASZ Stance&diesel power

    Малко да обновя темата, че от доста време не бях влизал във форума, ТАЗИ КОЛА НЕ СПРЯ ДА СЕ ЧУПИ СЛЕД НАМЕСАТА НА ПДК ЧИП ТУНИНГ и никой не поема отговорност, всички се крият като женски полови органи... извинявам се за изказването просто ми е дошло до гуша. Миналата година след картера духнах гарнитура на глава, ревизия на цялата глава, нова гарнитура, болтове и т.н... налях една шапка с пари за да е всичко качествено и чисто ново... подкарах я супер щастлив и доволен и бам след 1000км отново колата надува. 3 термостата смених защото мислех че проблема е в тях, но не е явно... да кажа на всички мераклии с къстъм проекти, не ходете там... имам уговорка за днес с приятел да отида при Radeff performance garage, който в момента е на мястото на TST Racing, момчето е с а3ка 90 АГР, в момента е с променлива геометрия и е на 280 коня със сток карантия... колата държи, а той кара на бургия яко... аз си пазя колата и не спира да се чупи... Надявам се там всичко да се оправи, ще дам инфо за резултати по нататък.
  11. Здравей, може ли да те питам нещо, че съм нов с аудито си?

  12. Адски прав си, с фолио става, но до колкото знам малко хора се захващат защото е бая трудно... Пробвай някой така с фолио ако се навие, получава се добре и не струва 200-250 лв. както едни огледала от S3
  13. Ок, благодаря! Надявам се да светне с тези фарове, че със старите си беше живо тормоз да карам през нощта.
  14. Пичове, гледам сте ъпнали темата за фаровете да ви запитам... Продадох си фаровете на А3ката(фейслифт) и сега предстои да вземам от S3 facelift с оригинален ксенон, но колата е от Англия. Чувам, че имали лостчета вътре за завъртане от английски към европейски? Някой да го е правил? Ако би могъл да приложи и някоя снимка да видя къде е това лостче. Благодаря!
  15. venkYYY

    1.9tdi буст метър

    Колегата е прав по принцип относно лънча,,, аз дори преди бях с такова и лънч на 2500 об/мин... тя от 2500 като тръгнеш само си разпилява гумите... ефект нулев, доколкото сега лънча ми е на 3500, но и сетъпа ми е коренно различен и вече малко повече се усеща смисъла, нищо, че колата пак върти като замаяна... И по-скоро бих ти препоръчал отново да отидеш при Пепи, West Coast, отколкото при адлер....
×
×
  • Create New...