Jump to content

Boo_88

Members
  • Мнения

    24
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Boo_88

  • Рожден ден 27.04.1988

Друго

  • Kaра
    Audi 80; Audi A4 B6

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Boo_88's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ами да, смених маховика заедно със съединителя пълен комплект 1200лв ми излезна на Luk, и всичко заспа. При мен тва беше проблема с такива симптоми. При теб бива някой майстор да погледне но имай в предвид че може и тва да е.
  2. Имах такива вибрации на празен ход колега с 1.8Т 150кс, оказа се маховик. Изчезваха като подам газ но на празенход си вибрираше.
  3. В Пловдив Маднес могат да направят процедурата, мисля че 200лв струваше.
  4. веднага след катализатора
  5. sweetlioo ако пробива е след втората ламбда сонда няма да е проблем но свеки друг пробив преди сондите дали гърне турбо пътища или гарнитури е проблем и ще бърка горивните смеси и почват грешките с ламбда сомди и дебитомери. Златомир ако каталозатора е запушен се усеща един кисел мириз на сяра когато колата работи на място или поне на мен така ми миришеше някои го определят като на развалени яйца или просто задушлива неприятна миризма около колата. Но най точния вариант е на газ анализатор по пунктовете за технически преглед ги има.
  6. Богата смес, втората ламбда сонда след катализатора набива грешка. Най вероятно ти е задръстен каталозатора или е на парчета като моя. Другия вариант е да си го махнал пак ше вади грешка за B1 S2, но ще върви яко колата. Може и от дебитомера да е но трябва да се провери, махни му буксата и виж дали ще има промяна с паленето и оборотите.
  7. Колеги и при мен го има този проблем карам Б6 1.8Т куатро, оригинално колата излиза с 1БЕ укачване спортно с червени амортесиори, сега съм със стандартно укачване смених амортесиори и пружини комплект, пак си е тежък волана значи не е от укачването. Особенно като маневрирам на място е ужас старата ми осемдесетка е с хидравлика и има по лек волан.
  8. Нико проблема с наводняването е от запушени дренажи за водата. Махни кората над акомулатора има две дупки за оттичане ,едната е под акомулатора и той се маха а другата е пред шофиора г/д. Разпуши ги добре с една тел и трябва да се оправи. Ако пак влиза вода търси проблема в предното стъкло сигурно ще се наложи да идеш да ти го залепят на ново, но най често е проблем със запушени дренажи.
  9. Здравейте колеги, карам А4 Б6 1.8Т 150к.с quattro и постоянно ми излиза една и съща грешка за ламбда сонда B1S1 Malfunction in Circuit. Та ясно става въпрос за първата преди катализатора, и купих нова сонда на бош точно каквато си дават за колата 5 канална, но проблема остана, 50-100км и пак същата грешка. Казаха ми че може и от дебитомера да е та купих и нов дебитомер пак на бош същия който си дават за този мотор. И сега вече не знам какво да направя затова пиша тук. Друг майстор ми сподели ,че е възможно да има пробив по турбо пътищата или гарнитура на колектор и от там да бърка горивните смеси и затова да излиза грешката, но доста гледах не мога да открия такъв пробив. Ако има хора с подобен проблем може да споделят опита си с решаването му. Да допъля че колата има газова но съм пробвал да карам и само на бензин същата работа пак същата грешка.
  10. Привет колега, аз съм пазарувал от сайта и продължавам да го правя. Коректни са, с бързи доставки и маслата са им истински. Няколко пъти купувах масло Bardahl 5w40 в комбинация с промивка за двигател преди смяната пак на Bardahl и съм мн доволен, нямам никакви проблеми даже мисля ,че с тези масла колата работи по тихо, нямам проблем и с наслоявания в картерната вентилация. Не се изкушавайте да пазарувате евтини консумативи от разни гаражи и съмнителни далавераджии защото после ще ви се отрази много по зле на джоба от колкото ако си поръчате истински масла ,които е нормално да са малко по скъпи. Поръчвай смело
  11. Прав си колега и аз стигнах до тези заключения относно функциите на двете сонди. И двете ми сонди са чисто нови и съм без катализатор, следователно трябва да излиза грешка от втората ламбда сонда, но реално при мен излиза грешка за първа сонда 16514 - Oxygen (lambda) Sensor B1S1 P0130 - 008 затова питам възможно ли е тази грешка пак да е от липсата на катализатор или имам друг проблем? Двете сонди разменят ли данни по между си?
  12. Здравейте колеги от доста време имам проблем с тези ламбда сонди, колата е 1.8Т AVJ с две ламбда сонди. Имах проблем със втората, смених я с нова пак излизаше грешка, оказа се че катализатора е загинал и го махнах. Сега без катализатор започна да излиза грешка за първата ламбда сонда 16514 - Oxygen (lambda) Sensor B1S1 P0130 - 008 Malfunction in Circuit - MIL ON ,та смених и ния с чисто нова. До колкото проучих втората ламбда отговаря за катализатора а първата за образуването на горивната смес, нормално е след махането на катализатора да има грешка с втората и затова слагах дистанционна втулка да е малко отделена от потока изгорели газове, но въпросът ми е двете ламбда сонди имат ли връзка и комуникират ли една с друга. Остава ми последно да ида софтуерн да премахнат втората ламбда сонда и се надявам да не излиза грешката вече но не съм сигурен дали ще има резултат затова се допитвам и до вас. Реално първата ламбда сонда 5 каналната се намира преди катализатора и не би трябвало да се влияе от нещата след нея но дали е така нека някой по запознат да каже, или проблема с тази грешка ми е на съвсем друго място?
  13. Здравейте колеги, скоро смених старото ауди с малко по ново и сега карам А4 Б6 2002г 1.8Т quattro. Постоянно ми светва чека на мотора и излиза грешка "17698 Coolant temp sensor at radiator outlet g83, P1290 - 002 - signal too small intermittent". Намерих клипче в Youtube в което смениха един зелен датчик точно зад мотора, но на грешката пише че е на радиатора този датчик. Ако някой знае кой точно датчик да сменя и къде се намира ще съм благодарен. Излиза и още една грешка за катализатора " 16804 - Catalyst system, Bank1. P0420 - 002 Effeciency below threshold, и ми прави впечатление че когато колата работи на място мирише на изгорял бензин, когато е в движение не се усеща. Възможно ли е тази миризма да е от запушен катализатор? Мисля да пробвам с добавка в бензина за разпушване ,ако не стане ще търся вариант за премахване.
  14. Boo_88

    3.0 - Инфо

    Здравейте колеги, интересувам се от мотора 3.0 бензин 220кс на С5. Тъй като чух различни мнения на познати искам да се допитам и до вас ,а и да направим една тема за този мотор в която човек може да придобие представа за него. Та първо да питам има ли ги същите проблеми с вечните течове на масло като при 2.4 и 2.8? Как стои въпроса с газификацията, вярно ли е ,че е капризен и труден за газифициране? Задължително ще търся quattro затова ми се иска да е с повече коне, иска ми се да върви прилично . Разхода е ясен, но мисля че с една газова уредба е напълно поносим. Нека всеки който има преки наблюдения и инфо за този мотор да сподели мнение, плюсове ,минуси.
×
×
  • Create New...