Jump to content

mini_zala

Members
  • Мнения

    83
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно mini_zala

  • Рожден ден 9.05.1986

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B5 Avant 1.8

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Велико Търново, София

Контакти

  • Skype
    mini_zala

Последни посетители

966 профилни разглеждания

mini_zala's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей Търся скоростна кутия за ауди а4 б5 1.8 бензин, 125 коня, 2000 г, комби. Скоростната кутия е с абривиатура DWA.
  2. Газовата бутилка е ATIKER LT40 D244 /вместимост 40 литра и диаметър 244 мм, дължина 93 см/ запазена. Цената за нова такава е около 70 лева.Евро сонда, нивомер, клапан и кутия - BRC нов комплекта струва 120 лева.Цената за която ги продавам е 90 лева. В бутилката има към 15 литра газ, поради което няма възможност за изпращане по куриер. Ако някой желае да я закупи, ще се разберем как ще си я вземе или ще му я доставя. Намира се в близост до гр. Велико Търново, понеже в гр. София нямам много място където да я съхранявам, но мога на всеки две седмици да я докарам и тук. Продавам я защото си вземах нова която се монтира на мястото на резервната гума.
  3. Колега разреши ли проблема, че аз имам същия през зимата много рядко да запали от второто въртене, но със затопляне на времето проблема се засилва. От миналото лято се появи, тази зима затихна и сега отново. Ходил съм на диагностика, няма никакви грешки, но казаха че записвало/ показвало не съм на ясно, че горивната смес била бедна. Препоръча ха ми да сложа добавка за почистване на дюзите, нямаше резултат. Смених бензиностанцията от където зареждам, същата работа. Колата се кара на газ да уточня. Audi A4 B5 Avant 1.8 125 к.с. APT 2000 година, ако някой има други идеи от къде може да е проблема.
  4. mini_zala

    Алуминиеви носачи

    Здравей! И аз бях в същото положение. 3 години на родна земя и предницата си замина. Колата по километраж е на 315 000 км, като някой някога е връщал километрите, тоест не се знае на колко точно е миналата събота смених окачването и се оказа че почти всички части са оригиналните. Относно марката за която питаш и аз търсих инфо но нищо. Въпреки това вземах, сега колата затихна, но ще видим как ще се представи напред във времето. Заложих на тази марка най вече заради търговеца който я предлага, мисля че е само един в София. Та от въпросния магазин съм си вземал различи части за колата и не съм имал проблем, отделно имам познат с автосервиз който си купува части за колите също от него и не е имал оплаквания. Надявам се да не съм сгрешил
  5. mini_zala

    Водна система

    От колко време я имаш тази кола и само зимата ли прави този проблем. Питам защото един приятел с едно ауди 80 се беше поболял, сменя глава и какво ли не прави понеже зимата му надуваше и избиваше гарнитурата, лятото няма никакъв проблем. Та накрая се оказа че проблема е от начина на подвързване на изпарителя на газта към охладителната система. В една точка се срещаха много горещ с много студен антифриз и циркулацията нещо се объркваше, след което подвърза маркучите с друга последователност и проблема изчезна. Колата започна да загрява нормално и да има парно. Същия проблем го имаше и баща ми, но не беше стигал до избиване на гарнитура само вдигаше градусите, и при него се оказа от същото. Та ако го прави само през зимата, когато антифриза след радиатора е много студен, може да е нещо подобно. Просто предположение, споделям опит на познати. На някой може да му е полезно.
  6. mini_zala

    Водна система

    Щом на оборот загрява, а в движение се охлажда, да не би да не работи перката?
  7. Пратих ги в Плевен. Ивайло Тюфекчиев +359 88 734 1383. Ето и обявата в OLX има и сайт http://www.farove.alle.bg Аз съм доволен от бързината и качеството. За дълготрайност не мога да гарантирам все пак трябва да мине време.
  8. Двата фара светят еднакво. Просто като се насложат двата изглежда че от ляво свети по ниско, все пак десния фар свети и в ляво както левия в дясно. Те не пират да светят по средата. Схематично изглежда нещо подобно А ето и как светят срещу стената и линк към клипчето в което е обяснено как се регулират фаровете https://www.youtube.com/watch?v=3dIANCs_6Iw&t=275s Рефлекторите ги рециклирах тази седмица и съм много доволен. Родих се преди избягвах да карам през нощта извънградско, много натоварващо. Ето как изглеждаха преди и след А ето и фара Водна шкурка първо 600, 1200 и накрая 2000. След това с някакъв комплект за полиране (паста и някаква течност за запечатване или защита на повърхността) Всичко излезе 85 лева за двата фара (еконт 2x5 лева + 2x20 лева за рециклиране на рефлекторите + 35 лева комплект за полиране на фаровет - с последното малко се набутах защото нямах време да търся и вземах първото което намерих) и 5 дни с изпращане на рефлекторите по куриер обработка и връщане.
  9. Моите и двата светят по един и същи начин __/*** , лично аз съм ги отварял и си бяха така. Също са Valeo. Идеята на тази пластина е да намали височината на лъчите който отиват към насрещното движение, а към банкета светят по на високо. Ако обърнеш десния така ***\__ , ще пречиш на тези срещу теб.
  10. Така светят. Моите тази седмица ги рециклирах. Между рефлектора и лупата има една пластина, която е изрязана по този начин. В ляво свети по ниско от колкото в дясно, това за всеки фар. Конкретната пластина може да се завърти и да свети в дясно по ниско, ако колата е с ляв волан.
  11. Колата е А4 B5 Avant 1,8 бензин 125 коня двигател APT. Audi номер 058 133 753 B
  12. Здравейте Казусът е следния. Преди време при опит за палене изпука нещо или "изгърмя" след което колата изгасна и излезе сив дим из подкалниците. Вдигам предния капак и нищо нередно не се вижда. Опитвам да запаля отново и всичко е ОК. На следващия ден забелязвам, че вакумна смукателна помпа се е "пръснала". Последва залепяне и проблем нулев до вчера когато историята се повтори, но този път колата си менеше оборотите. На моменти поддържаше 2000 оборота за няколко секунди и след това спадаха. Няма проблем със спирачки, мощност или увеличение на разхода на гориво. Някакви предположения какво причинява пукането "гърменето" и повредата на тази част. Искам да си купя нова, но не ми се рискува, преди да разбера къде е проблема. Ще се пробвам да я залепя отново.
  13. Здравейте колеги При проверка на маслото забелязах че се е пръснала джаджата която е на снимката Интересно, че нямаше някакъв видим проблем То е ясно че ще се смени, но от чисто любопитство, ако някой може да ми каже следните вакуми за какво са Жълтия мисля че е за сервото, червения влиза в колекторите, но не знам какво му е предназначението, а зеления не видях къде отива. Колата е А4 avant 1999 год, 1,8 125 коня двигател APT
  14. Все пак има значение и коя година е колата. Аз като си търсих за моята ми предлагаха два вида и трябваше да ги търсим по VIN номера и накрая се оказаха тези който са на снимката. Така че не са задни накладки от нещо си, а правите накладки са задни, а тези който с с кабел са предни с датчик и са за ауди а4 б5 1,8 авант 1999г
  15. Ако са ти такива накладките, на снимката се вижда че има пружина или както се казва моите са такива. Скоро ги сменях, но мисля че не се сменят самите пружини. Ако проблема е от тях или нови накладки или търпиш. Аз старата кола я карах така, дразни но като знаеш от къде е тракането няма страшно.
×
×
  • Create New...