Jump to content

Alhader

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Alhader

  • Рожден ден 26.05.1985

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B7

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Alhader's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здрвей Колега, трябват ми 2-те кори под купето (лява и дясна). Ако са налични - в добро състояние ли са, както и ориентировъчна цена?
  2. Здравей колега, търся целия механизъм на задна чистачка, решетки зад халогените и кора под двигател - а4 б7
  3. Aааа.., не че ме дразни, напротив, уникална е стойката, а и стабилността е перфектна, просто се притеснявам да не я раздера много, щото до сега не съм карал толкова ниска, ама щом казваш, че с 205/55 караш и няма ядове няма кво да го мисля толкова и ще слагам препоръчителните 215/55. Мерси!
  4. Видях аз, че с 235 е почти сантиметър отгоре, ама кво да я правя, много сложно ще стане ако реша да продавам тези, за да купя 235-ци, просто лятото ще внимавам с градксото каране и няма да слизам в паркинга на Джъмбо на България, че не моим излезе . А иначе с кого да се консултирам за зимните? най добре ако някой има Б7-ца със спортно окачване - да каже, че на гумаджиите вяра им нямам. Аз четих някакви теми по въпроса ама предимно за пружини и амортисьори се говори, та на края ще взема и аз вместо гумите да си сменя пружините и да си реша мъките.
  5. Благодаря за мненията, всъщност това за калкулатора не го знаех, а и dimitrov788 беше прав че съм сгрешил размера - оказаха се 225/40/18 и с калкулатора вече всичко ми е ясно до милиметър. От препоръчителните размери 215/55/16 ще качат с 6мм, но пък ако сложа 205/60/16 хем ще са по тесни, хем ще качат 15мм и въпреки, че не са препорачителни, май ще е по добре тях.
  6. Здравейте колеги, за пръв път пиша във форума като горд собственик на AUDI A4 B7 Avant 2005 2.0 TFSI quattro 200hp ръчка 6 ск. Първо искам да ви благодаря за изчерпателните теми, които много ми помогнаха при избора на конкретния модел и да кажа, че съм супер доволен от колата, още не мога да и се нарадвам, а и кой не би, имайки предвид следното инфо: германка е на 196 000км. с кожа, навигация, BOSE, сменен ангренаж с ролки на 180 000км. август месец 2013 г. в AUDI Германия (проверено по рама), комплект летни гуми на 18-ки (+ резервна 18-ка лята), комплект зимни гуми на 16-ки лети, а за вървежа ............. безценно Спирам да се хваля и почвам по темата: Както се вижда от заглавието - колата е свалена с 3 см. и за съжаление вече го усетих 2-3 пъти . Поправете ме ако греша, но си направих следната проста сметка: летни гуми 235/45/18 => 18 инча х 2,54 = 45,72см. диаметър или 22,86см. радиус от центъра на колелото до гумата + 4,5см. гума = 27,36см. от центъра на колелото до земята. Като направя същата сметка и със зимните 205/55/16 - излиза, че колата ще падне с още 1,54 см., което зимата ще е изродия в тоя снаяг и буци, имайки предвид на кви места опира сега . Принципно съм планирал да си взема една цяла яка кора от долу, че едната и без това ми я няма, но основно ме интересува как да проверя какъв е максималният размер на гуми, които няма да опират в колата? Благодаря ви предварително!
×
×
  • Create New...