Jump to content

marantz

Members
  • Мнения

    167
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    kola

Персонална информация

  • Локация
    Кюстендил

Последни посетители

2107 профилни разглеждания

marantz's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. От всички маркучи които съм слагал в последните 10г най добри се оказаха Семперит. Ползвал съм Гейтц, Гуферо, български и некви други. Всички се напукват максимум на втората година, българските още на първата, но и бяха най евтините. Семперит вече 6 или 7 години не са мръднали, скоро ходих да купувам от същия магазин, но вече нямали. Сега взех Континентал, ще видим колко ще изкара.
  2. Вода в някой цилиндър...
  3. Внимавайте със Джуди. Маркирайте си главите преди да ги дадете при тях. Аз си дадох мойта и най вероятно я смениха, щото след това повдигачите тракат дори че са нови.
  4. Аз също ползвам зарядното от лидл, при мойте 3 акумулатора след няколко часа заряд, започва леко да ври киселината. За сега работи супер.
  5. Добре, а в колата алтернатора умен ли е като зарядното стек.
  6. Аз мога да кажа мнение за 2 зарядни които имам и използвам- Лидълско и старо българско, от "татово" време. Лидълското е супер, няма никакъв проблем с него, ползвам го често, но има един недостатък, който всъщност е и описан в ръководството му- не може да тръгне зареждане под 9 волта мисля че беше. Затова когато е паднал под 9 волта акумулатора го пускам първо на българското. Иакм да попитам колегите ползващи и рекламиращи Стек-а- колко е прага под който няма да тръгне да зарежда?
  7. Сменявал съм на мерцедес верига, там тя беше ИВИС, както пише колегата, и тази която свалихме и тази която монтирахме, няма проблем с това, че не е купена от Балканстар. Според мен не е монтирана правилно, при мерцедес тя е разделена и има с нея допълнително звено, което се занитва, ако не е направено добре може да се откъсне, но при ауди незнам дали е така. Според мен има друг проблем в случая, да не забравяме и грешка при монтажа.
  8. Аз съм ползвал много пъти тази : wynn's radiator Flush Чисти супер охладителната система. А по въпроса за ръждата- не е виновен радиатора- 100%. Ръжда идва само от блока.
  9. Този тест е надежден може би 90-95%. Най вероятно гарнитура глава или пукнатина в главата.
  10. Аз съм с Нисенс купен от Тех-Ко, вече година, нямам проблеми, пасва перфектно, изглежда добре направен.
  11. Аз слагах няколко пъти на личната си кола Тотал - 5/40 и 10/40, Мотул - 10/40. Няколко пъти свалян картер, вътре страшни утайки, чистя перфектно, след половин година пак същото. Не мият добре, гадориите остават по валове и целия мотор. На служебните слагам Адинол, доставен директно от нас от рафинерията в Германия на цена по-ниска от всички които съм чувал в БГ. Маслото тук по сайтовете е в пъти по скъпо, т.е надценката им е поне 200 - 300%. Както и да е. Сипах от това масло и на мойта кола. За 3000км. разпределителните валове светнаха както никога досега, не го гори, не съм слагал до сега по -добро масло. Може би е истинско...
  12. Както се вижда най-малък филтриращ елемент има Ман-а. Боша е с най-голям и плътен филтриращ елемент, но пък дупките под него- където минава вече пречистеното масло са най-малки като размер. Защо ли е така? Никои от тези филтри няма клапан против обратно стичане на маслото. До преди няколко години купувани филтри от същите модели и марки имаха такива клапани, сега вече са решили да ги спестят. Ман-а също е спестен стабилно. Интересно ми е защо на него вече пише Made in BA , а не Made in Germany и кво по дяволите означава "ВА"?
  13. Здравейте. Днес имах малко свободно време и няколко нови маслени фитъра и реших да ги отворя и да видя какво има и как са изпълнени. Това са Фиам, Бош и Ман. Ето какво открих:
  14. Разглобяват се много лесно- взимаш един здрав и голям парцал, слагаш един повдигач вътре, увиваш много добре парцала около него- за да не изпадне и хващайки парцала в другия му край удряш по някаво дървено трупче, греда или нещо от сорта. Много внимаваш при удара му да не се скъса или отвори парцала, щото всичко ще излети от повдигача по земята и ще си търсиш нов. Не удряш много силно, но не и слабо- въпрос на опити. Когатосе разпадни ще видиш 2 малки цилиндърчета в него. Изваждаш ги и между тях има малка пружинка. На единия цилиндър има малка съчма. Внимаваш да не изгубиш нещо от тях. След като си стигнал до тук всичкитези детайли ги миеш с чист бензин и където е необходимо бъркаш с малка отверка да падне боклука- обикновено се задържа между дватацилиндъра и съчмата. След като измиеш всичко хубаво сглобяваш като натиснеш с пръстсилно двете буталца/ цилиндърчета в големия цилиндър. МНОГО ВНИМАВАЙ КАК ГИ СГЛОБЯВАШ ЗАЩОТО АКО УБЪРКАШ ЕДИН ДОРИ ЩЕ ПРАВИ ЦЕЛИЯ ДВИГАТЕЛ !!!!!!!
  15. Монтирах ги празни, запалих колата, тропаха яко. Изфорсирах на място няколко пъти до 3000 оборота, нищо не стана. Качих се, подкарах колата и с яко газ извъртя гумите иии утихна... Вече мърка като коте...
×
×
  • Create New...