Здравей, колега!
Не знам дали си ходил да гледаш колата и дали имаш още интерес към нея, но нека оставя моите 2лв. по въпроса.
В момента карам Allroad 2.7t, който купих от въпросния Веско и да кажа никак не съм доволен от измамите, които ми наговори при покупката. Разчитах, че уж е известно лице в авто средите и си залага репутацията и ето до къде доведе това и моята непредпазливост. Колата я тествах на леко градско каране и си я диагностицирах на място с компютъра. Не изведе никакви грешки освен на ламбда сонди заради газовата и премахнати катализатори. Колата я купих на доста ниска цена, което си подшушваше за проблемите Изрично няколко пъти го питах как е автомата и той се кълнеше, че е перфектен. При диагностиката след кратко каране не отчете грешка. Веднага като се прибрах с новата придобевка изкара грешка за торк конвертор. За сега не дава сериозни ядове, но очаквам такива в скоро време. Колата е с махнати възглавници, заменени с пружинно, регулируемо окачване, като с него е много ниска и както разбрах, че ми е спестил, е трошила няколко пъти карета. Разчитах на лоялност като каза, че има достатъчно ход на окачването колата да се вдигне на приемлива височина. Е, оказа се че е повдигната на макс и няма никакъв шанс да се вкара в норма, освен ново окачване, с което се занимавам в момента. Сподели, че имало някаква вибрация при по-висока скорост, която била от джантите. Усетих я с излизането от София. След консултации тук се оказа липсваща планка и 2 болта на връзката на кардана с диференциала(добре че не разбих нещо, карайки я така). Колата има добавян USB чейнджър. Копчетата на мултиволана не работеха, като ми беше обяснено, че проблемът се е появил след поставяне на въпросния чейнджър, а преди това работели. Не, оказа се че CD плеърът е сменен със по-старо поколение, което не поддържа CAN шина. И това е оправено след преправяне на инсталацията. Успях да осъществя връзка с по-предишния собственик на колата и след като поговорихме се оказа че колата е била буквално погромена от Веско. Още дребни неща, които не бяха в кондиция, но сам прецених, че са отстраними при покупката. Отлепени писти на подгрева на задното стъкло при отлепяне на фолио, скъсан маркуч за пръскалката също към задното стъкло(кофти проблем, който мокри тавана и отлепя тапицерията), неработеща ключалка на задната врата(вероятно породено от скъсаната ос на пръскалката за задното стъкло), мосово потрошени пластмаси в интериора при опити за отстраняване на проблеми, неработещи механизми за пепелник и държач за чаши, теч на антифриз и масло от всевъзможни места, уж беше със слаган наскоро акумулатор(60A брандиран от Аутохит - на 2.7Т-хаха), който се оказа, че има вътрешна отечка и се самоунищожи...
Като заключение ще кажа, че не бих купил повече кола, която е била негова собственост, защото освен немърливото стопанисване, си ме лъжеше право в очите, не по-зле от дупнишки джамбазин.
Вземането на кола "тънко" не е риск, ами ясна диагноза