arsenal88

Members
  • Мнения

    175
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно arsenal88

  • Ранг
    User

Друго

  • Kaра
    audi a3 1.8i-

Контакти

  • Website URL
    http://www.avtoklimaticisofiq.com

Персонална информация

  • Пол
  • Локация
    София-Младост 2
  • Интереси
    тел 0894761944
  1. Климатроник - проблем

    пробвай като ти направи този проблем да изключиш компресора ,за да видиш дали веднага няма да почне да духа нормално.
  2. Климатроник - проблем

    Аз залагам на липса на фреон,запушена капилярка или мръсен филтър на купето.
  3. Колеги сервизът излиза годишен отпуск от 05.08.2018(Неделя) до 10.08.2018г(Петък)
  4. май релетата не са две а три
  5. този датчик за външна температура е виновника да не ти работи климатика.
  6. ако не се върти самата ос на компресора значи той е блокирал и си за нов или втора ръка.
  7. Спря да работи вентилатора на климатроника!!!

    виж бушон ф3-5 ампера ф15-10 ампера ф30-ампера намира се от лявата страна на таблото.
  8. Филтър купе

    колега може да ти е запушена дренажната тръбичка на климатика и от там да ти пълни вода в краката.Виж като пуснеш климатика дали започва да капе вода под средното гърне.
  9. При презаредена система ниското налягане се повишава а не е обратното.
  10. И аз съм на мнение ,че сензора на изпарителя е проблема при тебе,защото компресора при нормална работа работи на изпарение 0+2 градуса а при тебе най вероятно температурата на изпарение пада и до -10 и надолу градуса ,защото сензора лъже компресора че температурата на изпарителя не е достигнала +2 градуса и го кара да работи по продължително или малко вероятно нещо да е дефектна новата капилярка.
  11. Лагера подлежи на смяна и е препоръчително да го смениш ако имаш проблем преди да ти съсипе компресора.
  12. Проблем с климатроника А3 8Р 2006

    клапан на компресора е възможната причина ,но за целта е необходимо да се знае и ниското налягане,най вероятно е към 3 бара
  13. Виене при включен климатик?

    колега ако го чуваш във купето,а от вън го няма нещо като сфистене или виене е по скоро от намаляло количество фреон.
  14. Перката от 2,5 тди е с 8 лопатки иначе е 300w и е 280мм диаметър.По диаметър и мощност са еднакви единствената разлика е буксата.След 2001 ли беше е квадратната букса иначе преди това беше кръгла,но и буксата може да се изреже и запои.Сваля се като се отвие една рапитка(фиксиращ винт най отгоре-трябва ти къса отверка).Разкачаш въздуховода и капака на ангренажния ремък за по лесен достъп.
  15. на 1,9тди е на възможно най лесното място.Маха се ремъка и се развиват двата горни болта на компресора +тръбите.Вместо да го монтирате и да видите ,че бобината не работи може или да се подаде директно 12в и да се види дали цъка или да се мери с мултицет съпротивлението на бобината.Трябва да е м/у 3,5 и 4,5 ома.Виж дали лагера не стърже и провери дали буталата се движат (става като хванеш съединителя с гайката в средата и плавно го въртиш).Преди да го монтирате му налейте и 60-70 мл масло pag46.