arsenal88

Members
  • Мнения

    179
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно arsenal88

  • Ранг
    User

Друго

  • Kaра
    audi a3 1.8i-

Контакти

  • Website URL
    http://www.avtoklimaticisofiq.com

Персонална информация

  • Пол
  • Локация
    София-Младост 2
  • Интереси
    тел 0894761944
  1. Да щом казваш ,че не тръгва при включване на климатика.
  2. Смени си само перката и всичко ще е добре.заради нея ти е вдигало видоко налягане
  3. Здравей колега,перката можеш сам да си смениш.Не е нужно да махаш цялата предница.Махаш въздуховодчето с двете рапитки над перката. Трябва с къса кръстата отверка да развиеш една рапитка разположена от горната страна на паяка на перката.Трябва да откачиш кабела той е с дължина около метър.След това хващаш перката(паяка) и я завърташ обратно на часовниковата стрелка.За дехидратора нямам идея ,защо пак ще го сменяш и какви са симптомите ,но няма да можеш сам без да източиш фреона в системата.
  4. G65

    Здравей,под датчика има игла и не е нужно да се точи фреона,но ако иглата нещо е блокирала може и да ти изпусне фреона.
  5. Климатроник - проблем

    пробвай като ти направи този проблем да изключиш компресора ,за да видиш дали веднага няма да почне да духа нормално.
  6. Климатроник - проблем

    Аз залагам на липса на фреон,запушена капилярка или мръсен филтър на купето.
  7. Колеги сервизът излиза годишен отпуск от 05.08.2018(Неделя) до 10.08.2018г(Петък)
  8. май релетата не са две а три
  9. този датчик за външна температура е виновника да не ти работи климатика.
  10. ако не се върти самата ос на компресора значи той е блокирал и си за нов или втора ръка.
  11. Спря да работи вентилатора на климатроника!!!

    виж бушон ф3-5 ампера ф15-10 ампера ф30-ампера намира се от лявата страна на таблото.
  12. Филтър купе

    колега може да ти е запушена дренажната тръбичка на климатика и от там да ти пълни вода в краката.Виж като пуснеш климатика дали започва да капе вода под средното гърне.
  13. При презаредена система ниското налягане се повишава а не е обратното.
  14. И аз съм на мнение ,че сензора на изпарителя е проблема при тебе,защото компресора при нормална работа работи на изпарение 0+2 градуса а при тебе най вероятно температурата на изпарение пада и до -10 и надолу градуса ,защото сензора лъже компресора че температурата на изпарителя не е достигнала +2 градуса и го кара да работи по продължително или малко вероятно нещо да е дефектна новата капилярка.
  15. Лагера подлежи на смяна и е препоръчително да го смениш ако имаш проблем преди да ти съсипе компресора.