arsenal88

Members
  • Мнения

    164
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно arsenal88

  • Ранг
    User

Друго

  • Kaра
    audi a3 1.8i-

Контакти

  • Website URL
    http://www.avtoklimaticisofiq.com

Персонална информация

  • Пол
  • Локация
    София-Младост 2
  • Интереси
    тел 0894761944
  1. Проблем с климатроника А3 8Р 2006

    клапан на компресора е възможната причина ,но за целта е необходимо да се знае и ниското налягане,най вероятно е към 3 бара
  2. Виене при включен климатик?

    колега ако го чуваш във купето,а от вън го няма нещо като сфистене или виене е по скоро от намаляло количество фреон.
  3. Перката от 2,5 тди е с 8 лопатки иначе е 300w и е 280мм диаметър.По диаметър и мощност са еднакви единствената разлика е буксата.След 2001 ли беше е квадратната букса иначе преди това беше кръгла,но и буксата може да се изреже и запои.Сваля се като се отвие една рапитка(фиксиращ винт най отгоре-трябва ти къса отверка).Разкачаш въздуховода и капака на ангренажния ремък за по лесен достъп.
  4. на 1,9тди е на възможно най лесното място.Маха се ремъка и се развиват двата горни болта на компресора +тръбите.Вместо да го монтирате и да видите ,че бобината не работи може или да се подаде директно 12в и да се види дали цъка или да се мери с мултицет съпротивлението на бобината.Трябва да е м/у 3,5 и 4,5 ома.Виж дали лагера не стърже и провери дали буталата се движат (става като хванеш съединителя с гайката в средата и плавно го въртиш).Преди да го монтирате му налейте и 60-70 мл масло pag46.
  5. Климатик

    щом не тръгва перката може проблема да е в пресостата.Той трябва да се прочете на диагностика.
  6. Вентил за ниско налягане на фреона.

    става и по двата начина без проблеми ,но с машина е по лежерно
  7. Вентил за ниско налягане на фреона.

    Няма вентил за ниско налягане,а се пълни като се развия датчика за налягането,който е до чистачките.Обаче там вместо обикновен маркуч 1/4 е маркуч 8мм и ,ако се пълни без машина трябва да се направи мост на датчика ,за да работи компресора.Ако се пълни с машина може и само през високото.
  8. Проблем с климатика!!!

    ако не са изядени можеш да я монтираш обратно винта е 6х15мм ,аз се подведох по снимката ,а на нея ми изглеждат изядени и за това съм те заблудил.
  9. Проблем с климатика!!!

    да колега изядени са ти шлиците на съединителя на компресора
  10. ЦЕНИ ЗА СЕЗОН 2018г 1. Дозареждане на автоклиматична система - 59лв 2. Цялостно зареждане на фреон+масло+оцветител - - - 79 лв 3. Диагностика + тест за херметичност - - 20 лв 4. Цялостно зареждане на фреон за автомобили с над 700 грама фреон- - - - - - - - - - - - цена 10 лв/100 грама 5. Тестване на системата с оцветител и UV лампа за микротечове---25 лв 6. Смяна на сервизна игла ERRECOM на цена от 5 лв до 9 лв/бр 7. Смяна на сервизен вентил ERRECOM (комплект с иглата) цена от 12 лв до 18 лв 8. Смяна на уплътнения ------цени по договаряне 9. Смяна на компресор за автоклиматик--- 10. Смяна на климатичен радиатор----------- 11. Смяна на маркучи за ниско и високо налягане ---цени по договаряне 12.Смяна на датчик(пресостат)--------------15 лв 13.Смяна на капилярна тръбичка -----------цена от 10 до 20 лв 14.Препарат (USA) за запушване на малки пропуски за автоклиматици с до 1000г фреон -------- 45 лв 15.Препарат (USA) за запушване на малки пропуски за автоклиматици с до 1500г фреон -------- 50 лв 16.Компютърна диагностика----------------- 15 лв 17.Ремонт и рециклиране на компресори за автоклиматици(смяна на осев уплътнител,гарнитури на компресорите,клапани,бобини,съединители,демпфери,в повечето случаи когато е задрал компресора не подлежи на ремонт)18.Смяна лагер на ролката на компресора(Цената зависи от това дали може да се свали ролката без да се сваля компресора и от самия лагер-аз работя с NSK-японски,но за някой модели имам и KBS) БЕЗ ПОЧИВЕН ДЕН тел 0894761944 РАБОТНО ВРЕМЕ ОТ ПОНЕДЕЛНИК ДО ПЕТЪК от 11:00 до 21:00 часа ****** СЪБОТА И НЕДЕЛЯ от 09:00 до 18:00 часа*************Тел:0894761944 http://www.avtoklimaticisofiq.com гр София
  11. start-stop system спря да работи

    При мене при слаб акумулатор понякога не се активира старт-стоп системата докато не се по зареди акумулатора.Не ми свети ,че не е активна.Просто има защита,но колата е Мазда
  12. Тракане от компресор.

    съединителя на компресора се сменя лесно ,по принцип се сваля с специален инструмент ,но може и с клещи да се застопори,но най лесно става с гайковерт и вложка 14.Трябва да видиш само дали е с 21 или 22 шлици и височината на шийката от основата.
  13. Колеги сервизът излиза годишен отпуск от 06.08.2017(Неделя) до 15.08.2017г(Вторник)
  14. Проблем климатик б7

    става и без сваляне на компресора просто го наклонете и от долу развийте счупения съединител и навийте новия.
  15. Проблем климатик б7

    ако е бистро маслото компресора е добре като го сваляте компресора задължителни му сипете масло в картера.