Jump to content

Creep

Members
  • Мнения

    173
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    комбайна

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia
  • Интереси
    -/-

Последни посетители

903 профилни разглеждания

Creep's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги! След като си продадох А6-цата ми остана една 5L туба Castrol EDGE FST 5W-30, в която има около 3.75L масло, внос от Германия. Ако на някой му потрябва (напр. за доливане), може да я има за 30 лв. Маслото се намира в София, кв. Бъкстон. За контакти: РМ тук или О896 63 О2 63 - Жоро
  2. Нормално е при спускане в студа да пада температурата до към 80 гардуса, или поне и при мен е така!
  3. Mда, нямам спирачки :) Педала твърд, натискам и едвам спира в двора... Долях течност и преля казанчето почти веднага?!
  4. Сега прерових и намерих кутия с оригинална спирачна течност, която ми беше останала след смяна преди година и половина... Ливнах малко от нея на снега и познайте - същия цвят
  5. Колеги, вадете кристалните топки: от няколко дни в движение започна да се чува бръмчене/бучене, което не е от двигател или скоростна кутия, усилва се със скоростта на колата, но не е обвързано с оборотите на двигателя. Нямам идея как звучи "виещ" лагер главина, но при мен "виене" няма, а по-скоро бръмчене или бучене. Като хинт: днес като реших да изляза с колата без да почистя снега от двора, коремът на А6-чката се обърса в пресния сняг, и тук таме по снега намерих следи от бистър жълт флуид... :( - имате ли идея какво тече?
  6. Аз го карам на automatic, мисля че това е средното ниво, бях чел, че при каране с по-висока скорост определен период от време (не помня точните стойности), колата кляка по-ниско.
  7. Creep

    ESP Fault see owners manual???

    Не го гледай това изобщо. Пробвай с друг акумулатор.
  8. Creep

    ESP Fault see owners manual???

    Акумулатор?
  9. И в допълнение към моите мъки, забелязах, че когато въртя волана на място или с ниска скорост (без газ), оборотите падат неистово... Иде ми да я засиля в някоя стена вече
  10. А докато вие сипете хвалебствия, самият Стефан скромно си трае... Та, Стефчо, да ти я докарам да я преслушаш на лаФтопа?
  11. Ами изглежда като проблем с горивната смес, но ако се съди по данните от VCDS, както и от липсата на другите известни симптоми при заминали дюзи, не би трябвало да е от тях... Имате ли представа къде в София мога да ида при човек, който да разгадае живи данни, а не да ми каже "няма записани грешки, супер е колата, това е нормално за тия мотори".
  12. Не, каза че е 1:1 както е било - с трите ролки.
  13. Ами вчера минах през момъка, той погледна и каза, че всички TDI дизели с турбо с променлива геометрия при такова форсиране тропали откъм кутията на филтъра, и ненужно се втелясвам, та се отказах повече да коментирам с него този въпрос... Да, нова е шайбата, обтегача, ролките и ремъка. Единствено, че е хваната на 6 болта, а не на 8... Но не мисля, че шайбата има нещо общо с целия проблем. Възможно е да е почнала да го прави това по-отдавна, но понеже в момента покрай шайбата се вглеждам повече в нея, да го забелязвам чак сега. Но със сигурност преди 6 мес. не го е правила, защото и друг път съм форсирал на място и винаги е била перфектна, а и сравнително наскоро и ти я гледа (и форсира) и щеше да ти направи впечатление, ако го е правила тогава...
  14. Нямам идея, проблеми с вървежа нямам, как да проверя (имам VCDS)? Гледах дюзите, само една е по-зле от останалите, но от прочетеното по старите теми мисля, че е в норма => 23 ms Всъщност разтриса точно когато стрелката се върне на празните 777 rpm, усеща се също и с г*з, все едно изпускателната система се разтриса леко под мен... P.S. От 4-5 такива изфорсирвания, 1 път не го прави.
×
×
  • Create New...