Ами вчера минах през момъка, той погледна и каза, че всички TDI дизели с турбо с променлива геометрия при такова форсиране тропали откъм кутията на филтъра, и ненужно се втелясвам, та се отказах повече да коментирам с него този въпрос... Да, нова е шайбата, обтегача, ролките и ремъка. Единствено, че е хваната на 6 болта, а не на 8... Но не мисля, че шайбата има нещо общо с целия проблем. Възможно е да е почнала да го прави това по-отдавна, но понеже в момента покрай шайбата се вглеждам повече в нея, да го забелязвам чак сега. Но със сигурност преди 6 мес. не го е правила, защото и друг път съм форсирал на място и винаги е била перфектна, а и сравнително наскоро и ти я гледа (и форсира) и щеше да ти направи впечатление, ако го е правила тогава...