Jump to content

hacker4oy

Members
  • Мнения

    63
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно hacker4oy

  • Рожден ден 1.05.1991

Друго

  • Kaра
    A6 C5 2.8 Quattro

Персонална информация

  • Локация
    Плевен

Последни посетители

835 профилни разглеждания

hacker4oy's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Изпратих 4те дюзи за ремонт в SuperScan Bulgaria, казаха едната че не и стига гориво, почистване смяна гумички,стенд и ремонт общо - 400лв. Резултат -нулев . Побеснях купих добавка на бардак 1л549 pro, сипах я в 15л гориво(двойно повече от препоръчителното) след 1 час няма и помен за пушенето. Извода които мога да направя е :запушени разпръсквачи. Тези от Суперскан просто си взеха едни пари за гумички на дюзите без да има резултат.Порцията гориво си остана висока 8мг при загрял двигател,но го отдавам на изолирания Агр и екуто вижда 450 единици въздух на място.
  2. Так малко развитие по темата....Намерих 4дюзи bj, сложих ги огромното пушене изчезна остана изпушване понякога при тръгване -отново като на сурова нафта.На място като задържа 1200 оборота тресе малко и припушва ,но много по-малко от преди. Остана също и слабата мощност до 1800-2000 оборота . Милиграмите (injection quantity) на място са 9 при -1,0.5 центр. На вала. Корекции на дюзите при загрял двигател: 1:-1.5 ,2: 1.9, 3: -0.2 4:0.3 .Тандем помпа 2бара на празен ход 4 на 1500оборота и над 8 на 4000 оборота.Дебит на подкачаща помпа над 3л/Мин. Давайте съвети че ми побеля косата?? дали дюзите са виновни ??
  3. Не е ли на 13ти в милиграми Да изравнява оборотите ?
  4. Освен с манометър друг вариант ? И ако е тя обеснява ли на канал 23 големите корекции ?-90ms
  5. Като върна вала на -6 градуса пада горивото , намалява пушенето доста,но няма никакво вървене
  6. На празен ход и центровка на вала 0.0-0.5 градуса дава 8.8-9.2 мг и си ги държи. Какво да погледна на тандем помпата,защото нямам такъв манометър за да я замеря Някой да знае нещо относно обозначението на дюзите ?
  7. Актуал и специфед са 1:1 от момента на подаване на газ, адаптацията на н75 е направена , отклонение 100мбар.
  8. Нямат адаптация, помпа дюза е това
  9. Забравих да кажа, че при корекция на вала 0-0.5 колата пуши повече, а когато го завъртя на -6/-7 пушенето намалява, но вървенето става още по-зле. Корекция на 13ти канал отново няма както и да завъртам вала, единствено канал 23 си стои на -90/-100.
  10. Здравейте колеги! Колата е а4 2006 2.0 8v BPW Колата пали от четвърт при всякакви условия. Проблемите са следните: Слаба мощност особено до 2000 оборота и доста сиво-бял лютящ пушек сапътсващ невървежа. Турбо -ново Агр,дпф - изолирани Компресия- перфектна Дебитомер и мап - нови Разпределителен вал-нов Повдигащи -нови Гумички на дюзи -ново Износване леглата на дюзите -няма Та корекция по дюзите навсякъде еднаква 0.20-0.40 и на 4те цилиндъра единствено на канал 23 стойности -90 ,-100 на всички дюзи. При свалянето на дюзите установиж ,че номерата и на 4те са 038 130 073 BQ PDE-P1.5/75/485s312(тоест не са от този двигател а от 2.0BMM) . След проверка в ЕТКА номера на дюзите за BPW е 038 130 038 BJ или QX PDE-P1.1/80/550s229. Какво означава и каква е разликата между PDE-P1.1/80/550s229 И PDE-P1.5/75/485s312 Дали според вас е възможно пушеното и слабата мощност да са от дюзите ? Надявам се да съм описал изчерпателно проблема и симптомите.Благодаря за вниманието .
  11. Пробвано с дебитомера , не е от там . След пасване на клапаните корекциите от сондите се оправиха и аванса заспа на 12-13 но остана малко неприятно тресене на празен ход Някакви идеи ?
  12. Дюзите не са чистени, но и на газ го има дори по-осезаемо. Главите са свалени има зацапани клапани т.е. е изпускало от там. На едната глава са опушени няколко всмукателни клапана , а другата има проблем с изпускателните. Другата седмица трябва да е готова и ще пиша дали се е оправила.
  13. Здравейте колеги! Проблема е следния: а6 99г 2.8 193кс код apr , на празен ход клати доста неприятно мотора , минеш ли 900 оборота мотора спира да тресе. Грешки никакви , ремък зацепен , веригите м/у валовете също са на белези обтегачите уж работят. Всички ваиумни маркучи са сменени , колектора го заливах с вода - не смуче въздух от там ,дросел - почистен и държи обороти. Основният симптом е че с ваг ком като го гледам мени ignition timing доста когато тресе от -6 до 21,22 а подам ли малко газ заспива аванса в една стойност. Свещи и кабели чисто нови а от това шашкане на аванса цапа и 6те свещи..... Моля за съвети и помощ че се видях в чудо забравих да кажа ,че има и ГИ ,на газ абс същите проблеми. Благодаря предварително !
  14. hacker4oy

    Проблем със обороти

    Колега търсете проблема в помпата . Гледайте с ваг-кома в движение варира ли горивото или аванса . Тресенето няма да е от автомата . А за кутията ако е боксуваща доколкото знам маслото трябва да е сивкаво/черно (признак за боксували фрикциони).
×
×
  • Create New...